Angående: Malmö träffarna 2012 som förr!

AnesN Bilmekaniker
25 april 2012 · 805 Inlägg

Tjena, Vi kör igång Malmö träffarna som vanligt nu som det alltid varit! I alla dessa år har det varit såhär, förutom nu när "Re-loaded" har fått för sig och försöka ändra på saker och ting.

När: Onsdagar & Söndagar 19:00 ( Jägersro ) 20:00 ( Hamnen )
Mötesplats: Jägersro Travbana kl 19:00 sen kör vi ner till hamnen(Hemsögatan) kl 20:00.
Alla är välkomna som det alltid varit.  Nu när allt blivit splittrat så sprid detta så Malmö träffarna blir som förut!

Senast redigerat av AnesN (27 april 2012)

Clintan66
25 april 2012 · 2 011 Inlägg

Nice

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Saad1
26 april 2012 · 272 Inlägg

Och sen kommer de zigenare som kör som tattare och krockar i varandra osv. Re-loaded har fotf inget med (olagligt) street raceing att göra!

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
Saad1
26 april 2012 · 272 Inlägg

Jag vill inte förstöra men mitt synpunkt ang Malmö träffarna i hamnen i alla åren jag har varit med tills 2011.. Det kommer fullt med Zigenare som kör 200 km i timmen förbi människor som passerar gatan. Bilar står i vägen och människor blockerar vägen! Står och burnar runt människor var människor får stenskott på sina bilar samt på sig själva. och det är ej kul att få en sten i ögat!. Absolut inga koll över huvedtaget alls. Folk har ingen koll och svänger rakt ut och krockar i varandra. finns flertal krockar som har hänt i hamnen . Finns full med grus där och får fullt med stenskott på rutan då tomten framför lägger sig framför en och tvärnitar. ska ni ha era "malmö träffar" tycker jag att ni åtminstonde borde ha FULL KOLL på vad ni ger in på så det ej upprepar flertals gånger. då kommer jag gärna och tittar förbi!

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
zokky
26 april 2012 · 39 Inlägg

Saad1 skrev:
Jag vill inte förstöra men mitt synpunkt ang Malmö träffarna i hamnen i alla åren jag har varit med tills 2011.. Det kommer fullt med Zigenare som kör 200 km i timmen förbi människor som passerar gatan. Bilar står i vägen och människor blockerar vägen! Står och burnar runt människor var människor får stenskott på sina bilar samt på sig själva. och det är ej kul att få en sten i ögat!. Absolut inga koll över huvedtaget alls. Folk har ingen koll och svänger rakt ut och krockar i varandra. finns flertal krockar som har hänt i hamnen . Finns full med grus där och får fullt med stenskott på rutan då tomten framför lägger sig framför en och tvärnitar. ska ni ha era "malmö träffar" tycker jag att ni åtminstonde borde ha FULL KOLL på vad ni ger in på så det ej upprepar flertals gånger. då kommer jag gärna och tittar förbi!

Saad, Fullt allvar..vill du inte komma så kom inte håll inte på o dra upp massa gamla bulla grejer, allt händer när de kommer till sånt det har hänt i malmö o de har hänt över allt o sluta förstöra för andra med din negativa inställning saad!!
Ingen har bet dig att komma till malmö träffarna de gör du med egen vilja.
O som sagt de händer över allt med andra ord så e de inte bara Malmö träffarna där folk missköter sig! (ska inte på peka något just nu men du förstår saad)

Volvo s40 T4 "silver bullet" (1999)
Biggi
26 april 2012 · 352 Inlägg

zokky skrev:

Saad1 skrev:
Jag vill inte förstöra men mitt synpunkt ang Malmö träffarna i hamnen i alla åren jag har varit med tills 2011.. Det kommer fullt med Zigenare som kör 200 km i timmen förbi människor som passerar gatan. Bilar står i vägen och människor blockerar vägen! Står och burnar runt människor var människor får stenskott på sina bilar samt på sig själva. och det är ej kul att få en sten i ögat!. Absolut inga koll över huvedtaget alls. Folk har ingen koll och svänger rakt ut och krockar i varandra. finns flertal krockar som har hänt i hamnen . Finns full med grus där och får fullt med stenskott på rutan då tomten framför lägger sig framför en och tvärnitar. ska ni ha era "malmö träffar" tycker jag att ni åtminstonde borde ha FULL KOLL på vad ni ger in på så det ej upprepar flertals gånger. då kommer jag gärna och tittar förbi!

Saad, Fullt allvar..vill du inte komma så kom inte håll inte på o dra upp massa gamla bulla grejer, allt händer när de kommer till sånt det har hänt i malmö o de har hänt över allt o sluta förstöra för andra med din negativa inställning saad!!
Ingen har bet dig att komma till malmö träffarna de gör du med egen vilja.
O som sagt de händer över allt med andra ord så e de inte bara Malmö träffarna där folk missköter sig! (ska inte på peka något just nu men du förstår saad)

bra sagt där! detta är till oss som vill ha det som det var en gång i tiden, jag tror att det är många som känner likadant.

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"
Ford Fiesta ST "Sveriges finaste FiestaST" (2008)
Saad1
26 april 2012 · 272 Inlägg

Biggi skrev:

zokky skrev:

Saad1 skrev:
Jag vill inte förstöra men mitt synpunkt ang Malmö träffarna i hamnen i alla åren jag har varit med tills 2011.. Det kommer fullt med Zigenare som kör 200 km i timmen förbi människor som passerar gatan. Bilar står i vägen och människor blockerar vägen! Står och burnar runt människor var människor får stenskott på sina bilar samt på sig själva. och det är ej kul att få en sten i ögat!. Absolut inga koll över huvedtaget alls. Folk har ingen koll och svänger rakt ut och krockar i varandra. finns flertal krockar som har hänt i hamnen . Finns full med grus där och får fullt med stenskott på rutan då tomten framför lägger sig framför en och tvärnitar. ska ni ha era "malmö träffar" tycker jag att ni åtminstonde borde ha FULL KOLL på vad ni ger in på så det ej upprepar flertals gånger. då kommer jag gärna och tittar förbi!

Saad, Fullt allvar..vill du inte komma så kom inte håll inte på o dra upp massa gamla bulla grejer, allt händer när de kommer till sånt det har hänt i malmö o de har hänt över allt o sluta förstöra för andra med din negativa inställning saad!!
Ingen har bet dig att komma till malmö träffarna de gör du med egen vilja.
O som sagt de händer över allt med andra ord så e de inte bara Malmö träffarna där folk missköter sig! (ska inte på peka något just nu men du förstår saad)

bra sagt där! detta är till oss som vill ha det som det var en gång i tiden, jag tror att det är många som känner likadant.

Jag förstör inte för andra. jag vill själv komma och ha kul utan det är någon idiot som förstör för andra. du vet själv att malmö träffarna var helt döda för folk körde som dom gjorde men skitsamma jag orkar ej diskutera detta ni är mina vänner vi kan sitta någon dag och prata om det och förbättra det tsm smile

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
BlackAbarth
26 april 2012 · 9 Inlägg

Vilken dubbelmoral det finns. Vill ni ha ordning och reda så håll er på meca raceway eller bli medlemmar i ladda om gänget. Kommer man till Hemsögatan så är det olaglig streetrace som gäller. Här finns inga regler och det är det som är tjusningen för det flesta, erkänn. Man är där på egen risk. Zigenarna och araberna kör repor i alla fall, hur många av er kan säga detsamma?

Sportbilar är röda
Mazda RX-8 (2004)
Minimaskin
26 april 2012 · 36 Inlägg

Har aldrig varit på någon träff i hamnen, får väl ta mig dit på söndag smile

BMW 530d xdrive "Familje bilen" (2010)
BMW 325 "M-Tech II" (1988)
Clintan66
26 april 2012 · 2 011 Inlägg

Minimaskin skrev:
Har aldrig varit på någon träff i hamnen, får väl ta mig dit på söndag smile

Gör så, så man får se bilen igen. big_smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Minimaskin
26 april 2012 · 36 Inlägg

He he sjukt många som vill se rivjärnet. Imorgon är det trackday får se hur hon mäter sig med de dyra bilarna smile

BMW 530d xdrive "Familje bilen" (2010)
BMW 325 "M-Tech II" (1988)
Clintan66
26 april 2012 · 2 011 Inlägg

Minimaskin skrev:
He he sjukt många som vill se rivjärnet. Imorgon är det trackday får se hur hon mäter sig med de dyra bilarna smile

Trackday... Var?

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Minimaskin
26 april 2012 · 36 Inlägg

Ljunbyhed imorrn

BMW 325 "M-Tech II" (1988)
BMW 530d xdrive "Familje bilen" (2010)
Clintan66
26 april 2012 · 2 011 Inlägg

Okej. Har du tider?

Kom nu till Malmö på Söndag smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Minimaskin
26 april 2012 · 36 Inlägg

0830-1600
Ja jag lär köra till Malmö på söndag blir nog strippen med smile

BMW 325 "M-Tech II" (1988)
BMW 530d xdrive "Familje bilen" (2010)
rotex
26 april 2012 · 40 Inlägg

->saad1

angående dubbelmoral

kör med saaben/volvon och letar efter några roliga bilar att titta på

och så kommer det ett gäng tattare med din polares gamla  bil och kör sönder den i bitar

som han har lurat till sig , du har jobbat och sparat i 2 år och han blåser dig på bilen som han helt kallt kör sönder framögonen på dig

du vill gärna se dom komma och göra show med inte med din polares gamla bil eller ?

Saad1
27 april 2012 · 272 Inlägg

rotex skrev:
->saad1

angående dubbelmoral

kör med saaben/volvon och letar efter några roliga bilar att titta på

och så kommer det ett gäng tattare med din polares gamla  bil och kör sönder den i bitar

som han har lurat till sig , du har jobbat och sparat i 2 år och han blåser dig på bilen som han helt kallt kör sönder framögonen på dig

du vill gärna se dom komma och göra show med inte med din polares gamla bil eller ?

vad fan bablar du om?

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
AnesN Bilmekaniker
27 april 2012 · 805 Inlägg

Saad1 skrev:

rotex skrev:
->saad1

angående dubbelmoral

kör med saaben/volvon och letar efter några roliga bilar att titta på

och så kommer det ett gäng tattare med din polares gamla  bil och kör sönder den i bitar

som han har lurat till sig , du har jobbat och sparat i 2 år och han blåser dig på bilen som han helt kallt kör sönder framögonen på dig

du vill gärna se dom komma och göra show med inte med din polares gamla bil eller ?

vad fan bablar du om?

SAAD OM DU SKA GNÄLLA OM ATT MAN FÅR STENSKOTT OCH FOLK BURNAR PÅ STREET RACE SÅ KOM INTE DIT?? DET INGÅR FOLK KROCKAR ÖVER ALLT PÅ VANLIG JÄVLA GATA PÅ FUCKIGN MECA RACEWAY PÅ BANOR ÖVER ALLT DET INGÅR I MOTORSPORT:S vad fan tror du att det är utställning för hundar som ska gå catwalk eller? Vill du inte ha en sten i ditt öga gå inte dit, vill du inte ha stenskott parkera inte bilen där. Jag smällde där nere who the fuck cares? Det ingår sånt får man räkna med ska man köra där så finns risken ska du köra till stan finns risken, bara gilla läget.

Senast redigerat av AnesN (27 april 2012)

Saad1
27 april 2012 · 272 Inlägg

AnesN skrev:

Saad1 skrev:

rotex skrev:
->saad1

angående dubbelmoral

kör med saaben/volvon och letar efter några roliga bilar att titta på

och så kommer det ett gäng tattare med din polares gamla  bil och kör sönder den i bitar

som han har lurat till sig , du har jobbat och sparat i 2 år och han blåser dig på bilen som han helt kallt kör sönder framögonen på dig

du vill gärna se dom komma och göra show med inte med din polares gamla bil eller ?

vad fan bablar du om?

SAAD OM DU SKA GNÄLLA OM ATT MAN FÅR STENSKOTT OCH FOLK BURNAR PÅ STREET RACE SÅ KOM INTE DIT?? DET INGÅR FOLK KROCKAR ÖVER ALLT PÅ VANLIG JÄVLA GATA PÅ FUCKIGN MECA RACEWAY PÅ BANOR ÖVER ALLT DET INGÅR I MOTORSPORT:S vad fan tror du att det är utställning för hundar som ska gå catwalk eller? Vill du inte ha en sten i ditt öga gå inte dit, vill du inte ha stenskott parkera inte bilen där. Jag smällde där nere who the fuck cares? Det ingår sånt får man räkna med ska man köra där så finns risken ska du köra till stan finns risken, bara gilla läget.

sluta leka allan ballan här du vet din plats din. ska du snacka med mig ska du snacka med respekt. annars kom och säg det framför mig

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
Memme I'am AWESOME..
27 april 2012 · 2 783 Inlägg

Suck grabbar.

Jag tror nog att alla har dragit på den rak streckan ett par gånger, så nu ska vi inte hänga ut zigerna,arberna m.m.. Man vill ju visa upp sig, ett tips.

STÅ inte nära vägen eller pakera inte nära vägen om ni inte vill ha stenskott. Tänk logiskt. Och sen dom i Re-Loaded, vissa där har inte många höns hemma.

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang