Kan man koppla in en dump utan turbo?

Alex-s Bakhjulskrafs
24 april 2012 · 1 479 Inlägg

Ragipsbil skrev:

Alex-s skrev:

Ragipsbil skrev:

jasså  har jag varit otrevlig mot dig?

nej läs igen smile

nemen så dum är man inte. man fattar vad du menar men jaja  har du svart på frågan så kan du jätte gärna sticka o inte skriva mer smile

eeehm okeej?? då måste jag bara säga att du inte fattar vad jag menar...

BMW 325 "m50b28 Turbo" (1992)
Ragipsbil
24 april 2012 · 74 Inlägg

Alex-s skrev:

Ragipsbil skrev:

Alex-s skrev:

nej läs igen smile

nemen så dum är man inte. man fattar vad du menar men jaja  har du svart på frågan så kan du jätte gärna sticka o inte skriva mer smile

eeehm okeej?? då måste jag bara säga att du inte fattar vad jag menar...

ok big_smile

Audi A3 "Bad Ass" (1997)
Danne_1977
24 april 2012 · 3 292 Inlägg

Citat från PM: va fan har du ingen liv eller ? vad vet du om min bil? sluta skriv mer i alla dessa trådar jag skriver  fattar du !

Stämmer ganska bra med vad TS just skrev till Alex-s, stavningen, hur orden formas och uttrycks.. så jag tror att det visst sant att TS skickade PM med just det som står här längst upp.

** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
Ragipsbil
24 april 2012 · 74 Inlägg

Danne_1977 skrev:
Citat från PM: va fan har du ingen liv eller ? vad vet du om min bil? sluta skriv mer i alla dessa trådar jag skriver  fattar du !

Stämmer ganska bra med vad TS just skrev till Alex-s, stavningen, hur orden formas och uttrycks.. så jag tror att det visst sant att TS skickade PM med just det som står här längst upp.

asså seriöst varför ska du komma in o leka psykolog. man blir så sur om någon säger något man inte har gjort asså hur kul kan det egentligen vara?

ok de va kanske en dum fråga men fan man läser mycket och vissa skriver att de gå fast jag tyckte själv att de låter sjukt men va endå osäker om det finns någon lösning så drf frågade jag men jag uppfattade ju att de inte går så jaja tack att ni svarade på min fråga

Audi A3 "Bad Ass" (1997)
Logen
24 april 2012 · 2 Inlägg

Ragipsbil skrev:

Danne_1977 skrev:
Citat från PM: va fan har du ingen liv eller ? vad vet du om min bil? sluta skriv mer i alla dessa trådar jag skriver  fattar du !

Stämmer ganska bra med vad TS just skrev till Alex-s, stavningen, hur orden formas och uttrycks.. så jag tror att det visst sant att TS skickade PM med just det som står här längst upp.

asså seriöst varför ska du komma in o leka psykolog. man blir så sur om någon säger något man inte har gjort asså hur kul kan det egentligen vara?

ok de va kanske en dum fråga men fan man läser mycket och vissa skriver att de gå fast jag tyckte själv att de låter sjukt men va endå osäker om det finns någon lösning så drf frågade jag men jag uppfattade ju att de inte går så jaja tack att ni svarade på min fråga

u mad bro big_smile?

Ragipsbil
24 april 2012 · 74 Inlägg

Logen skrev:

Ragipsbil skrev:

Danne_1977 skrev:
Citat från PM: va fan har du ingen liv eller ? vad vet du om min bil? sluta skriv mer i alla dessa trådar jag skriver  fattar du !

Stämmer ganska bra med vad TS just skrev till Alex-s, stavningen, hur orden formas och uttrycks.. så jag tror att det visst sant att TS skickade PM med just det som står här längst upp.

asså seriöst varför ska du komma in o leka psykolog. man blir så sur om någon säger något man inte har gjort asså hur kul kan det egentligen vara?

ok de va kanske en dum fråga men fan man läser mycket och vissa skriver att de gå fast jag tyckte själv att de låter sjukt men va endå osäker om det finns någon lösning så drf frågade jag men jag uppfattade ju att de inte går så jaja tack att ni svarade på min fråga

u mad bro big_smile?

naj men vrf tror du de då tycker du oxå att de är fel att fråga?

