Angående: Malmö träffarna 2012 som förr!

Clintan66
29 april 2012 · 2 011 Inlägg

Vädret verkar bli bra, så det ska bli kul att se om det blir lite folk ikväll. Hade varit, så jäkla gott om det kunde blivit som förr. Folk parkerat som då och det hade varit fritt sen. Får väl se ikväll. En chans är det värt wink

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Minimaskin
29 april 2012 · 36 Inlägg

Jag ska till malmö i kväll med min sura bmw, vart händer det?
big_smile

BMW 530d xdrive "Familje bilen" (2010)
BMW 325 "M-Tech II" (1988)
Tubbex
29 april 2012 · 1 517 Inlägg

hörs på travbanan 19.00! smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Minimaskin
29 april 2012 · 36 Inlägg

ok, håll utkick tongue

BMW 530d xdrive "Familje bilen" (2010)
BMW 325 "M-Tech II" (1988)
350ZM Bilfreak
29 april 2012 · 21 Inlägg

Min första tanke var att komma till träffen idag då jag är här nere med bilen över helgen. Efter att jag läst denna tråd så är jag inte speciellt sugen längre. Synd att det är så mycket skitsnack här. Hoppas att träffarna kan bli som förr. Tummen upp till er som försöker och tar tag i det.

robinH
29 april 2012 · 98 Inlägg

350ZM skrev:
Min första tanke var att komma till träffen idag då jag är här nere med bilen över helgen. Efter att jag läst denna tråd så är jag inte speciellt sugen längre. Synd att det är så mycket skitsnack här. Hoppas att träffarna kan bli som förr. Tummen upp till er som försöker och tar tag i det.

Har kört förbi sin bil ett par gånger nu (tänker inte skriva var) då jag bor i närheten. Äckligt jävla fresh är den!

350ZM Bilfreak
29 april 2012 · 21 Inlägg

robinH skrev:

350ZM skrev:
Min första tanke var att komma till träffen idag då jag är här nere med bilen över helgen. Efter att jag läst denna tråd så är jag inte speciellt sugen längre. Synd att det är så mycket skitsnack här. Hoppas att träffarna kan bli som förr. Tummen upp till er som försöker och tar tag i det.

Har kört förbi sin bil ett par gånger nu (tänker inte skriva var) då jag bor i närheten. Äckligt jävla fresh är den!

Tack så mycket. :-)

Är och hälsar på familj och vänner här i Malmö.

Auditography
29 april 2012 · 341 Inlägg

Är på besök i stan denna vecka, så jag kommer också förbi ikv smile

Audi Q5 3.2 Quattro S-Tronic "projekt 330hp" (2010)
Audi RS4 Avant "B5" (2001)
Audi A4 Turbo "BSR300" (2001)
Crusti
29 april 2012 · 115 Inlägg

Härligt som fan....Det gillar vi. Ses kanske i kväll.
Dock inte med min egen bil.


Värt att dra dit eller? Många bilar? Blåser rätt mycket ute.

Senast redigerat av Crusti (29 april 2012)

Clintan66
29 april 2012 · 2 011 Inlägg

C:a 20 bilar. Synd på blåsten bara. Annars är detta ett Guld Ställe. Mer folk och bilar följande söndagar, så kan det bli något.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Crusti
29 april 2012 · 115 Inlägg

Clintan66 skrev:
C:a 20 bilar. Synd på blåsten bara. Annars är detta ett Guld Ställe. Mer folk och bilar följande söndagar, så kan det bli något.

OKey. Låter helt Ok ändå. Får man ens vara där? Jag menar förut fanns där skyltar över allt i hamnen om icke behörig trafik osv osv..

Clintan66
29 april 2012 · 2 011 Inlägg

Crusti skrev:

Clintan66 skrev:
C:a 20 bilar. Synd på blåsten bara. Annars är detta ett Guld Ställe. Mer folk och bilar följande söndagar, så kan det bli något.

OKey. Låter helt Ok ändå. Får man ens vara där? Jag menar förut fanns där skyltar över allt i hamnen om icke behörig trafik osv osv..

Ingen aning. Kan inte läsa en meter ovanför marken lol

Vet faktiskt inte, men såg lite förbuds skyltar där man kör över till andra sidan så att säga istället för att vända tillbaks. Är ju inte så mycket att bry sig om wink

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Crusti
29 april 2012 · 115 Inlägg

Clintan66 skrev:

Crusti skrev:

Clintan66 skrev:
C:a 20 bilar. Synd på blåsten bara. Annars är detta ett Guld Ställe. Mer folk och bilar följande söndagar, så kan det bli något.

OKey. Låter helt Ok ändå. Får man ens vara där? Jag menar förut fanns där skyltar över allt i hamnen om icke behörig trafik osv osv..

Ingen aning. Kan inte läsa en meter ovanför marken lol

Vet faktiskt inte, men såg lite förbuds skyltar där man kör över till andra sidan så att säga istället för att vända tillbaks. Är ju inte så mycket att bry sig om wink

Haha.. Nej det har du rätt i... inget att bry sig om.
Bara en bilträff. Ingen blir störda. Å ja man lär ju inte få böter för att man kör på en väg där man inte har behörighet under vissa tider på dygnet...

Clintan66
29 april 2012 · 2 011 Inlägg

Crusti skrev:

Clintan66 skrev:

Crusti skrev:

OKey. Låter helt Ok ändå. Får man ens vara där? Jag menar förut fanns där skyltar över allt i hamnen om icke behörig trafik osv osv..

Ingen aning. Kan inte läsa en meter ovanför marken lol

Vet faktiskt inte, men såg lite förbuds skyltar där man kör över till andra sidan så att säga istället för att vända tillbaks. Är ju inte så mycket att bry sig om wink

Haha.. Nej det har du rätt i... inget att bry sig om.
Bara en bilträff. Ingen blir störda. Å ja man lär ju inte få böter för att man kör på en väg där man inte har behörighet under vissa tider på dygnet...

wink

Hade varit kalas om det växt till sig som förr. Får se näst kommande Söndagar.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Crusti
29 april 2012 · 115 Inlägg

Clintan66 skrev:

Crusti skrev:

Clintan66 skrev:

Ingen aning. Kan inte läsa en meter ovanför marken lol

Vet faktiskt inte, men såg lite förbuds skyltar där man kör över till andra sidan så att säga istället för att vända tillbaks. Är ju inte så mycket att bry sig om wink

Haha.. Nej det har du rätt i... inget att bry sig om.
Bara en bilträff. Ingen blir störda. Å ja man lär ju inte få böter för att man kör på en väg där man inte har behörighet under vissa tider på dygnet...

wink

Hade varit kalas om det växt till sig som förr. Får se näst kommande Söndagar.

Ja jag måste passa på att tacka personen som valt onsdagar och söndagar. Onsdagar som det alltid var förut. Nostalgi med andra ord!
http://www.pppress.se/bilder/main.php?g2_itemId=275925

AnesN Bilmekaniker
2 maj 2012 · 805 Inlägg

Det är fint väder idag 20 grader 3-4m/s vind

Minimaskin
2 maj 2012 · 36 Inlägg

Händer det nått annat än mecaraceway.

BMW 325 "M-Tech II" (1988)
BMW 530d xdrive "Familje bilen" (2010)
the_flesh_ripper
2 maj 2012 · 77 Inlägg

sess ikväll

MarcusGronberg Lowlife
2 maj 2012 · 809 Inlägg

kommer förbi ikväll smile

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog
Chevrolet Impala "Black Squad" (1963)
BMW E39 528IA Touring "Slammed Wagon" (2000)
MarcusGronberg Lowlife
3 maj 2012 · 809 Inlägg

blir det mycket folk till söndag tro? smile

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog
Chevrolet Impala "Black Squad" (1963)
BMW E39 528IA Touring "Slammed Wagon" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang