Angående: Malmö träffarna 2012 som förr!

Crusti
3 maj 2012 · 115 Inlägg

ConXraid skrev:
blir det mycket folk till söndag tro? smile

Ingen som vet.

MarcusGronberg Lowlife
3 maj 2012 · 809 Inlägg

Tycker vi borde få ihop så mycket folk som förr ! var har alla tagit vägen ?! så mycket träffar på samma dagar på olika håll.. ?

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog
BMW E39 528IA Touring "Slammed Wagon" (2000)
Chevrolet Impala "Black Squad" (1963)
Clintan66
4 maj 2012 · 2 011 Inlägg

Jobbar denna söndag. Kommer ner nästa

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
the_flesh_ripper
4 maj 2012 · 77 Inlägg

det kommer ta tid att alla ska förstå vilka dagar/var/tider.
det kommer vara få bilar i början men det löser sig

Clintan66
4 maj 2012 · 2 011 Inlägg

the_flesh_ripper skrev:
det kommer ta tid att alla ska förstå vilka dagar/var/tider.
det kommer vara få bilar i början men det löser sig

Så sant så. Sakta men säkert till något bra förhoppningsvis.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
MarcusGronberg Lowlife
6 maj 2012 · 809 Inlägg

ses vi ikv? smile

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog
BMW E39 528IA Touring "Slammed Wagon" (2000)
Chevrolet Impala "Black Squad" (1963)
Clintan66
13 maj 2012 · 2 011 Inlägg

Vädret verkar bli kalas idag, så man får väl se om det blir lite stöttning till denna träffen ikväll utav folk och även Malmö bor. Hamnen klockan 20,00.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
744-AL
13 maj 2012 · 191 Inlägg

Jag kommer ikväll:) e de vägen bredvid strippen i hamnen:P??

Clintan66
13 maj 2012 · 2 011 Inlägg

744-AL skrev:
Jag kommer ikväll:) e de vägen bredvid strippen i hamnen:P??

Ja det är det.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
DeFlo
13 maj 2012 · 514 Inlägg

Om där inte är folk så kom till pergo trelleborg smile

BMW = Bil Med Wasakredit
Clintan66
13 maj 2012 · 2 011 Inlägg

DeFlo skrev:
Om där inte är folk så kom till pergo trelleborg smile

Tyvärr för långt och ingen hit där nere. Anes startade denna tråd och förhoppningsvis ökar intresset med tiden. Malmö själv som vill ha ordentlig träff, så då förstår jag inte att man inte visar intresse för att få det att fungera och bli något vettigt.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
zokky
13 maj 2012 · 39 Inlägg

Clintan66 skrev:

DeFlo skrev:
Om där inte är folk så kom till pergo trelleborg smile

Tyvärr för långt och ingen hit där nere. Anes startade denna tråd och förhoppningsvis ökar intresset med tiden. Malmö själv som vill ha ordentlig träff, så då förstår jag inte att man inte visar intresse för att få det att fungera och bli något vettigt.

Ja du har en MYCKET bra poäng i det du säger, men som det ser ut så är folket experter på att klaga på att malmö träffarna är tråkiga och har dött ut när dom själv inte visar sig eller kommer 5 min och går igen, så sjukt trött på att folk ska snacka en massa när det egentligen är dom som är minst aktiva!!

OM MALMÖ TRÄFFARNA SKA FUNKA SÅ MÅSTE ALLA JOBBA TILLSAMMANS PÅ VART OCH NÄR FÖR ATT DET SKALL BLI NÅGOT!!

Volvo s40 T4 "silver bullet" (1999)
Clintan66
13 maj 2012 · 2 011 Inlägg

Personligen tycker jag söndagar klockan 20,00 är helt okej. Helsingborgs träffarna är Fredag och Lördag.

Malmö ligger också väldigt bra till med möjlighet för folk från både Norra och Södra Skåne att komma. Ligga 10 mil enkel väg ner till Trelleborg är inte intressant som när man gjorde det sist också blev det inget av det till någon reda.

Både Helsingborg och Malmö ligger bra till. Kan folk bara masa sig dit, så kan det bli något av Malmö igen.

Regnar det som exempel nu denna helgen, så kan man se fram emot Malmö söndag kväll. Närmare även för folk söder om Malmö. Kan förstå vissa av dem att de inte kör till Hbg för det är en bra bit för dem att ta sig.

Läges mässigt ligger både Malmö och Helsingborg bra till i mitt tycke.

Får väl se ikväll om det dyker upp lite folk.

