joppeman skrev:Didde_man skrev:En del bilar. Kul att folk verkade gilla min "rena" bil oxå Va det du som hade vart å böka på en ler åker?
Didde_man skrev:En del bilar. Kul att folk verkade gilla min "rena" bil oxå
Didde_man skrev:joppeman skrev:Didde_man skrev:En del bilar. Kul att folk verkade gilla min "rena" bil oxå Va det du som hade vart å böka på en ler åker? Cheva som gått i skogen och på åker tidigare på dagen ja :-)
joppeman skrev:Didde_man skrev:joppeman skrev:Va det du som hade vart å böka på en ler åker? Cheva som gått i skogen och på åker tidigare på dagen ja :-)Ha då har vi den på bild. Har ju en kille här i stan som vi blev tvugna att skicka en bild till
Didde_man skrev:joppeman skrev:Va det du som hade vart å böka på en ler åker? Cheva som gått i skogen och på åker tidigare på dagen ja :-)
joppeman skrev:Va det du som hade vart å böka på en ler åker?
Didde_man skrev:joppeman skrev:Didde_man skrev:Cheva som gått i skogen och på åker tidigare på dagen ja :-)Ha då har vi den på bild. Har ju en kille här i stan som vi blev tvugna att skicka en bild till Åfan fanns en hel del som fota den :-) men ingen lägger upp nå :-/
joppeman skrev:Didde_man skrev:Cheva som gått i skogen och på åker tidigare på dagen ja :-)Ha då har vi den på bild. Har ju en kille här i stan som vi blev tvugna att skicka en bild till
Didde_man skrev:Cheva som gått i skogen och på åker tidigare på dagen ja :-)
joppeman skrev:Didde_man skrev:joppeman skrev:Ha då har vi den på bild. Har ju en kille här i stan som vi blev tvugna att skicka en bild till Åfan fanns en hel del som fota den :-) men ingen lägger upp nå :-/ska se om jag kanske kan lösa det.. hehe.
Didde_man skrev:joppeman skrev:Ha då har vi den på bild. Har ju en kille här i stan som vi blev tvugna att skicka en bild till Åfan fanns en hel del som fota den :-) men ingen lägger upp nå :-/
joppeman skrev:Ha då har vi den på bild. Har ju en kille här i stan som vi blev tvugna att skicka en bild till
Matrix021 skrev:Tack som fan för en grym kväll! Kul att kärran fastnade på några fler bilder än vanligt iaf
kameramannen skrev:Fattar inte varför man inte gör något TILLSAMMANS med markägarna - riggar upp med papperskorgar, bajamajor osv - så man slipper allt gnället?
GurkaN021 skrev:Matrix021 skrev:Tack som fan för en grym kväll! Kul att kärran fastnade på några fler bilder än vanligt iaf Tog några bilder medans jag stog o snackade med dig Men den vart snygg med örnen på.
selemark skrev:kameramannen skrev:Fattar inte varför man inte gör något TILLSAMMANS med markägarna - riggar upp med papperskorgar, bajamajor osv - så man slipper allt gnället?Pga markägaren inte är intresserade av det
kameramannen skrev:Haha, min ninja-bil verkar inte ha fastnat på någon bild igår heller Crusty: Att det inte är tyst runt mig är nog alla som står och tittar ner i huven - när tänker du öppna och visa vad du har under din ? <observera - ironi ovan - alla vet att jag vill köpa hans bil>
Freddeponken skrev:åkte förbi hälla idag och markägarna var på plats och såg inte alls så nöjda ut, åkte runt och fotade...det såg fan ut som ett slagfält..