3114
Sök

Olika bilar "spanar" på mig, börjar bli nojjig..

Elektriker
718 Inlägg
25 april 2012
Som sagt, kolla reg nr.

Sen säger du att det bott en gamla pundare där. Det är ju inte omöjligt att det är kunder/kompisar som kommer och hälsar på? Men som inte är helt säker på att det bor samma kille där?
Vem vet, när man intagit nog mkt kokain m.m. kanske man inte ens kommer ihåg att han flyttat?tongue

Som att kasta vatten i sjön.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
25 april 2012
Volvo142_73a skrev:
Håller med dig. Jag är också uppvuxen på landet och har aldrig varit med om att folk stannar och glor. Förutom ett par gånger när några okända åkt förbi och stannat o tittat på bilarna som stått på gården

Sa aldrig? Forutom ett par ganger roll

Klart folk stannar och glor ha ingen pa gorg nagonsin byggt om/ byggt nytt pa landet?
Inget ovanligt att folk stannar upp helt & glor som attan det ar en del av svenska mentaliteten..

Självlärd
3 083 Inlägg
25 april 2012
MeloveGolf skrev:
Volvo142_73a skrev:
Håller med dig. Jag är också uppvuxen på landet och har aldrig varit med om att folk stannar och glor. Förutom ett par gånger när några okända åkt förbi och stannat o tittat på bilarna som stått på gården

Sa aldrig? Forutom ett par ganger roll

Klart folk stannar och glor ha ingen pa gorg nagonsin byggt om/ byggt nytt pa landet?
Inget ovanligt att folk stannar upp helt & glor som attan det ar en del av svenska mentaliteten..

Klart att folk stannar o glor? Njae inte direkt, när jag bodde på landet så hjälpte jag grannen o bygga nytt garage o de va aldrig någon som stannade o glodde.

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
25 april 2012
Volvo142_73a skrev:
Klart att folk stannar o glor? Njae inte direkt, när jag bodde på landet så hjälpte jag grannen o bygga nytt garage o de va aldrig någon som stannade o glodde.

Jo folk stannar och glor om det ar natt intressant roll

Självlärd
3 083 Inlägg
25 april 2012
MeloveGolf skrev:
Volvo142_73a skrev:

Inte för att jag vet vart du bor men det verkar ju vara ett rätt märkligt ställe wink

Elektriker
718 Inlägg
25 april 2012
MeloveGolf kanske har en jävligt flashig kåk?wink

Var med på ett stor husbygge åt en hockeyspelare, inge många bilar som körde över hastighetsgränsen när dom åkte förbi där kan jag säga. Antagligen samma sak fortfarande=)

Bäst var bilen som körde upp på gården och vände, den 10tal arbetarna som var på plats var samtliga rätt förvånade när det kom en okänd bil som bara körde upp och vände... Då är det ändå runt 150m väg upp till huset. Då förstod man att han ville ha en grind:P

Som att kasta vatten i sjön.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
25 april 2012
Volvo142_73a skrev:
MeloveGolf skrev:
Volvo142_73a skrev:

Inte för att jag vet vart du bor men det verkar ju vara ett rätt märkligt ställe wink

Inget markligt, Folk runtomkring vill se men vill inte verka nyfikna, jag sjalv kryper forbi nar jag ser nagot intressant eller stannar gor inte du det? Eller ar du livradd att det ar en yxmordare som stannar och forsoker lista ut ditt levnadmonster roll

oavsett vart du bosatter dig finns de folk i omradet som bott dar langre eller bott dar som sma eller bara plockar svamp alla ar nyfikna pa nagot nytt och annu mer nyfikna om nan skummis bott dar innan...

Sa TS ska sluta nojja (eller sluta roka gras wink ) i absolut varsta fall ar det folk som vill fa tag pa han som bodde dar innan men dom ser ju att andra  sker dar sa dom skite i TS i hogsta grad sverige ar varldens
tryggaste land...

monno skrev:
MeloveGolf kanske har en jävligt flashig kåk?

BUSTED! cool

nej da har inte ens nagon kak for tillfallet i sverige har bara en liten 1:a dar, men jag har byggt speciella kakar i snart 10ar i sverige sa man ar ratt van vid folk som glor..jag bodde aven 6ar pa landet ,innan bodde en speciell manniska sa dar stannade bilar jamt och glodde men adrig nagon som gick ut och pratade oftast ar det aldre manniskor som gor sa tycker inte ts behover nojja over detta..det ar ju inte ens samma bilar...
Senast redigerat av MeloveGolf (25 april 2012)

Självlärd
3 083 Inlägg
25 april 2012
MeloveGolf skrev:
Volvo142_73a skrev:
MeloveGolf skrev:

Inget markligt, Folk runtomkring vill se men vill inte verka nyfikna, jag sjalv kryper forbi nar jag ser nagot intressant eller stannar gor inte du det? Eller ar du livradd att det ar en yxmordare som stannar och forsoker lista ut ditt levnadmonster roll

oavsett vart du bosatter dig finns de folk i omradet som bott dar langre eller bott dar som sma eller bara plockar svamp alla ar nyfikna pa nagot nytt och annu mer nyfikna om nan skummis bott dar innan...