Senast redigerat av Clintan66 (13 maj 2012)

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
DjMes
13 maj 2012 · 622 Inlägg

zokky skrev:

Clintan66 skrev:

DeFlo skrev:
Om där inte är folk så kom till pergo trelleborg smile

Tyvärr för långt och ingen hit där nere. Anes startade denna tråd och förhoppningsvis ökar intresset med tiden. Malmö själv som vill ha ordentlig träff, så då förstår jag inte att man inte visar intresse för att få det att fungera och bli något vettigt.

Ja du har en MYCKET bra poäng i det du säger, men som det ser ut så är folket experter på att klaga på att malmö träffarna är tråkiga och har dött ut när dom själv inte visar sig eller kommer 5 min och går igen, så sjukt trött på att folk ska snacka en massa när det egentligen är dom som är minst aktiva!!

OM MALMÖ TRÄFFARNA SKA FUNKA SÅ MÅSTE ALLA JOBBA TILLSAMMANS PÅ VART OCH NÄR FÖR ATT DET SKALL BLI NÅGOT!!

Ända anledningen till att Malmö träffarna funkade förra året var för att folk från runt om i Skåne kom ner, och att det fanns en gemenskap. Idag är det bara skitsnack och pajkastning bullskit. Det märks tydligt, ta t.ex Eslöv,Ystad och Trelleborg som fått många besökare igen. Det är pga att dem som valt att hålla i så kallade Vi vill alla ska åka till Malmö träffen snackade skit om dem. Träffarna funkade till något geni kände att, nej vi vill ha fetta bilar i Malmö och inte massa volvosar eller en bilklubb som styr upp det och då snackade skit om dem som dök upp. Att det kommer 70 Bilar till Eslöv som en ny startad träff och Ystad har börjat få fler besökare än förra året och nu förra söndagen över 40 bilar i Trelleborg. Över 90% av dem som besökta träffarna förra året var såna som bodde utanför Malmö, sen den 10% som valt att ses på Jägersro för dem tycker att Re-Loaded är fel, eller att bönderna kan stanna utanför får skylla sig själva, för det är dem som dödar träffarna. Inte dem som valt att dra sig tillbaka, för jag frågade senaste på söndagen i trelleborg. Varför kör ni inte till Malmö? Jo, för att vi är inte välkomna och varför stötta någon som försöker sabba våran gemenskap genom att snacka skit och påstå att vi förstört allting. En annan person sa, varför ska vi köra dit när ingen av dem vill komma hit? Vadå e det bara för vi är bönder? Då får storstadskillarna träffas med sina 10 bilar.

Många vill ha träff i Malmö, men dem har insett att allt jobb dem gjorde förra året har resulterat i skitsnack så därför skiter dem i att dyka upp. Och därför tänker dem träffas på Fredagar istället, eller åka till Trelleborg,eslöv,ystad för där slippa skitsnacket.

Detta visar hur stort tecken på missnöjet och pajkastningen som sker i Malmö, bland annat därför fredagen kommer tillbaka i Malmö för att det finns människor som vill vara här nere. Men dem vägrar ta skit från det lilla gänget som tycker Malmö Träffen borde vara som förr med fetta skyline,Imprezor bmw m5 osv. Vi såg upp till dem äldre när vi körde våra 1.8liters bilar som 18 åringar och dem respekterade våra bilar problemet är bara att i Malmö så spottar man på dem som kör sämre bilar vilket tyvärr är sorgligt och börja inte med att säga "jag snackar inte skit om någon" för det är inget personangrepp men du vet mycket väl hur mycket pajkastning och skitsnack det är på Jägersro.

Hade det skötts snyggt utan skitsnack så kan jag lova er, då hade det varit 50 bilar på parkeringen som förra året på söndagarna. Men idag ser man effekten på varför det är så lite personer som dyker upp.

Och är man bilintresserad, då handlar det om bilar inte om vilken stad vi träffas i....

Senast redigerat av DjMes (13 maj 2012)

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Crusti
13 maj 2012 · 115 Inlägg

DjMes skrev:

zokky skrev:

Clintan66 skrev:

Tyvärr för långt och ingen hit där nere. Anes startade denna tråd och förhoppningsvis ökar intresset med tiden. Malmö själv som vill ha ordentlig träff, så då förstår jag inte att man inte visar intresse för att få det att fungera och bli något vettigt.

Ja du har en MYCKET bra poäng i det du säger, men som det ser ut så är folket experter på att klaga på att malmö träffarna är tråkiga och har dött ut när dom själv inte visar sig eller kommer 5 min och går igen, så sjukt trött på att folk ska snacka en massa när det egentligen är dom som är minst aktiva!!