Audi A3 "Bad Ass" (1997)
Mindless
24 april 2012 · 13 Inlägg

helt otroligt att inte tråden låsts ännu.. tror nog att ragip fått svar på sin fråga vid det här laget, så allt utöver det är väl onödigt.

Danne_1977
24 april 2012 · 3 292 Inlägg

jonnielahti skrev:

Ragipsbil skrev:

Danne_1977 skrev:

TS har inte så gott bemötande han heller, som du kanske läst i tråden fick en kille ett riktigt otrevligt PM, och hur än mycket man förklarar så vill han inte förstå att det verkligen inte funkar med en dump på en sugmotor, inte ens lite... samma var det med den förra tråden han hade "koppla in turbo"

Därför ballar nog tråden ur ganska lätt...  och jag håller med om att vissa svar kanske inte är så bra..

idioten ljuger jag skrev inget till hnm?
och liksom jag skrev ju inget mer de är ni som skriver 24/7 så ok man fattade att det ej funkar så svara inte mer på den  här tråden!

Ljuger right big_smile
http://forumbilder.se/thumbs/12420121147525aaa.jpg

Se där ja.. bevis till och med..

** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **
Ragipsbil
24 april 2012 · 74 Inlägg

jonnielahti skrev:

Ragipsbil skrev:

Danne_1977 skrev:

TS har inte så gott bemötande han heller, som du kanske läst i tråden fick en kille ett riktigt otrevligt PM, och hur än mycket man förklarar så vill han inte förstå att det verkligen inte funkar med en dump på en sugmotor, inte ens lite... samma var det med den förra tråden han hade "koppla in turbo"

Därför ballar nog tråden ur ganska lätt...  och jag håller med om att vissa svar kanske inte är så bra..

idioten ljuger jag skrev inget till hnm?
och liksom jag skrev ju inget mer de är ni som skriver 24/7 så ok man fattade att det ej funkar så svara inte mer på den  här tråden!

Ljuger right big_smile
http://forumbilder.se/thumbs/12420121147525aaa.jpg

hhahaha kom igen erkänn att du  har använt  photoshop

Audi A3 "Bad Ass" (1997)
Mack Forum- och sitemoderator
24 april 2012 · 26 151 Inlägg

Tyckte det räckte bra med mitt svar jag..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Funkiee Saab älskare!
24 april 2012 · 4 597 Inlägg

jag har också läst det du skrev som synes i bilden

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
Ragipsbil
24 april 2012 · 74 Inlägg

Tror ni verkligen på att jag skrev det ? jag fattar inte om jag skulle skriva det så skulle jag  fan stå för de wtf varför ska man inte våga asså ?big_smilebig_smilebig_smilebig_smilelollollollol

Audi A3 "Bad Ass" (1997)
Mack Forum- och sitemoderator
24 april 2012 · 26 151 Inlägg

Ragipsbil skrev:
Tror ni verkligen på att jag skrev det ? jag fattar inte om jag skulle skriva det så skulle jag  fan stå för de wtf varför ska man inte våga asså ?big_smilebig_smilebig_smilebig_smilelollollollol

Alla är inte så rakryggade som du..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Pim_Pim
24 april 2012 ·

Känns ju verkligen som att det är något man skriver om och sedan lägger upp här. -.-

Ragipsbil
25 april 2012 · 74 Inlägg

en enda fråga till innan nån låser den.

varför skulle jag inte våga erkänna om de va jag som skrev det till honom ?

Audi A3 "Bad Ass" (1997)
NoFantasy Garaget Anhängare!
25 april 2012 · 2 068 Inlägg

en heldel dimljus snack där med hallon112 såg jag! big_smile hahahaha

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått
Volvo 740 "Busbilen T-E" (1988)
Volvo 740 (1988)
SportPilot Ubåtsingenjör
25 april 2012 · 7 232 Inlägg

vilken tråd... paj kastning och dagisnivå...


svar nej de går ej montera dump på en sugis

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
SportPilot Ubåtsingenjör
25 april 2012 · 7 232 Inlägg

jonnielahti skrev:
det går väl om man gör såhär först wink
http://www.youtube.com/watch?v=vFwdmrEqFkM

en riktig klassiker den där filmen!! big_smile

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang