tjena kul bygge lär man nog få se sladdandes vi max i sommar men du företaget du länkar till som chippar hur får man tag i dom? hade lite frågor
Man klickar lämpligast på "Kontakta oss" på deras hemsida.
ghost_boy83 skrev:
får man når rabbe om jag säger att jag känner harrycoma me tok bmwn hehe
Risken är nog rätt stor att det är honom du pratar med om du ringer dit.
ja jag hade nog inte frågat om jag klickat där och provat å ringt ditt jon och förlåt att jag inte förstog att det va harrys företag! eftersom telenret är ur funk och d harry inte verkat bry dig om min fråga känner man sig inte direkt sugen på att handla nått av sundsvall tuning!
tjena kul bygge lär man nog få se sladdandes vi max i sommar men du företaget du länkar till som chippar hur får man tag i dom? hade lite frågor
Man klickar lämpligast på "Kontakta oss" på deras hemsida.
ghost_boy83 skrev:
får man når rabbe om jag säger att jag känner harrycoma me tok bmwn hehe
Risken är nog rätt stor att det är honom du pratar med om du ringer dit.
ja jag hade nog inte frågat om jag klickat där och provat å ringt ditt jon och förlåt att jag inte förstog att det va harrys företag! eftersom telenret är ur funk och d harry inte verkat bry dig om min fråga känner man sig inte direkt sugen på att handla nått av sundsvall tuning!
Hade du läst på vår hemsida så står det där att växeln är (har varit) ur funktion, har ringt massor idag så den fungerar ypperligt.
Och ni övriga som har funderingar på chip, ta det via hp@sundsvalltuning.se eller ring oss istället för i denna tråd, att jag råkar äga ett tuningföretag tycker jag inte hör hemma i min privata tråd om mitt lilla projekt
Ni som besöker vår verkstad kan även se bilen denna tråd handlar om på plats.
Grym bil "HarryComa"! Nu jett man ju dra raggen i Sundsvall i sommar å se om man får syn på värstingen na .. hoppas allt går som det är tänkt, lycka till å God Jul!
Imorrn blir det skruva igen, hade tänkt få fart på fanskapet då.
har lite trubbel med ett par givare bara, i vilken ordning de skall sitta, just nu har jag fyra kontakter och fyra kablar med 2 olika kontaktstycken, 50-50 chans att det blir rätt.
Får dyka ner i bentleymanualen innan tomten kommer kanske
Nu har jag läst igenom allt. Funderar skarpt på att läsa om det igen ikväll, bara för att det var så underbar läsning! Hade funderingar på att köpa en skräp-BMW och renovera, bara för att ha nåt att göra. Men jag tar nog en som fungerar, och hejjar på dig och ditt projekt istället
Nu har jag fått ordning på kontakterna för sensorerna också.
Kvar att göra innan motorstart. - Bulta fast spjällhusmotorerna - Dit med spridarna - Plugga alla soppaslangar - Fylla på olja. - Ta bort låssprint i svänghjulet <- viktigast