760 med delar ifrån många bilar alias, (Frankenstein):D
volvoqq skrev:Dahlqan skrev:Fan va najs stereo och älskar 960 sätena asså Tackar, lite film medans man kör bil:D. Sätena är väldigt sköna och sitta i också:)
Dahlqan skrev:Fan va najs stereo och älskar 960 sätena asså
Djo skrev:Blir redigt fint
Hackev8 skrev:vad kosta din regbesiktning
volvoqq skrev:Hackev8 skrev:vad kosta din regbesiktningRunt 1600 kr och sen en kontrollbesiktning på det sen:D
Hackev8 skrev:volvoqq skrev:Hackev8 skrev:vad kosta din regbesiktningRunt 1600 kr och sen en kontrollbesiktning på det sen:Dskyst jag får betala mer när min ska reggas in
volvoqq skrev:Hackev8 skrev:volvoqq skrev:Runt 1600 kr och sen en kontrollbesiktning på det sen:Dskyst jag får betala mer när min ska reggas inVad är det du skall regga då?
Hackev8 skrev:volvoqq skrev:Runt 1600 kr och sen en kontrollbesiktning på det sen:Dskyst jag får betala mer när min ska reggas in
volvoqq skrev:Runt 1600 kr och sen en kontrollbesiktning på det sen:D
Hackev8 skrev:volvoqq skrev:Hackev8 skrev:skyst jag får betala mer när min ska reggas inVad är det du skall regga då?ska regga med B230Fk
volvoqq skrev:Hackev8 skrev:skyst jag får betala mer när min ska reggas inVad är det du skall regga då?
Hackev8 skrev:skyst jag får betala mer när min ska reggas in
volvoqq skrev:Hackev8 skrev:volvoqq skrev:Vad är det du skall regga då?ska regga med B230Fk Vart skall du regga någonstans då?
Hackev8 skrev:volvoqq skrev:Vad är det du skall regga då?ska regga med B230Fk
volvoqq skrev:Vad är det du skall regga då?
Djo skrev:Ger dig en lycko spark med 46 orna
volvoqq skrev:Djo skrev:Ger dig en lycko spark med 46 orna Jag kan sparka mig själv med den storleken med:D. Tänkte lufta bromsarna igen tycker den känns konstig får bli på lördag:D
Djo skrev:volvoqq skrev:Djo skrev:Ger dig en lycko spark med 46 orna Jag kan sparka mig själv med den storleken med:D. Tänkte lufta bromsarna igen tycker den känns konstig får bli på lördag:DDu får sparka dig själv från mig jag når inte annars.
volvoqq skrev:Djo skrev:volvoqq skrev:Jag kan sparka mig själv med den storleken med:D. Tänkte lufta bromsarna igen tycker den känns konstig får bli på lördag:DDu får sparka dig själv från mig jag når inte annars. Vad dålig räckvid du hade då:D. Är bara småpill som skall göras innan den 4 Maj:)
Djo skrev:volvoqq skrev:Jag kan sparka mig själv med den storleken med:D. Tänkte lufta bromsarna igen tycker den känns konstig får bli på lördag:DDu får sparka dig själv från mig jag når inte annars.
volvoqq skrev:Jag kan sparka mig själv med den storleken med:D. Tänkte lufta bromsarna igen tycker den känns konstig får bli på lördag:D
Djo skrev:volvoqq skrev:Djo skrev:Du får sparka dig själv från mig jag når inte annars. Vad dålig räckvid du hade då:D. Är bara småpill som skall göras innan den 4 Maj:)38 mil ben är det nog ej många som har
volvoqq skrev:Djo skrev:Du får sparka dig själv från mig jag når inte annars. Vad dålig räckvid du hade då:D. Är bara småpill som skall göras innan den 4 Maj:)
Djo skrev:Du får sparka dig själv från mig jag når inte annars.