5081
Sök

Inför: Realcar Summermeet 30:e Juni (Vingåkraträffen)!

186 Inlägg
28 juni 2012
Tokken skrev:
Läst igenom alla 7 sidorna utan att se någon info om hur pass tidigt man kan vara på plats..

True, lite information vore bra. Hur dags schemat ser ut, vad som händer under olika tider smile

186 Inlägg
28 juni 2012
Vad jag kan se kommer det vara 22 grader och risk för regn.. Vad har du för källa på 30mm juhaaan?

Team dBakuten
3 453 Inlägg
28 juni 2012
juhaaan skrev:
Från sol till 30 mm regn sad kul kul

Blir det ihållande regn kommer inte jag i alla fall. Någon enstaka regnskur går ju.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Layin frame
638 Inlägg
28 juni 2012
Jottix skrev:
Vad jag kan se kommer det vara 22 grader och risk för regn.. Vad har du för källa på 30mm juhaaan?

http://i47.tinypic.com/o53i9v.jpg

Chevrolet S10 Bagged & Laying Frame
___
.----/__ |-------,
/_(o)____(o)__|

538 Inlägg
28 juni 2012
Men fyyyyyyyyyyyyyyyyfan!

Igår la min generator av, och de va ett satans krångel med att få tag på en..
Och idag när ja kommer ut så är ett däck sopslut, och de verkar inte allt för lätt att få tag på 225/35-19 över dagen, så om någon har 2 st att skänka vore de guld, haha skämt åsido..

Men lite trött blir man ju-.-

Har beställt 2 nya dä'ck, och med lite tur så kommer dom imorron till mili däck..
Annars ser de fan mörkt ut:u
Senast redigerat av Golf2freak (28 juni 2012)

455 Inlägg
28 juni 2012
Trådstartare
Vi finns på plats från kl 06.00. Insläpp är tänkt från kl 8, vill ni komma tidigare får ni det smile

Ang väder: Efter att ha kollat alla vädersajter ser det ut som regn på morgonen (mellan kl 05-09) sen bra väder! smile

Dagsschema komemr inom kort på FB, länkar den här också!

Välkomna på lördag, kommer bli en j-vla massa bilar!

BTW: Ström har vi fixat i mängd också!

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!

455 Inlägg
28 juni 2012
Trådstartare
Golf2freak skrev:

Och idag när ja kommer ut så är ett däck sopslut, och de verkar inte allt för lätt att få tag på 225/35-19 över dagen, så om någon har 2 st att skänka vore de guld, haha skämt åsido..

Har beställt 2 nya dä'ck, och med lite tur så kommer dom imorron till mili däck..

Däck har vi hemma om du vill byta! smile

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30

538 Inlägg
28 juni 2012
Astramarkus skrev:
Golf2freak skrev:

Däck har vi hemma om du vill byta! smile

Ja om ja tog mig ner på däcken hade ju de vart ett alternativ:)
MEn ja tror ja har fått tag på en annan uppsättning fälgar med däck som den får rulla på´, om inte däcken kommer imorn:)

455 Inlägg
28 juni 2012
Trådstartare
Lite hålltider för dagen:

08.00 Träffen öppnar för utställare
10.00 Öppning för allmänheten, alltså måste du som utställare vara på plats INNAN kl 10 för att kunna ställa ut (Billjudstvlingen håller öppet hela dagen i mån av plats)
10.00 Butiken öppnar
10.00 Maptun demar Maptuner, passa på att prova utan köptvång i din bil!
13.00 "Kast med liten Turbo"-tävling
14.00 Sista tid för inlämning av röstsedlar
14.30 Prisutdelning
15.00 Avslutning av träffen

The MînÐfræk
184 Inlägg
28 juni 2012
GhostofLOve skrev:
Nr 107 var jag.Fick inge ledighet.=/

f*n vad trist sad  skulle vart najs o ha din saab som granne smile

OBS :: har lagt till 2 st bilder på min Krom bur + inredning..  in och kolla på min profil och säg vad ni tycker o kanske röst med smile
Senast redigerat av Flodis (28 juni 2012)

645 Inlägg
28 juni 2012
Flodis skrev:
GhostofLOve skrev:
Nr 107 var jag.Fick inge ledighet.=/

f*n vad trist sad  skulle vart najs o ha din saab som granne smile

OBS :: har lagt till 2 st bilder på min Krom bur + inredning..  in och kolla på min profil och säg vad ni tycker o kanske röst med smile

Har längtat till denna träff hoppades trodde att det skulle gå vägen i år.
Jo det skulle vart trevligt(att vara din granne)och att se din bil IRL!Mvh

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
28 juni 2012
Tråkigt, en sjukt trevlig kille och bra bil som kommer saknas, har en Saab fantast som skulle kika in din bil!

645 Inlägg
28 juni 2012
LuCiiifer skrev:
Tråkigt, en sjukt trevlig kille och bra bil som kommer saknas, har en Saab fantast som skulle kika in din bil!

Bara att gilla läget.Tackar för de ordena,kommer bli många grymma kärror på detta summermeet  som man velat spanat in..

Hade fint o lycka till med din fräscha sportbil!wink

The MînÐfræk
184 Inlägg
28 juni 2012
jo vars.. kommer va trist med en öpen plats vid min bil  men dock ser man fram i mot att se andras bilar och några jag förväntar mig att komma wink

Vem har nummer 109 ???? nån som vet?

186 Inlägg
29 juni 2012
112 hade jag har jag för mig så ligger inte bara någon bil ifrån isåfall smile
Jag kommer iaf, varesig det är regn eller sol. Hoppas på det bästa iaf big_smile

Najs
29 juni 2012
Inte lång tid kvar! Är ni peppade nu då? Ja fick dit 6p bältena igår! Sjukt nöjd!

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
29 juni 2012
Najs skrev:
Inte lång tid kvar! Är ni peppade nu då? Ja fick dit 6p bältena igår! Sjukt nöjd!

Sjukt snyggt också! smile

621 Inlägg
29 juni 2012
det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder!!!!! man gör träffen till det man vill ha den till

Sök