Sa TS ska sluta nojja (eller sluta roka gras wink ) i absolut varsta fall ar det folk som vill fa tag pa han som bodde dar innan men dom ser ju att andra  sker dar sa dom skite i TS i hogsta grad sverige ar varldens
tryggaste land...

monno skrev:
MeloveGolf kanske har en jävligt flashig kåk?

BUSTED! cool

nej da har inte ens nagon kak for tillfallet i sverige har bara en liten 1:a dar, men jag har byggt speciella kakar i snart 10ar i sverige sa man ar ratt van vid folk som glor..jag bodde aven 6ar pa landet ,innan bodde en speciell manniska sa dar stannade bilar jamt och glodde men adrig nagon som gick ut och pratade oftast ar det aldre manniskor som gor sa tycker inte ts behover nojja over detta..det ar ju inte ens samma bilar...

Nej det gör jag faktiskt inte. Och nej jag är inte rädd för att det är en yxmördare. Hur sjutton du fick ihop den formuleringen vet jag ju inte och tänker inte spekulera i det heller.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
25 april 2012
Volvo142_73a skrev:
Nej det gör jag faktiskt inte. Och nej jag är inte rädd för att det är en yxmördare. Hur sjutton du fick ihop den formuleringen vet jag ju inte och tänker inte spekulera i det heller.

Far inte ihop dtit aldrig och "ett par ganger" heller tyvarr roll

nog med ot nu..
Senast redigerat av MeloveGolf (25 april 2012)

Självlärd
3 083 Inlägg
25 april 2012
MeloveGolf skrev:
Volvo142_73a skrev:

Far inte ihop dtit aldrig och "ett par ganger" heller tyvarr roll

nog med ot nu..

Mycket möjligt att jag skrev lite konstigt kanske tongue.

Exakt. Och vi kan nog alla konstatera att TS inte har något att oroa sig för. För bevisligen så är det vanligt i vissa delar av Sverige att folk stannar o glor smile

1 067 Inlägg
25 april 2012
Ta't lungt.. De spanar efter nå stoshan bara..

13 Inlägg
25 april 2012
Trådstartare
Mycket att svara på nu grabbar! big_smile Det har kommit fram 3 personer och pratat med mig under sommaren, så jag är inte livrädd för att hälsa osv , helst om det är någon skön gubbe i en vit 245 som har värsta smilet wink Just nu senaste veckan har det vart rätt dött här ute, vad jag har sett.. Mina funderingar har väl vart om killen som bodde innan vill ha tillbaka sina grejer, eftersom han blev vräkt så stod hela hans bohag kvar bla: 3 gitarrer, förstärkare, bilder, "rök" pipor osv. Jag vet ju inte, det gör mig smått galen ^^

JFfoto
26 april 2012
Hänt mig nångång med, dock har ja fått inbrott med i en av bilarna :p bor ca 1 km in på en grusväg med återvändsgränd så..  2 dagar sedan vare en som stanna och och en klev ur, gick upp på uppfarten, sen vände han och hoppa in i bilen som åkte och vände tongue

2 751 Inlägg
3 augusti 2012
tobbeh78 skrev:
Hahaha vart på landet bor ni som skriver att folk sitter och glor på varann från bilar.
Jag är född och uppvuxen i en liten skiten by strax utanför Mora, men jag har då aldrig sett detta beteende som ni prata om..
Låter som det är något skumt då dom sitter och "spanar" på dig och sen drar iväg, ta regnummer kolla vem som äger fordonet så slipper du kanske gå och nojja dig..

Stämmer jag tycker folk från landet brukar vara mer pratvänliga än folk från städer.

Who Djaa bless no man curse

Meldem
917 Inlägg
9 augusti 2012
va är det med trådlyft i off topic delen? Finns det inget att prata om längre?

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

1 067 Inlägg
9 augusti 2012
Folk gnäller på folk som använt sökfunktionen neutral

För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras.

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
9 augusti 2012
Hool skrev:
Folk gnäller på folk som använt sökfunktionen neutral

Sen gnälls det när folk inte använder sökfunktionen heller.
Är ett litet moment 22 det här, hur man än gör så blir det fel.

Muttley
9 augusti 2012
Gör rätt.  Lyft inte för gamla trådar som är döda. Sök om du letar efter ett ämne. Lyft inte den om de inte finns något viktigt att tillföra.
Har man sökt av och anser att ingen passar så gör en ny.

Hur gick de med Ts gård får jag fråga för att vara lite ontopic.

Sök