Angående: Bilträff i Eslöv 20/4 - 20:00!

a-rosdahl
20 april 2012 · 207 Inlägg

T-Gul_ skrev:

Clintan66 skrev:

Jill skrev:

164 personer anmälda på facebook.

Verkar bli en del både från Hbg, Malmö osv runt om. Tumme pekfinger på rak arm. Cirkus 100 minst vad man läser och hör. Bara hålla tummarna wink

De va som fan! Man får kanske klura lite på de o se om man övertalar kompisen! ^^

Tycker jag du ska göra smile Dra med fler, så många som det bara går smile
Var nån träff i höör ikväll där dom sedan ska samköra till Eslöv smile

peter_1976 JDM
20 april 2012 · 2 201 Inlägg

Kör nog förbi på väg från jobbet då o kollar läget

Clintan66
21 april 2012 · 2 011 Inlägg

Blev en del folk där ju, men bara synd med de 2 polis bilar som var där.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
a-rosdahl
21 april 2012 · 207 Inlägg

http://dayviews.com/putte-press/2012/4/20// Där ligger bilder från kvällen iaf smile
Hoppas att folket kommer nästa fredag också smile

VILLMER
21 april 2012 · 54 Inlägg

Roligt att se för jag va inte där så länge men verkar bli lite gummi bränt smile sen såg man sin bil med på 2 bilder cool

900turbotokig Elektriker
22 april 2012 · 18 Inlägg

Fan att man missade detta, får dyka upp nästa gång skoj med lokala träffar.

Mvh jakob

Gasar tills det rasar!
a-rosdahl
26 april 2012 · 207 Inlägg

900turbotokig skrev:
Fan att man missade detta, får dyka upp nästa gång skoj med lokala träffar.

Mvh jakob

Vi kör på imorgon igen så det är bara att komma förbi då istället smile
Så vi får hoppas det kommer mycket bilar imorgon också smile

Phaeton Falgfixaren.se
27 april 2012 · 647 Inlägg

Blir de någon träff ikväll ? Hittar inte Evenemanget på facebook ?

Följ min Projekttråd HÄR!
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay
a-rosdahl
27 april 2012 · 207 Inlägg

Phaeton skrev:
Blir de någon träff ikväll ? Hittar inte Evenemanget på facebook ?

Så länge vädret håller sig som dom har lovat smile

http://www.facebook.com/#!/events/378393882184093/ Där har du facebook evenemanget.

Phaeton Falgfixaren.se
27 april 2012 · 647 Inlägg

a-rosdahl skrev:

Phaeton skrev:
Blir de någon träff ikväll ? Hittar inte Evenemanget på facebook ?

Så länge vädret håller sig som dom har lovat smile

http://www.facebook.com/#!/events/378393882184093/ Där har du facebook evenemanget.

Skumt, jag kommer inte åt de, kan inte se något om Evenemanget sad

Följ min Projekttråd HÄR!
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay
a-rosdahl
28 april 2012 · 207 Inlägg

Phaeton skrev:

a-rosdahl skrev:

Phaeton skrev:
Blir de någon träff ikväll ? Hittar inte Evenemanget på facebook ?

Så länge vädret håller sig som dom har lovat smile

http://www.facebook.com/#!/events/378393882184093/ Där har du facebook evenemanget.

Skumt, jag kommer inte åt de, kan inte se något om Evenemanget sad

Tyvärr hade det blivit ändrat från offentligt till bara vänner, ändrat nu dock.

Trevlig kväll igår med en del körning smile Kommer bli nästa fredag också.

900turbotokig Elektriker
28 april 2012 · 18 Inlägg

Ja det var en rolig kväll blev så mycket bättre än jag hade förväntat mig, alltid roligt med lite körning. Ingen som har bilder eller filmer från igår?

Senast redigerat av 900turbotokig (28 april 2012)

Gasar tills det rasar!
a-rosdahl
4 maj 2012 · 207 Inlägg

Fredag igen! smile
Hoppas på lika trevlig kväll idag som dom två senaste fredagarna!

a-rosdahl
9 maj 2012 · 207 Inlägg

!! VIKTIGT MEDDELANDE !! VIKTIGT MEDDELANDE !! VIKTIGT MEDDELANDE !! VIKTIGT MEDDELANDE !!

http://www.skanskan.se/article/20120509 … streetrace

Har varit en del skriverier om träffarna i Eslöv senaste veckorna och så här står det i skånskan idag.
Kommer idag försöka få tag på han som har skrivit artikeln och be han komma till lastbilscentralen nu på fredag. För vad han grundar sin artikel på har jag ingen aning. Han kan komma upp och istället se med egna ögon vad det handlar om istället för att sitta bakom sin dator och svartmåla skånes bilträffar.
Därför kommer jag be er på garaget att försöka få absolut så många som möjligt att komma till Eslöv nu på fredag den 11:e maj. Kvittar helt enkelt vilken bil ni kör med eller om ni inte kör med nån bil överhuvud taget och bara åker dit med nån, bara ni KOMMER.
Vi kommer nämligen ha en namninsamling angående att få köra lagliga tävlingar i Eslöv eller på annan ort där det finns plats som skall lämnas till kommunen. Och då gör det ingenting var ni kommer ifrån eller vilken bil ni kör med bara era namn står med på listan. Så därför ber jag er alla att sprida runt detta till alla bilintresserade ni känner för att få så många namn underskrifter som möjligt nu på fredag.

Vi kommer samlas på lastbilscentralen i Eslöv som vanligt kl 20:00 och börjar med namninsamlingen, senare på kvällen ska vi alla köra en cruising genom Eslöv några varv och sedan upp till lastbilscentralen för dom som vill fortsätta stå där ett tag till.
Så nu hoppas jag verkligen att det kommer mycket folk på fredag för detta handlar inte bara om träffarna i Eslöv utan journalisten i skånskan svartmålar hela skånes träffar i hans artikel.
Så sprid vidare detta meddelande så mycket det bara går, skicka sms till alla bilintresserade i er telefonbok eller kopiera in meddelandet på fler forum bara folk kan se det och komma till namninsamlingen på fredag!

HOPPAS nu att vi ses på fredag! Vi kommer stå med papper och pennor för alla som vill skriva på namninsamlingen och vi ser fram emot en trevlig kväll med mycket folk! smile
Kommer ni så gå in på facebook evenemanget och klicka i att ni kommer.

http://www.facebook.com/events/378393882184093/

Senast redigerat av a-rosdahl (9 maj 2012)

VILLMER
9 maj 2012 · 54 Inlägg

Oj han verkar ha koll skall bli kul o se om det kommer 500 bilar som skall köra race på fredag då som han säger från nån källa hehe

a-rosdahl
9 maj 2012 · 207 Inlägg

Bullet--- skrev:
Sker det race där eller inte? det är frågan roll
Sen visste jag inte att dem körde i Lödde igen, har varit dött där i ett par år tongue

Gillar detta citatet:

I Helsingborg har två unga män dött i vad man tror är streetracerelaterade olyckor de senate tio åren. En 2002, och en 2007.

Tror? tongue

Ja där har varit race dom två senaste fredagarna iaf, dock inget vi uppmanat till genom bilträffen. Men race har det varit.

peter_1976 JDM
10 maj 2012 · 2 201 Inlägg

Det är inte konstigt att vi bilintresserade får dåligt rykte när idioter skriver sånt

a-rosdahl
11 maj 2012 · 207 Inlägg

För er som hade tänkt komma till lastbilscentralen ikväll får jag meddela er att EJ KÖRA dit. VDn på lastbilscentralen ringde mig imorse och var mindre road av våra träffar där på fredagarna. En annan person ringde senare upp VDn igen för att fråga om vi inte kunde stå där ikväll pga att vi ska ha en namninsamling, då fick vi svaret att dom kommer ha poliser där som tar alla som visar sig på parkeringen ikväll.
Vi försöker just nu hitta en ny parkering vi kan hålla till på ikväll för att genomföra namninsamlingen och jag kommer meddela här så fort som möjligt om där är folk från garaget som hade tänkt komma.

Green_devil
11 maj 2012 · 594 Inlägg

Har du hitta något nytt ställe o vara på?

Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER
a-rosdahl
11 maj 2012 · 207 Inlägg

Green_devil skrev:
Har du hitta något nytt ställe o vara på?

Kanske har en privat inhängnad plats där vi kan ha träffen på, då kan polisen stå utanför o kamma håret bäst fan dom vill smile Ringer i skrivande stund och kollar!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang