hehe 765 platta å sinter blir väldigt mycke overkill :p den klarar ju 7++Nm :p
org svänghjul och 712 platta med orginal lamell hade funkat ypperligt till din effekt å 250 hästar till...
du får hålla på att tråka som fan med att shimsa in kopplingsarmen så du får rätt längd när du byter svänghjul.
tidskrävande första gången man gör de

upp å ner med lådan fästa med 2 bult å provtrampa kopplingen...
du måste köpa en ny slang mellan slavcylinder och huvudcylinder för den håller inte alltför länge med en sån manlig koppling tyvärr

har du nere svänghjulet rekommenderar jag att byta packboxen på vevaxeln. bakre vevaxeltätningen.
har du inte bytt packboxar förr eller har verktyg till de hade jag dock inte rekommenderat dig å göra de.
sätter man de lite fel så kommer de bara läcka olja å man får riva ner lådan igen, då är de bättre å skita i den om de är torrt å fint där nu.
MÄRK UPP HUR SVÄNGHJULET SATT OCKSÅ INNAN DU PLOCKAR BORT DE! de finns inga fasta lägen för svänghjulet å skruvar du dit de fel så går inte motorn sen

ställ veven med märkningaran framme på remhjulet vid 0 grader, vevaxeln alltså.
märk på blocket vart dom 2 missande hålen på triggerkransen på svänghjulet är , måla på blocket.
skruva av svänghjulet och sätt de som de gamla, och kolla så märkningarna stämmer överens.