Men det går ju att besikta. Hur skulle det annars kunna finnas bilar med 500 häst som är besiktade och lagliga?
Bara en tanke...
Saken är att dom är ofta inte 100% lagligt besiktigade med all effekten.. Finns knep att komma igenom ändå.. en del byter motor innan bes, andra har bes. bil, vissa känner folk på bilprovningen osv osv...
De mesta nerlagda pengarna sitter runtom motorn och går att använda i 850-motorn om den ska lyftas ner i bilen, ska göras en noggrann kontroll av karossen innan.
Men det går ju att besikta. Hur skulle det annars kunna finnas bilar med 500 häst som är besiktade och lagliga?
Bara en tanke...
Saken är att dom är ofta inte 100% lagligt besiktigade med all effekten.. Finns knep att komma igenom ändå.. en del byter motor innan bes, andra har bes. bil, vissa känner folk på bilprovningen osv osv...
Att få igenom en bil för att man känner nån på bilprovningen måste ju kännas... hederligt...
Lite lågt, men å andra sidan så finns det kanske inte så många andra sätt. Kan inte så mkt om trimning och det lagliga runt det...
Såååå, motorn startad och låter alldeles underbart, dock verkar jag ha krashat ena bränsletrycksregulatorn så den måste köpas ny, men i övrigt, porr i örat!
Fan vad härligt att den är igång, såg den i våras uppe i på lv5 och då var den inte mycket att titta på men när du är klar är det garanterat en nackvridare kan jag tänka mig
Fan vad härligt att den är igång, såg den i våras uppe i på lv5 och då var den inte mycket att titta på men när du är klar är det garanterat en nackvridare kan jag tänka mig
Keep up the good work!
Haha, inte än, har inte vågat kirra karossen förrän motorn var igenbyggd, men nu är det dags att börja fixa alla sådana fel Fronten skall gjutas vilken dag som helst också.
Bara för att tillgodose endel behov så tänkte jag åka upp till garaget och spela in en film där skiten varvas lite också, det är just där V12;an får bekänna färg
Ska hämta ut nya stegen samtidigt också, så de blir bilder på dom också.