OM MALMÖ TRÄFFARNA SKA FUNKA SÅ MÅSTE ALLA JOBBA TILLSAMMANS PÅ VART OCH NÄR FÖR ATT DET SKALL BLI NÅGOT!!

Ända anledningen till att Malmö träffarna funkade förra året var för att folk från runt om i Skåne kom ner, och att det fanns en gemenskap. Idag är det bara skitsnack och pajkastning bullskit. Det märks tydligt, ta t.ex Eslöv,Ystad och Trelleborg som fått många besökare igen. Det är pga att dem som valt att hålla i så kallade Vi vill alla ska åka till Malmö träffen snackade skit om dem. Träffarna funkade till något geni kände att, nej vi vill ha fetta bilar i Malmö och inte massa volvosar eller en bilklubb som styr upp det och då snackade skit om dem som dök upp. Att det kommer 70 Bilar till Eslöv som en ny startad träff och Ystad har börjat få fler besökare än förra året och nu förra söndagen över 40 bilar i Trelleborg. Över 90% av dem som besökta träffarna förra året var såna som bodde utanför Malmö, sen den 10% som valt att ses på Jägersro för dem tycker att Re-Loaded är fel, eller att bönderna kan stanna utanför får skylla sig själva, för det är dem som dödar träffarna. Inte dem som valt att dra sig tillbaka, för jag frågade senaste på söndagen i trelleborg. Varför kör ni inte till Malmö? Jo, för att vi är inte välkomna och varför stötta någon som försöker sabba våran gemenskap genom att snacka skit och påstå att vi förstört allting. En annan person sa, varför ska vi köra dit när ingen av dem vill komma hit? Vadå e det bara för vi är bönder? Då får storstadskillarna träffas med sina 10 bilar.

Många vill ha träff i Malmö, men dem har insett att allt jobb dem gjorde förra året har resulterat i skitsnack så därför skiter dem i att dyka upp. Och därför tänker dem träffas på Fredagar istället, eller åka till Trelleborg,eslöv,ystad för där slippa skitsnacket.

Detta visar hur stort tecken på missnöjet och pajkastningen som sker i Malmö, bland annat därför fredagen kommer tillbaka i Malmö för att det finns människor som vill vara här nere. Men dem vägrar ta skit från det lilla gänget som tycker Malmö Träffen borde vara som förr med fetta skyline,Imprezor bmw m5 osv. Vi såg upp till dem äldre när vi körde våra 1.8liters bilar som 18 åringar och dem respekterade våra bilar problemet är bara att i Malmö så spottar man på dem som kör sämre bilar vilket tyvärr är sorgligt och börja inte med att säga "jag snackar inte skit om någon" för det är inget personangrepp men du vet mycket väl hur mycket pajkastning och skitsnack det är på Jägersro.

Hade det skötts snyggt utan skitsnack så kan jag lova er, då hade det varit 50 bilar på parkeringen som förra året på söndagarna. Men idag ser man effekten på varför det är så lite personer som dyker upp.

Trist att det är så... Finns där ens några danskar som kör över nu förrtiden?
Minns när man var som 13-15 åring och hängde vid svanen respektive ASGrakan samt rakan vid Mecaraceway... (minns ej namnet på gatan just nu) Där fanns riktigt mycket med folk, danskar som svenskar bilar som mc. Det var folkfest!

Det var tider det. Synd det inte är så längre.

Nibbor2
13 maj 2012 · 226 Inlägg

Clintan66 skrev:

744-AL skrev:
Jag kommer ikväll:) e de vägen bredvid strippen i hamnen:P??

Ja det är det.

Hemsögatan eller flintrännegatan? eller någon annan? tongue

145 744 782 965 V50
Crusti
13 maj 2012 · 115 Inlägg

Nibbor2 skrev:

Clintan66 skrev:

744-AL skrev:
Jag kommer ikväll:) e de vägen bredvid strippen i hamnen:P??

Ja det är det.

Hemsögatan eller flintrännegatan? eller någon annan? tongue

Hemsö... så var det.

Jag kommer förövrigt kanske ikv med en lånebil får ser en plånboken gillar tillåter bensinkostnader. Annars ses vi på onsdag... smile

Nibbor2
13 maj 2012 · 226 Inlägg

Crusti skrev:

Nibbor2 skrev:

Clintan66 skrev:

Ja det är det.

Hemsögatan eller flintrännegatan? eller någon annan? tongue

Hemsö... så var det.

Jag kommer förövrigt kanske ikv med en lånebil får ser en plånboken gillar tillåter bensinkostnader. Annars ses vi på onsdag... smile

Okok smile


Tar en runda förbi biltema o jägers vid 19 tiden o ser ifall det är något folk där..
Kanske ni andra också kan göra? tongue

145 744 782 965 V50
Savalito
13 maj 2012 · 168 Inlägg

Men ska vi säga jägers eller biltema?

MarcusGronberg Lowlife
13 maj 2012 · 809 Inlägg

DjMes skrev:

zokky skrev:

Clintan66 skrev:

Tyvärr för långt och ingen hit där nere. Anes startade denna tråd och förhoppningsvis ökar intresset med tiden. Malmö själv som vill ha ordentlig träff, så då förstår jag inte att man inte visar intresse för att få det att fungera och bli något vettigt.

Ja du har en MYCKET bra poäng i det du säger, men som det ser ut så är folket experter på att klaga på att malmö träffarna är tråkiga och har dött ut när dom själv inte visar sig eller kommer 5 min och går igen, så sjukt trött på att folk ska snacka en massa när det egentligen är dom som är minst aktiva!!

OM MALMÖ TRÄFFARNA SKA FUNKA SÅ MÅSTE ALLA JOBBA TILLSAMMANS PÅ VART OCH NÄR FÖR ATT DET SKALL BLI NÅGOT!!

Ända anledningen till att Malmö träffarna funkade förra året var för att folk från runt om i Skåne kom ner, och att det fanns en gemenskap. Idag är det bara skitsnack och pajkastning bullskit. Det märks tydligt, ta t.ex Eslöv,Ystad och Trelleborg som fått många besökare igen. Det är pga att dem som valt att hålla i så kallade Vi vill alla ska åka till Malmö träffen snackade skit om dem. Träffarna funkade till något geni kände att, nej vi vill ha fetta bilar i Malmö och inte massa volvosar eller en bilklubb som styr upp det och då snackade skit om dem som dök upp. Att det kommer 70 Bilar till Eslöv som en ny startad träff och Ystad har börjat få fler besökare än förra året och nu förra söndagen över 40 bilar i Trelleborg. Över 90% av dem som besökta träffarna förra året var såna som bodde utanför Malmö, sen den 10% som valt att ses på Jägersro för dem tycker att Re-Loaded är fel, eller att bönderna kan stanna utanför får skylla sig själva, för det är dem som dödar träffarna. Inte dem som valt att dra sig tillbaka, för jag frågade senaste på söndagen i trelleborg. Varför kör ni inte till Malmö? Jo, för att vi är inte välkomna och varför stötta någon som försöker sabba våran gemenskap genom att snacka skit och påstå att vi förstört allting. En annan person sa, varför ska vi köra dit när ingen av dem vill komma hit? Vadå e det bara för vi är bönder? Då får storstadskillarna träffas med sina 10 bilar.

Många vill ha träff i Malmö, men dem har insett att allt jobb dem gjorde förra året har resulterat i skitsnack så därför skiter dem i att dyka upp. Och därför tänker dem träffas på Fredagar istället, eller åka till Trelleborg,eslöv,ystad för där slippa skitsnacket.

Detta visar hur stort tecken på missnöjet och pajkastningen som sker i Malmö, bland annat därför fredagen kommer tillbaka i Malmö för att det finns människor som vill vara här nere. Men dem vägrar ta skit från det lilla gänget som tycker Malmö Träffen borde vara som förr med fetta skyline,Imprezor bmw m5 osv. Vi såg upp till dem äldre när vi körde våra 1.8liters bilar som 18 åringar och dem respekterade våra bilar problemet är bara att i Malmö så spottar man på dem som kör sämre bilar vilket tyvärr är sorgligt och börja inte med att säga "jag snackar inte skit om någon" för det är inget personangrepp men du vet mycket väl hur mycket pajkastning och skitsnack det är på Jägersro.

Hade det skötts snyggt utan skitsnack så kan jag lova er, då hade det varit 50 bilar på parkeringen som förra året på söndagarna. Men idag ser man effekten på varför det är så lite personer som dyker upp.

Och är man bilintresserad, då handlar det om bilar inte om vilken stad vi träffas i....

har inte märkt direkt att det har varit så massa pajkastning i malmö..? har inte märkt av att folk tyckt sämre om folk för dem kört "billigare" bilar.. ?
vet ej vad du fått den informationen ifrån..
och kan själv säga. att detta med "reloaded-skåne" har rört till en väldigt massa i malmö, många tar fel på detta gällande streetrace,  träffar och evenemang osv..  därför det blir massa bråk. allt va ju bra förra året tills du skulle ta betalt för reloaded då blev allt klydd..

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog
Chevrolet Impala "Black Squad" (1963)
BMW E39 528IA Touring "Slammed Wagon" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang