Har transport styrelsen fått miljoner? Va många bilar kommer gå sönder pga detta? Elr kommer standard svaret vara nej du körde för fort??
tänk då om du ligger lagligt bakom kommer jag i 30km/h förfort körförbi sensorn och nitar för att du ligger ivägen... då är det du som åker ner i gropen först =/
Har transport styrelsen fått miljoner? Va många bilar kommer gå sönder pga detta? Elr kommer standard svaret vara nej du körde för fort??
tänk då om du ligger lagligt bakom kommer jag i 30km/h förfort körförbi sensorn och nitar för att du ligger ivägen... då är det du som åker ner i gropen först =/
Yes,, elr om någon kör om med ex Mc precis innan, det lär ju slå ut även då. Vilket Mcn missar och bilen åker i. FÅr väl se vad mkt som händer.
"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
Vad är poängen med det här över en fartkamera? Fartkameror hindrar ju inte heller dom som kör lagligt. Skulle väll vara att det gör färden obehaglig för den som kör för snabbt, men borde inte en kombo isåfall bäst?
Har provat i köra fort över den i linköping. Kändes inte mer än ett potthål.
Hahahaha med din Cheva? Då kan jag tänka mig att de inte känns =P
Jo de kan ha varit med den;) Men som det står i artikeln så ska farthindren ge en obehaglig eller skrämmande upplevelse. Tror inte dom använder något som tar sönder bilen. Fast med lågprofilsdäck så har jag ju svårt att tänka mig att fälgen klarar en sån smäll.
BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
Jo de kan ha varit med den;) Men som det står i artikeln så ska farthindren ge en obehaglig eller skrämmande upplevelse. Tror inte dom använder något som tar sönder bilen. Fast med lågprofilsdäck så har jag ju svårt att tänka mig att fälgen klarar en sån smäll.
tjaa, i usa så krossar dom ju streetracers bilar så why not?
Sen 3 cm... Hallå? Är ju mindre än en broskarv, och det kör ni ju över utan att paja fälgarna?
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Ja precis. Sitter bara och tänker på när man kör igenom något vägarbete, där de lagt en plåt över något hål. De smäller ju som satan i bilen oavsett hur sakta man kör. Usch, skrämmande med 6 cm. Men de är väl de man är ute efter, för att skrämmas!
I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
och vem ska betala detta? annu mer skattepengar som går till helt sjuka saker man kanske ska söka stasbidrag att starta en kurs HUR DU ÖVERLEVER EN ZOMBIEINVASION fyfan vilka jävla tattare som utvecklar dessa saker som ska installeras med skattepengar de pengarna kunde gått till bättre saker