Angående: Malmö träffarna 2012 som förr!

biltemaanstalld badboy for life
10 juni 2012 · 356 Inlägg

1 det var inte på parkeringen där ni har träffen för det hade jag skitit i det var utan för stallet där polisen har sina hästa där ligger mcr malmö cevila ryttar förening och det är på andra sidan staketet som är mellan parkeringe och travbanan så du kolla upp vad jag skriver innan du öppnar munen som sagt det var inte på på parkeringen fattar du nu mad jag menar utan han genade genom hålet istaketet so är mellan parkeringen och stallet där av min reaktion

Crusti skrev:

biltemaanstalld skrev:
förmodligen så har du  inte barn efter som ditt sätt att svara på är på en 5 årings niva

Crusti skrev:

Kör efter då? Eller ta ett snack när han parkerar? Fan vet jag. Upp till dig.
Men man är väl inte så dum så man ställer sig framför en bil som kommer i fullfart?

Nej jag har inte barn.
Men om jag hade haft en unge och denna ungen hade nästan på blivit påkörd vid en bilträff.
Då hade jag ju bokstavligen talat kört dit, väntat tills idioten hade stannat sin bil och gått fram å frågat vad fan han/hon håller på med.

Jag menar idioterna kör ju väl inte bara fort vägen där i från, dom kör ju säker fort till träffen också.
Isf kan du ju ta och prata med som kör in på parkeringen.

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
Saad1
10 juni 2012 · 272 Inlägg

biltemaanstalld skrev:
1 det var inte på parkeringen där ni har träffen för det hade jag skitit i det var utan för stallet där polisen har sina hästa där ligger mcr malmö cevila ryttar förening och det är på andra sidan staketet som är mellan parkeringe och travbanan så du kolla upp vad jag skriver innan du öppnar munen som sagt det var inte på på parkeringen fattar du nu mad jag menar utan han genade genom hålet istaketet so är mellan parkeringen och stallet där av min reaktion

Crusti skrev:

biltemaanstalld skrev:
förmodligen så har du  inte barn efter som ditt sätt att svara på är på en 5 årings niva

Nej jag har inte barn.
Men om jag hade haft en unge och denna ungen hade nästan på blivit påkörd vid en bilträff.
Då hade jag ju bokstavligen talat kört dit, väntat tills idioten hade stannat sin bil och gått fram å frågat vad fan han/hon håller på med.

Jag menar idioterna kör ju väl inte bara fort vägen där i från, dom kör ju säker fort till träffen också.
Isf kan du ju ta och prata med som kör in på parkeringen.

Oherregud, Tänk om han ej hade något med träffen att göra. SLuta lek tuff och sluta ta alla över en kant! och förstör för andra

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
biltemaanstalld badboy for life
10 juni 2012 · 356 Inlägg

som jag sa alla är inte som han dom flesta är där ju där för att träffas men som överallt finns det idioter ellerhur.
Men jag tycker att det borde ligga i ert intresse som vill ha trevligt att markera att det inte är ok med ett sådant deteende efter som det sabbar för dom som vill ha trevligt.
För rätta mig om jag har fel dom som kör på detta sett sabbar ju för er andra som inte gör det eller hur

Saad1 skrev:

biltemaanstalld skrev:
1 det var inte på parkeringen där ni har träffen för det hade jag skitit i det var utan för stallet där polisen har sina hästa där ligger mcr malmö cevila ryttar förening och det är på andra sidan staketet som är mellan parkeringe och travbanan så du kolla upp vad jag skriver innan du öppnar munen som sagt det var inte på på parkeringen fattar du nu mad jag menar utan han genade genom hålet istaketet so är mellan parkeringen och stallet där av min reaktion

Crusti skrev:

Nej jag har inte barn.
Men om jag hade haft en unge och denna ungen hade nästan på blivit påkörd vid en bilträff.
Då hade jag ju bokstavligen talat kört dit, väntat tills idioten hade stannat sin bil och gått fram å frågat vad fan han/hon håller på med.

Jag menar idioterna kör ju väl inte bara fort vägen där i från, dom kör ju säker fort till träffen också.
Isf kan du ju ta och prata med som kör in på parkeringen.

Oherregud, Tänk om han ej hade något med träffen att göra. SLuta lek tuff och sluta ta alla över en kant! och förstör för andra

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
Saad1
10 juni 2012 · 272 Inlägg

biltemaanstalld skrev:
som jag sa alla är inte som han dom flesta är där ju där för att träffas men som överallt finns det idioter ellerhur.
Men jag tycker att det borde ligga i ert intresse som vill ha trevligt att markera att det inte är ok med ett sådant deteende efter som det sabbar för dom som vill ha trevligt.
För rätta mig om jag har fel dom som kör på detta sett sabbar ju för er andra som inte gör det eller hur

Saad1 skrev:

biltemaanstalld skrev:
1 det var inte på parkeringen där ni har träffen för det hade jag skitit i det var utan för stallet där polisen har sina hästa där ligger mcr malmö cevila ryttar förening och det är på andra sidan staketet som är mellan parkeringe och travbanan så du kolla upp vad jag skriver innan du öppnar munen som sagt det var inte på på parkeringen fattar du nu mad jag menar utan han genade genom hålet istaketet so är mellan parkeringen och stallet där av min reaktion

Oherregud, Tänk om han ej hade något med träffen att göra. SLuta lek tuff och sluta ta alla över en kant! och förstör för andra

Det stämmer mycket väl! Det är darför jag inte kommer till "malmöträffarna"

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
biltemaanstalld badboy for life
10 juni 2012 · 356 Inlägg

han sprang inte utan jag väntade med bilen på han och hans mamma samtidigt som dom kommer ut så kommer han genande från parkeringen till denna vär som går lägs travbanan förbi stallet.
Så rätta mig om jag har fel ska man inte kunna gå utgenom en dörr till en väntande bil där det är 30 km/h utan att riskera att bli på körd av en bil i ca 100km/h

Bullet--- skrev:

biltemaanstalld skrev:
hade du ni sagt samma sak om det hade varit ert barn som varit inblandat skulle inte tro det

Bullet--- skrev:
Finns ingen som "håller" i träffarna i Malmö längre. Därmed om du tycker någon kör som en idiot är det den enskilda föraren du får ta ett snack med.

Jag dömer ingen, förstår att du är upphetsad, bara att lugna ner dig lite, hade det varit min unge hade jag undrat varför han sprungit på en parkering på kvällen när han är 8 år. Dessutom är det väl ett räcke mellan parkeringen och travbanans egna väg? eller körde dem som idioter precis intill huset?

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
biltemaanstalld badboy for life
10 juni 2012 · 356 Inlägg

som sagt det jag ville ha sagt är att det är synd att en eller 2 st ska förstöra för er andra.
Saken är den att min son som jag också är biltokig och såna som han ger en rätt felaktig syn i min sons värd på vad man gör när man träffas så som in

Bullet--- skrev:

biltemaanstalld skrev:
han sprang inte utan jag väntade med bilen på han och hans mamma samtidigt som dom kommer ut så kommer han genande från parkeringen till denna vär som går lägs travbanan förbi stallet.
Så rätta mig om jag har fel ska man inte kunna gå utgenom en dörr till en väntande bil där det är 30 km/h utan att riskera att bli på körd av en bil i ca 100km/h

Bullet--- skrev:

Jag dömer ingen, förstår att du är upphetsad, bara att lugna ner dig lite, hade det varit min unge hade jag undrat varför han sprungit på en parkering på kvällen när han är 8 år. Dessutom är det väl ett räcke mellan parkeringen och travbanans egna väg? eller körde dem som idioter precis intill huset?

Som sagt, därför jag redigerade mitt inlägg efter att jag läste var han hade kört. Klart det inte är okej att gasa på vid den sträckan.Inte okej att gasa på vid någon som helst 30 sträcka.
Dem få gångerna jag varit på träffen på jägers har folk hållet sig till själva parkeringen och inte sidogatan där du och ditt barn stod.

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
Savalito
10 juni 2012 · 168 Inlägg

Jag begär härmed malmö bilträff i konkurs.

Senast redigerat av Savalito (10 juni 2012)

MarcusGronberg Lowlife
10 juni 2012 · 809 Inlägg

den enda malmö träffen som håller igång nuförtiden är ju bernstorps träffen på fredagar..!

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog
BMW E39 528IA Touring "Slammed Wagon" (2000)
Chevrolet Impala "Black Squad" (1963)
robinH
10 juni 2012 · 98 Inlägg

Hur folk kör är upp till dem och ingen annan. Därmed får man ta ett snack med den enskilde personen och inte alla som äger en häftigare bil. Då dessa träffar hålls på allmän mark, utan någon avgift för inträde eller för den delen någon klubb som håller i det kan man tyvärr inte hoppa på alla eller en arrangör utan då får man ta det med den enskilde personen istället. 

Jag kan förstå att du blir sur and so on och värnar om ditt barns liv, men tyvärr så ser man dagligen idiotkörning överallt i alla städer. Skall du börja sätta stopp för alla som kör som idioter/kalla det vad du vill så tipsar jag dig om att bli trafikpolis och slopa din sömn helt för att kunna jobba 24 timmar per dygn.

Nibbor2
11 juni 2012 · 226 Inlägg

Hade den en tysk reg plåt eller vad skrev du?

145 744 782 965 V50
Crusti
11 juni 2012 · 115 Inlägg

Nibbor2 skrev:
Hade den en tysk reg plåt eller vad skrev du?

Ja han skrev ju det. BMW + tyska plåtar är ju såklart en streetracer....
Nej säkert en stulen bil bara, inget "vi" bilkillar och tjejer ska få skit för.

biltemaanstalld badboy for life
11 juni 2012 · 356 Inlägg

Såg samma bil i dag mär jag tankade en mörk silvergrå bmw 3 serie med tysk regplåt som började på ett b och sedan var det ett rött märke killen som körde den var av utlänsk härkomst

Crusti skrev:

Nibbor2 skrev:
Hade den en tysk reg plåt eller vad skrev du?

Ja han skrev ju det. BMW + tyska plåtar är ju såklart en streetracer....
Nej säkert en stulen bil bara, inget "vi" bilkillar och tjejer ska få skit för.

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
biltemaanstalld badboy for life
11 juni 2012 · 356 Inlägg

och nä jag ger inte alla skit för hur vissa beter sig men som sagt det förstör för alla er andra

Crusti skrev:

Nibbor2 skrev:
Hade den en tysk reg plåt eller vad skrev du?

Ja han skrev ju det. BMW + tyska plåtar är ju såklart en streetracer....
Nej säkert en stulen bil bara, inget "vi" bilkillar och tjejer ska få skit för.

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
AnesN Bilmekaniker
11 juni 2012 · 805 Inlägg

Jag vet vem det är som har den BMWN.... Inte förvånad heller. Kan nämna en sak, han brukar inte vara på streetrace. Har sett honom där kanske 2 gånger under flera år.

Senast redigerat av AnesN (11 juni 2012)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang