Angående: Malmö träffarna 2012 som förr!

Evets
27 april 2012 · 643 Inlägg

AnesN skrev:

Saad1 skrev:

rotex skrev:
->saad1

angående dubbelmoral

kör med saaben/volvon och letar efter några roliga bilar att titta på

och så kommer det ett gäng tattare med din polares gamla  bil och kör sönder den i bitar

som han har lurat till sig , du har jobbat och sparat i 2 år och han blåser dig på bilen som han helt kallt kör sönder framögonen på dig

du vill gärna se dom komma och göra show med inte med din polares gamla bil eller ?

vad fan bablar du om?

SAAD OM DU SKA GNÄLLA OM ATT MAN FÅR STENSKOTT OCH FOLK BURNAR PÅ STREET RACE SÅ KOM INTE DIT?? DET INGÅR FOLK KROCKAR ÖVER ALLT PÅ VANLIG JÄVLA GATA PÅ FUCKIGN MECA RACEWAY PÅ BANOR ÖVER ALLT DET INGÅR I MOTORSPORT:S vad fan tror du att det är utställning för hundar som ska gå catwalk eller? Vill du inte ha en sten i ditt öga gå inte dit, vill du inte ha stenskott parkera inte bilen där. Jag smällde där nere who the fuck cares? Det ingår sånt får man räkna med ska man köra där så finns risken ska du köra till stan finns risken, bara gilla läget.

@Anesn: Du kan väll inte komma och säga att det ingår stenskott och krockade bilar. På allmän väg heter det OLYCKA..!! Inom motorsporten heter det jooo OLYCKA där med. Nere i hamnen är det med vilje att folk sprätter upp sten och skit på bilarna för de skall vara häftigt och stå o leka inne bland de parkerade bilarna, tyvärr är inte alla uppfostrade rätt och vet vad sunt förnuft och respekt för andra bilar är, tråkigt men sant.!

Hade vi bara haft lite sunt förnuft och vanligt allmänt vett hade vi kunnat ha riktigt bra och lyckade träffar.!

Evets
27 april 2012 · 643 Inlägg

Memme skrev:
Suck grabbar.

Jag tror nog att alla har dragit på den rak streckan ett par gånger, så nu ska vi inte hänga ut zigerna,arberna m.m.. Man vill ju visa upp sig, ett tips.

STÅ inte nära vägen eller pakera inte nära vägen om ni inte vill ha stenskott. Tänk logiskt. Och sen dom i Re-Loaded, vissa där har inte många höns hemma.

@Memme: Ursäkta mig men att smutskasta en grupp för att du tycker någon i den beter sig dåligt är väll inte direkt snällt? Ta upp det med personen/erna istället. Istället för att skriva ut och få fram Re-Loaded som värsta skit gruppen.

DjMes
27 april 2012 · 622 Inlägg

Den största anledningen till att träffarna slutade på hamnen var för att dem
Började bli trafikerade av lastbilar då det är ett fartyg som tar emot gods längst ner.

Det finns många bättre platser att köra på än hamnen, men istället för att någon ska ta
Tag i ons/sön träffarna så bölas det bara. Det gnälls och massa påhopp den ena ska visa sig inför den andre.

Nu blev det bestämt att det är ons/sön på Biltema som gäller, så jag fattar inte varför diskussionen fortsätter. Om det krockas eller om det stenskottas det är definitivt inte största problemet.


Problemet här är att nu helt plötslig ska alla ta tag i ons/sön någon ska ses på Malmö arena,någon annan på Biltema och en tredje på Jägersro. Och vad jag vet, så är det ingen från Re-loaded som kommit me dessa idéer. Så undrar vem som sabbar Malmö träffen egentligen'?? För som vi alla kan se, så har träffarna inte ens börjat och det är redan tjafs och problem. Vill ni ha träffarna som det var en gång i tiden? Ja då får ni lägga energi, LÄGGA energi på att få dit folk inte stå och smutskasta varandra och påstå det är hans fel att den e död, eller naj den bilklubben dödade ons/sön för att Re-Loaded valde att satsa på trelleborg istället på söndagar. Och vi vill inte åka dit, FINE! Malmö har alltid varit ons/sön på biltema det stämmer, men hur kommer det sig då att det finns 3 olika grupper som ordnar träffar i malmö på ons/sön, men ändå så lyckas det gnällas på andra? Ska man snacka så får man ta tag i det man snackar om, annars får man gå åt sidan och hoppas på att någon annan tar tag i träffarna.

Jag hoppas någon väljer att ta tag i träffarna på Biltema ons/sön för det är den "riktiga" Malmö träffen som alla snackar om, för om någon annan förespråkar om att dem vill ha malmö träffen och sen börjar ändra platser och tider. Ja då är det definitivt dubbelmoral. För då vill man helt enkelt göra träffen till sin egna träff, och redan där kan jag lova er då kommer det definitivt inte att funka.

Senast redigerat av DjMes (27 april 2012)

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Memme I'am AWESOME..
27 april 2012 · 2 783 Inlägg

Evets skrev:

Memme skrev:
Suck grabbar.

Jag tror nog att alla har dragit på den rak streckan ett par gånger, så nu ska vi inte hänga ut zigerna,arberna m.m.. Man vill ju visa upp sig, ett tips.

STÅ inte nära vägen eller pakera inte nära vägen om ni inte vill ha stenskott. Tänk logiskt. Och sen dom i Re-Loaded, vissa där har inte många höns hemma.

@Memme: Ursäkta mig men att smutskasta en grupp för att du tycker någon i den beter sig dåligt är väll inte direkt snällt? Ta upp det med personen/erna istället. Istället för att skriva ut och få fram Re-Loaded som värsta skit gruppen.

Tkr inte jag smutskastar någon, utan jag skrev att vissa personer i gruppen inte har några höns hemma? smile .. Jag har inte något emot själva deras ideer m.m

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
AnesN Bilmekaniker
27 april 2012 · 805 Inlägg

Saad1 skrev:

AnesN skrev:

Saad1 skrev:

vad fan bablar du om?

SAAD OM DU SKA GNÄLLA OM ATT MAN FÅR STENSKOTT OCH FOLK BURNAR PÅ STREET RACE SÅ KOM INTE DIT?? DET INGÅR FOLK KROCKAR ÖVER ALLT PÅ VANLIG JÄVLA GATA PÅ FUCKIGN MECA RACEWAY PÅ BANOR ÖVER ALLT DET INGÅR I MOTORSPORT:S vad fan tror du att det är utställning för hundar som ska gå catwalk eller? Vill du inte ha en sten i ditt öga gå inte dit, vill du inte ha stenskott parkera inte bilen där. Jag smällde där nere who the fuck cares? Det ingår sånt får man räkna med ska man köra där så finns risken ska du köra till stan finns risken, bara gilla läget.

sluta leka allan ballan här du vet din plats din. ska du snacka med mig ska du snacka med respekt. annars kom och säg det framför mig

gå inte på olagliga evenemang om du inte tål det? vem kallar på dig? ingen

Phaeton Falgfixaren.se
27 april 2012 · 647 Inlägg

AnesN skrev:
Tjena, Vi kör igång Malmö träffarna som vanligt nu som det alltid varit! I alla dessa år har det varit såhär, förutom nu när "Re-loaded" har fått för sig och försöka ändra på saker och ting.

När: Onsdagar & Söndagar 19:00 ( Jägersro ) 20:00 ( Hamnen )
Mötesplats: Jägersro Travbana kl 19:00 sen kör vi ner till hamnen(Hemsögatan) kl 20:00.
Alla är välkomna som det alltid varit.  Nu när allt blivit splittrat så sprid detta så Malmö träffarna blir som förut!

Tycker de låter som ett väldigt trevligt initiativ ! Back to old times smile
Kommer de finnas lekledare där nere, eller de är vanligt streetrace ?

Senast redigerat av Phaeton (27 april 2012)

Följ min Projekttråd HÄR!
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay
Saad1
27 april 2012 · 272 Inlägg

AnesN skrev:

Saad1 skrev:

AnesN skrev:

SAAD OM DU SKA GNÄLLA OM ATT MAN FÅR STENSKOTT OCH FOLK BURNAR PÅ STREET RACE SÅ KOM INTE DIT?? DET INGÅR FOLK KROCKAR ÖVER ALLT PÅ VANLIG JÄVLA GATA PÅ FUCKIGN MECA RACEWAY PÅ BANOR ÖVER ALLT DET INGÅR I MOTORSPORT:S vad fan tror du att det är utställning för hundar som ska gå catwalk eller? Vill du inte ha en sten i ditt öga gå inte dit, vill du inte ha stenskott parkera inte bilen där. Jag smällde där nere who the fuck cares? Det ingår sånt får man räkna med ska man köra där så finns risken ska du köra till stan finns risken, bara gilla läget.

sluta leka allan ballan här du vet din plats din. ska du snacka med mig ska du snacka med respekt. annars kom och säg det framför mig

gå inte på olagliga evenemang om du inte tål det? vem kallar på dig? ingen

jag går dit hur mycket jag vill. sitt inte och lek bakom skärmen

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
robinH
27 april 2012 · 98 Inlägg

Saad1 skrev:
Och sen kommer de zigenare som kör som tattare och krockar i varandra osv. Re-loaded har fotf inget med (olagligt) street raceing att göra!

Självaste ledaren av Re-loaded stod för bara någon helg sedan på bernstorp och startade bilarna som skulle tävla på allmän väg.

Snälla grabbar. Dom som känner något positivt om det här skriv vad ni vill skriva och kom på träffen. Ni som tycker det är helt idiotiskt och verkligen inte vill komma på en sådan träff, snälla håll det för er själva. Ingen har tvingat er att komma eller att delta.

Phaeton Falgfixaren.se
27 april 2012 · 647 Inlägg

robinH skrev:

Saad1 skrev:
Och sen kommer de zigenare som kör som tattare och krockar i varandra osv. Re-loaded har fotf inget med (olagligt) street raceing att göra!

Självaste ledaren av Re-loaded stod för bara någon helg sedan på bernstorp och startade bilarna som skulle tävla på allmän väg.

Snälla grabbar. Dom som känner något positivt om det här skriv vad ni vill skriva och kom på träffen. Ni som tycker det är helt idiotiskt och verkligen inte vill komma på en sådan träff, snälla håll det för er själva. Ingen har tvingat er att komma eller att delta.

Kul att se dig robinH smile
Som du ser finns de ett stort intresse smile

Följ min Projekttråd HÄR!
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay
robinH
27 april 2012 · 98 Inlägg

Phaeton skrev:

robinH skrev:

Saad1 skrev:
Och sen kommer de zigenare som kör som tattare och krockar i varandra osv. Re-loaded har fotf inget med (olagligt) street raceing att göra!

Självaste ledaren av Re-loaded stod för bara någon helg sedan på bernstorp och startade bilarna som skulle tävla på allmän väg.

Snälla grabbar. Dom som känner något positivt om det här skriv vad ni vill skriva och kom på träffen. Ni som tycker det är helt idiotiskt och verkligen inte vill komma på en sådan träff, snälla håll det för er sälva. Ingen har tvingat er att komma eller att delta.

Kul att se dig robinH smile
Som du ser finns de ett stort intresse smile

Tack! smile Intresse visste jag fanns hela tiden, men det är kul med en påminnelse! Tråkigt att dom som tycker negativt om det här bara måste få sagt det istället för att bara hålla det för sig själv. Men haters gonna be haters.

Evets
27 april 2012 · 643 Inlägg

robinH skrev:

Saad1 skrev:
Och sen kommer de zigenare som kör som tattare och krockar i varandra osv. Re-loaded har fotf inget med (olagligt) street raceing att göra!

Självaste ledaren av Re-loaded stod för bara någon helg sedan på bernstorp och startade bilarna som skulle tävla på allmän väg.

Snälla grabbar. Dom som känner något positivt om det här skriv vad ni vill skriva och kom på träffen. Ni som tycker det är helt idiotiskt och verkligen inte vill komma på en sådan träff, snälla håll det för er själva. Ingen har tvingat er att komma eller att delta.

Det var väll inte Re-Loaded som höll i det eller hur? Så vad folk ur Re-loaded gör på sin fritid har väll inte med Re-Loaded att göra?? Om en medlem ur Re-Loaded gjort ett bankrån inte fan är det Re-Loaded som gör det då?

rotex
27 april 2012 · 40 Inlägg

dubbel moral nr2.

saab killen säger till volvo kille

fan här händer inget , jävla dålig kväll

...

nästa kväll

och titta en m5 burnar , jävla tattare vad gör dom här

alla ni som kör saab eller volvo och kommer till träffar och klagar på att någon bjuder på show som ni inte själva vågar

FUCK OFF era jävla bönder

AnesN Bilmekaniker
27 april 2012 · 805 Inlägg

rotex skrev:
dubbel moral nr2.

saab killen säger till volvo kille

fan här händer inget , jävla dålig kväll

...

nästa kväll

och titta en m5 burnar , jävla tattare vad gör dom här

alla ni som kör saab eller volvo och kommer till träffar och klagar på att någon bjuder på show som ni inte själva vågar

FUCK OFF era jävla bönder

Kunde inte sagt det bättre själv!

robinH
28 april 2012 · 98 Inlägg

Evets skrev:

robinH skrev:

Saad1 skrev:
Och sen kommer de zigenare som kör som tattare och krockar i varandra osv. Re-loaded har fotf inget med (olagligt) street raceing att göra!

Självaste ledaren av Re-loaded stod för bara någon helg sedan på bernstorp och startade bilarna som skulle tävla på allmän väg.

Snälla grabbar. Dom som känner något positivt om det här skriv vad ni vill skriva och kom på träffen. Ni som tycker det är helt idiotiskt och verkligen inte vill komma på en sådan träff, snälla håll det för er själva. Ingen har tvingat er att komma eller att delta.

Det var väll inte Re-Loaded som höll i det eller hur? Så vad folk ur Re-loaded gör på sin fritid har väll inte med Re-Loaded att göra?? Om en medlem ur Re-Loaded gjort ett bankrån inte fan är det Re-Loaded som gör det då?

Om en socialdemokrat håller i ett demonstrationståg för sverigedemokraterna så det inte snyggt ut alls. Även om det var på dennes fritid...
Det är ungefär lite samma sak här. Att säga att det är okey för självaste ledaren att stå och starta streetrejs på fritiden när han förespråkar laglig racing som du framhäver här, är lite som att spotta sig själv i ansiktet.

Nu lägger vi ner off-topic snacket då detta inte har ett skit med tråden att göra. Over and out för min del och för ALLA ni andra som inte kan hålla er till trådens topic!!

Clintan66
28 april 2012 · 2 011 Inlägg

Då får man se imorgon hur det blir där nere. Hade det varit som förr, så hade det blivit bra.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
robinH
28 april 2012 · 98 Inlägg

Clintan66 skrev:
Då får man se imorgon hur det blir där nere. Hade det varit som förr, så hade det blivit bra.

Kommer nog imorrn om jag fått bukt med att motorn misständer...

Clintan66
28 april 2012 · 2 011 Inlägg

robinH skrev:

Clintan66 skrev:
Då får man se imorgon hur det blir där nere. Hade det varit som förr, så hade det blivit bra.

Kommer nog imorrn om jag fått bukt med att motorn misständer...

Okej. Lycka till.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
744-AL
28 april 2012 · 191 Inlägg

AnesN skrev:

rotex skrev:
dubbel moral nr2.

saab killen säger till volvo kille

fan här händer inget , jävla dålig kväll

...

nästa kväll

och titta en m5 burnar , jävla tattare vad gör dom här

alla ni som kör saab eller volvo och kommer till träffar och klagar på att någon bjuder på show som ni inte själva vågar

FUCK OFF era jävla bönder

Kunde inte sagt det bättre själv!

VAFAN! jag tyckte denna iden var bra, jag saknar osså de vanliga träffarna o e allmänt trött på re-loaded, men ska ni börja snacka som vi som bor på landsbyggden e "jävla bönder" så har ni redan förlorat hälften av de intresserade, om ni nu vill ha folk tillbaka till den gamla träffen så borde ni nog fan fundera po vad ni skriver här!

Transporter89
28 april 2012 · 957 Inlägg

Vilket jävla gnäll det ska vara om allting
Ska ni komma på träffen? GÖR DET DÅ
Ska ni inte  så SKIT I DET DÅ  hålla på bråka här  och snacka  10000000 sidor  leder ingenstnas svårare än så är det inte

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Tubbex
29 april 2012 · 1 517 Inlägg

hoppas på folk ikväll! smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang