Angående: Bilträffar i malmö 2012

MackMaine AmatörProffs
1 april 2012 · 42 Inlägg

Som rubriken lyder var håller träffarna i malmö till nuförtiden? Tid ,platser mm ?

Vet att det fanns på onsdagar o söndagar men det kan ha ändrats då man varit ur den kretsen ett tag.

Tacksam för alla svar som ges smile

MackMaine AmatörProffs
2 april 2012 · 42 Inlägg

Ingen som vill dela med sig ? , trist om folk inte vill att det ska dö ut så får man ju dela med sig ...

Evets
3 april 2012 · 643 Inlägg

Nästa träff kommer att vara nere på Meca Raceway den 14/4. Där finns Crew ifrån Re-Loaded Skåne som håller i dessa träffar i Malmö.

Club sidan:

http://reloaded-skane.org/

the_flesh_ripper
3 april 2012 · 77 Inlägg

fel events      de där med re loaded är något annat, malmö brukar ha onsdagar samt söndagar men var vågar jag inte säga då folk hela tiden byter plats för att det finns för många åsikter om vart det skal hållas.
re loaded har inget med streetrace att göra de där e bara ett gäng ligister hahaha skojar.

selmir
3 april 2012 · 14 Inlägg

Är de inte oljehamnen som det va förra året ? Onsdagar och söndagar

Evets
3 april 2012 · 643 Inlägg

the_flesh_ripper skrev:
fel events      de där med re loaded är något annat, malmö brukar ha onsdagar samt söndagar men var vågar jag inte säga då folk hela tiden byter plats för att det finns för många åsikter om vart det skal hållas.
re loaded har inget med streetrace att göra de där e bara ett gäng ligister hahaha skojar.

Han fråga var träffarna är och det är Re-Loaded som tagit över träffarna i Malmö. Snackade inte om ngt streetrace.

Re-Loadeds näst event är nere på Malmö Raceway o det var det jag informera han om.

Senast redigerat av Evets (3 april 2012)

robinH
4 april 2012 · 98 Inlägg

Hur kan ett gäng ta över träffar som sker på allmän plats? Är det bara inte folk med samma intresse som träffas på någon stående plats?

MackMaine AmatörProffs
4 april 2012 · 42 Inlägg

Evets skrev:
Nästa träff kommer att vara nere på Meca Raceway den 14/4. Där finns Crew ifrån Re-Loaded Skåne som håller i dessa träffar i Malmö.

Club sidan:

http://reloaded-skane.org/

Tack för ditt svar ! kika lite på den sidan o det verkar ju trevligt , men inte har dom hand om banditkörningarna i hamnen hoppas jag tongue

MackMaine AmatörProffs
4 april 2012 · 42 Inlägg

robinH skrev:
Hur kan ett gäng ta över träffar som sker på allmän plats? Är det bara inte folk med samma intresse som träffas på någon stående plats?

Jag har för mig att det är så men är det fortfarande ons/söndag kl 19.00-20.00 på samma plats/platser ?

Evets
5 april 2012 · 643 Inlägg

robinH skrev:
Hur kan ett gäng ta över träffar som sker på allmän plats? Är det bara inte folk med samma intresse som träffas på någon stående plats?

Re-Loaded Skåne arrangerar träffar runt om i Skåne/Malmö. Vad jag kan minnas vart du själv på en i förra helgen? Så nä det är inget gäng utan en klubb som arrangerar träffar. Get your fact straigt before talking.!!

Evets
5 april 2012 · 643 Inlägg

MackMaine skrev:

Evets skrev:
Nästa träff kommer att vara nere på Meca Raceway den 14/4. Där finns Crew ifrån Re-Loaded Skåne som håller i dessa träffar i Malmö.

Club sidan:

http://reloaded-skane.org/

Tack för ditt svar ! kika lite på den sidan o det verkar ju trevligt , men inte har dom hand om banditkörningarna i hamnen hoppas jag tongue

Som jag skrev innan är Re-Loaded en bilklubb, du kan läsa om dem på hemsidan. Arrangerar träffar runt om i Malmö/Skåne.

Eventet 14/4 kör nere på Malmö Raceway och är fullt lagligt.!!!

robinH
5 april 2012 · 98 Inlägg

Evets skrev:

robinH skrev:
Hur kan ett gäng ta över träffar som sker på allmän plats? Är det bara inte folk med samma intresse som träffas på någon stående plats?

Re-Loaded Skåne arrangerar träffar runt om i Skåne/Malmö. Vad jag kan minnas vart du själv på en i förra helgen? Så nä det är inget gäng utan en klubb som arrangerar träffar. Get your fact straigt before talking.!!

Jo fan det var jag och lägg ner din dåliga attityd till att börja med! Jag personligen är ganska emot där här med en "klubb" "gäng" "kalla det vad du vill" Det känns som att det mer blivit dom som är med i "klubben" och dom som inte är det istället som förr när alla bara visste när det var träffar och åkte dit för att träffa liknande folk och kolla på bilar. Säkert jättemånga som älskar det här med re-loaded men jag tycker det är ett steg tillbaka istället för ett framåt. Alla gillar olika, fatta det innan du själv skriver en massa.....

P-H-G Utbildad proffsamatör
5 april 2012 · 782 Inlägg

robinH skrev:
Jo fan det var jag och lägg ner din dåliga attityd till att börja med! Jag personligen är ganska emot där här med en "klubb" "gäng" "kalla det vad du vill" Det känns som att det mer blivit dom som är med i "klubben" och dom som inte är det istället som förr när alla bara visste när det var träffar och åkte dit för att träffa liknande folk och kolla på bilar. Säkert jättemånga som älskar det här med re-loaded men jag tycker det är ett steg tillbaka istället för ett framåt. Alla gillar olika, fatta det innan du själv skriver en massa.....

+1

Evets
5 april 2012 · 643 Inlägg

robinH skrev:

Evets skrev:

robinH skrev:
Hur kan ett gäng ta över träffar som sker på allmän plats? Är det bara inte folk med samma intresse som träffas på någon stående plats?

Re-Loaded Skåne arrangerar träffar runt om i Skåne/Malmö. Vad jag kan minnas vart du själv på en i förra helgen? Så nä det är inget gäng utan en klubb som arrangerar träffar. Get your fact straigt before talking.!!

Jo fan det var jag och lägg ner din dåliga attityd till att börja med! Jag personligen är ganska emot där här med en "klubb" "gäng" "kalla det vad du vill" Det känns som att det mer blivit dom som är med i "klubben" och dom som inte är det istället som förr när alla bara visste när det var träffar och åkte dit för att träffa liknande folk och kolla på bilar. Säkert jättemånga som älskar det här med re-loaded men jag tycker det är ett steg tillbaka istället för ett framåt. Alla gillar olika, fatta det innan du själv skriver en massa.....

First of, inget fel på min attityd, förklarade vad re-loaded var o att de inte är ett gäng utan en bil klubb. En lätt och nätt tillrätta visning av ditt påstående.

Vi alla tycker olika men ingen kan säga ngt annat än att det är tack vare DjMes som malmö träffarna har fått ett bra ryckte igen och folk börjar visa sig där igen, utan de arbete han lagt ner hade de varit som förr, rena vilda västern där folk sket i att åka och drog upp till hbg istället.!!! Tror många kan skriva under på denna punkt.!!

Sen har jag aldrig sagt att det är slutna träffar och det är det inte till viss del, visst där kommer vara träffar för enbart medlemmar men alla stora events och de träffar som är under veckorna är öppna för alla och alla kan komma dit, men du som medlemmar har gratis inträde på evenemang mm, tror det är du som har missförstått re-loaded en hel del bara.!! Alla är välkomna och är det ingen som håller i det blir det bara skit av allt, du kan ju kolla på alla andra städer runt om kring i sverige om det inte är en grupp människor som fixar och trixar med allt för att det skall bli så bra som möjligt... Men HEY jag kan ha fel?

Senast redigerat av Evets (5 april 2012)

DjMes
5 april 2012 · 622 Inlägg

PointMan skrev:

robinH skrev:
Jo fan det var jag och lägg ner din dåliga attityd till att börja med! Jag personligen är ganska emot där här med en "klubb" "gäng" "kalla det vad du vill" Det känns som att det mer blivit dom som är med i "klubben" och dom som inte är det istället som förr när alla bara visste när det var träffar och åkte dit för att träffa liknande folk och kolla på bilar. Säkert jättemånga som älskar det här med re-loaded men jag tycker det är ett steg tillbaka istället för ett framåt. Alla gillar olika, fatta det innan du själv skriver en massa.....

+1

Känns som om jag får hoppa in här och förklara lite saker,
Re-Loaded Skåne är en bilklubb, som arrangerar bilträffar runt om Skåne.
Våra racevent hålls på Malmö raceway, och vi hade även hand om träffen den 31/3.
Bara för att det arrangeras av mig som även startade RLS så betyder det inte att det bara är för medlemar.
Att du påstår det är ett steg bakåt, då missade du förra året när man stod i regn och blåst och kämpade för att gå upp Malmö träffen igen. viket jag även lyckades med.

Men det gnälldes för mycket, så jag sa att iår, så struntar jag i Malmö träffen, och låter den dö ut.
För det finns redan full fokus på andra event samt utställningar som klubben och bilen ska vara på.

Så att blanda inte ihop Re-Loaded med Malmö träffen, jag gav det en chans förra året. Men människor blandade ihop Re-Loaded som är en bilklubb och inte någon Malmö träffen arrangör. 

Samt det är högkvalitet på dem träffar vi anordnar för allihopa, istället för att uppskatta det man gjort. Så gnälls det. Så därför låter jag Malmö träffen dö ut. Önskar er som menar att Malmö träffen inte behöver någon som styr lycka till.

Om såvida inte någon går in och inser att generaliseringen var felaktig!

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
MackMaine AmatörProffs
5 april 2012 · 42 Inlägg

Crap också ... , denna tråden rörde upp lite känsliga ämnen tråkigt . men jag tackar er alla för svar och jag hoppas att nån motordriven ungdom som jag själv vill ta tag i Malmö träffen för den är ju rätt kul ändå am i right ? , men men vissa saker är kanske inte ämnade att hålla i längden, Får köra o snacka skit på Malmö raceway istället eller Hbg kanske vem vet tongue Tack för era svar !

robinH
5 april 2012 · 98 Inlägg

Det är väl bara att säga att det alltid finns en stående träff på söndagar eller fredagar vid preem vid västkustvägen i malmö, välj själv vad som passar med tanke på att hbg har både fredagar och lördagar. Har aldrig varit i hbg så vet inte hur poppis dom träffarna är. Är dom väldigt poppis funkar söndagen kanske bättre eller då fredagen om det brukar vara mindre bilar då i hbg. Kommer där många kan man alltid ha lite efterskoj eller dra ut ett skönt gäng och sladda lite eller bara stå och snacka skit en stund. Behövs väl ingen lekledare som står och pekar på vad folk skall göra eller inte göra, inte sant? Vill man göra något skoj under kvällen kan man ju snacka med varandra sinsemellan. Kommer bara ihåg alla gamla träffar som man visste om när man var mindre. Vi hade ju mobilia varje onsdag om jag inte mins fel och sen löddeträffarna var ju alltid uppskattade. Så vitt jag vet fanns där ingen arrangör som höll i dom 2 träffarna, rätta mig om jag har fel. Så tänk efter vilken dag som hade funkat bäst utan att det krockar med andra populära träffar. Sen är det ju bara att slänga upp en tråd så att folk blir informerade. Kommer det aldrig någon så får det väl dö ut, kommer där folk så är det ju bara Great succes!!

MackMaine AmatörProffs
5 april 2012 · 42 Inlägg

robinH skrev:
Det är väl bara att säga att det alltid finns en stående träff på söndagar eller fredagar vid preem vid västkustvägen i malmö, välj själv vad som passar med tanke på att hbg har både fredagar och lördagar. Har aldrig varit i hbg så vet inte hur poppis dom träffarna är. Är dom väldigt poppis funkar söndagen kanske bättre eller då fredagen om det brukar vara mindre bilar då i hbg. Kommer där många kan man alltid ha lite efterskoj eller dra ut ett skönt gäng och sladda lite eller bara stå och snacka skit en stund. Behövs väl ingen lekledare som står och pekar på vad folk skall göra eller inte göra, inte sant? Vill man göra något skoj under kvällen kan man ju snacka med varandra sinsemellan. Kommer bara ihåg alla gamla träffar som man visste om när man var mindre. Vi hade ju mobilia varje onsdag om jag inte mins fel och sen löddeträffarna var ju alltid uppskattade. Så vitt jag vet fanns där ingen arrangör som höll i dom 2 träffarna, rätta mig om jag har fel. Så tänk efter vilken dag som hade funkat bäst utan att det krockar med andra populära träffar. Sen är det ju bara att slänga upp en tråd så att folk blir informerade. Kommer det aldrig någon så får det väl dö ut, kommer där folk så är det ju bara Great succes!!

Tummen upp ! Spoken like a true champ!

Kungen-EssE
5 april 2012 · 993 Inlägg

Till robinH:

du skrev: "Jag personligen är ganska emot där här med en "klubb" "gäng" "kalla det vad du vill.....bla
blabla bla bla bla......men jag tycker det är ett steg tillbaka istället för ett framåt."

VARFÖR I HELA FRIDEN KOM DU PÅ DERAS TRÄFFF?!!?!? SÅ SJUK KILLE DU EEEEEEEEE

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Kungen-EssE
5 april 2012 · 993 Inlägg

om det är ett steg tillbaka, då tar du två för du dök upp... nolla sluta klaga, de såna som du som kommer dit och står tittar istället för göra något nytta visa va du har under huven eller något,, eller du har säkert inget där fjutiga 300hk eller nåt

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang