Inför: Nyköpings första bilträff, 9 juni.

Widing_ Ödesutmanare
3 juni 2012 · 389 Inlägg

jessicas skrev:
Det är väl inte nyköpings första bilträff, ja har då varit på ett antal för flera år sedan xD

Jo, eller vi har cruisingarna, sedan veteranbilsträffarna som är. Men de har inte varit några träffar (vad jag har hört, kan ha fel) som typ MOM, linköpingsträffarna, västerås, barkaby osvosv.

Men veteranbils träffarna o cruisingarna finns ju här :-)


Klart du ska komma med s12an smile

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!
Tobbetdi Diesel ska man ha!
3 juni 2012 · 482 Inlägg

_Johannes skrev:
Kanske kommer med s12an smile

Nej, ta Golfen, mer tyska bilar till träffen vill iaf jag se smile

VW Passat Variant 4M DSG6 -13
Das Club www.vwpc.se
www.vwcs.se
VWSmurfen Smurfen
3 juni 2012 · 103 Inlägg

jessicas skrev:
Det är väl inte nyköpings första bilträff, ja har då varit på ett antal för flera år sedan xD

Du har så rätt så. Jag har fixat ett antal träffar. Både som ensam och i samarbete med Autosound.

Men det är ju ny era nu med nytt folk som nyss fått körkort. De vet inte vad som har hänt tidigare.

Men detta ska bli skoj och det skall bli roligt om det blir lite liv i en till synes död bilstad just nu.

Vw Freak...
Längtar till BUG RUN
Widing_ Ödesutmanare
3 juni 2012 · 389 Inlägg

VWSmurfen skrev:

jessicas skrev:
Det är väl inte nyköpings första bilträff, ja har då varit på ett antal för flera år sedan xD

Du har så rätt så. Jag har fixat ett antal träffar. Både som ensam och i samarbete med Autosound.

Men det är ju ny era nu med nytt folk som nyss fått körkort. De vet inte vad som har hänt tidigare.

Men detta ska bli skoj och det skall bli roligt om det blir lite liv i en till synes död bilstad just nu.

Okej, då hade jag fel!
Jag har inte nyss tagit körkort.. har haft mitt ett par år nu, och under den tiden så har jag inte hört ngt om några bilträffar mer än de som är i hamnen och racen. Menmen, my bad! Ville bara dra igång något här eftersom de finns så pass mycket bilar här i Nyköping och nu hoppas jag detta går ann!

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!
VWSmurfen Smurfen
3 juni 2012 · 103 Inlägg

Det är mycket bra det. Men självklart har ni tagit körkort nyss om man jämnför med oss som hållit på i minst 10 år.
Ska se om jag hittar några bilder från de gamla träffarna. Var roliga tider.. Men det krävs ganska mycket tid om man ska fixa det. Tid inte jag har längre iallafall. Så jag ser fram emot detta med stor glädje.

Vw Freak...
Längtar till BUG RUN
Widing_ Ödesutmanare
3 juni 2012 · 389 Inlägg

VWSmurfen skrev:
Det är mycket bra det. Men självklart har ni tagit körkort nyss om man jämnför med oss som hållit på i minst 10 år.
Ska se om jag hittar några bilder från de gamla träffarna. Var roliga tider.. Men det krävs ganska mycket tid om man ska fixa det. Tid inte jag har längre iallafall. Så jag ser fram emot detta med stor glädje.

Ja jo, okej, haha för 10 år sedan klassades jag nog som en liten pojkspoling, haha!
Jo tid krävs det ju, o jag har tid över och tänkte försöka fixa nu, vore kul om de går ann och sedan fortsätta med träffar här lite då och då.

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!
jessicas
3 juni 2012 · 68 Inlägg

VWSmurfen skrev:

jessicas skrev:
Det är väl inte nyköpings första bilträff, ja har då varit på ett antal för flera år sedan xD

Du har så rätt så. Jag har fixat ett antal träffar. Både som ensam och i samarbete med Autosound.

Men det är ju ny era nu med nytt folk som nyss fått körkort. De vet inte vad som har hänt tidigare.

Men detta ska bli skoj och det skall bli roligt om det blir lite liv i en till synes död bilstad just nu.

Missa ditt svar innan jag svara nyss..
Tänkte väl att jag inte var ute och cyklade... big_smile
Men hur som helst låter det skoj smile

VWSmurfen Smurfen
3 juni 2012 · 103 Inlägg

Klart det går ann. Du kommer fixa detta med bravur. Annars kommer jag med tips som jag lärt mig under åren.
Roligt att ni ungdomar tar över och fixar så vi gamla gubbar kan få komma ut och träffas igen.
Väl mött den 9:e.

Vw Freak...
Längtar till BUG RUN
9-5xx
3 juni 2012 · 7 Inlägg

VWSmurfen skrev:

jessicas skrev:
Det är väl inte nyköpings första bilträff, ja har då varit på ett antal för flera år sedan xD

Du har så rätt så. Jag har fixat ett antal träffar. Både som ensam och i samarbete med Autosound.

Men det är ju ny era nu med nytt folk som nyss fått körkort. De vet inte vad som har hänt tidigare.

Men detta ska bli skoj och det skall bli roligt om det blir lite liv i en till synes död bilstad just nu.

hahaha så sant pierre tongue men kommer tyvärr inte komma med 200:an ( såld ) kommer inhandlas ny om byggas om hehehe tongue kommer familjeholken laguna II smile

carneskold
3 juni 2012 · 9 Inlägg

Faan Smurfen 10år? För en annan gubbe är det 20 år sedan man fick lappen, börjar bli gammal.
Minns ni när racen kördes på enstabergarakan, utanför grusgropen? Det är några år sedan.

BMW 2000 Touring "Mormors gamla" (1972)
jessicas
3 juni 2012 · 68 Inlägg

Widing_ skrev:

jessicas skrev:
Det är väl inte nyköpings första bilträff, ja har då varit på ett antal för flera år sedan xD

Jo, eller vi har cruisingarna, sedan veteranbilsträffarna som är. Men de har inte varit några träffar (vad jag har hört, kan ha fel) som typ MOM, linköpingsträffarna, västerås, barkaby osvosv.

Men veteranbils träffarna o cruisingarna finns ju här :-)


Klart du ska komma med s12an smile

Såg nu att mitt svar till dig försvunnit. Svarade via mobilen så kanske blev något tokigt...
Hur som helst. De är kul det händer något där uppe igen tongue
Hoppas på fint väder o mycket fina bilar smile
För lär nog dyka förbi, men får se om jag åker min eller inte. smile

braman
4 juni 2012 · 60 Inlägg

. Widing_ - Nissan 200sx s13
2. 16-v - Nissan 200sx s14
3. Dirtymike- Chevrolet Cheyenne
4. barenhoff - Skyline R33 GTR
5. _Macce_ - Sierra 2,9 Turbo
6. Tobbetdi - VW Passat Variant Syncro
7. braman 540 e39

BMW e39 m5 2002 "pärlan" (2002)
BMW e36 325 "bmw e36 325 coupe min ögonsten" (1992)
braman
4 juni 2012 · 60 Inlägg

hallå alla tjejer och killa för de som kommer från Eskilstuna vi kan samlas åka tillsammans eller de som kommer ändå förbi Eskilstuna.

är datumen spikat om det är spikat från vilken tid börja träffen så vi åka i tid.

BMW e36 325 "bmw e36 325 coupe min ögonsten" (1992)
BMW e39 m5 2002 "pärlan" (2002)
_Johannes
4 juni 2012 · 383 Inlägg

Widing_ skrev:

jessicas skrev:
Det är väl inte nyköpings första bilträff, ja har då varit på ett antal för flera år sedan xD

Jo, eller vi har cruisingarna, sedan veteranbilsträffarna som är. Men de har inte varit några träffar (vad jag har hört, kan ha fel) som typ MOM, linköpingsträffarna, västerås, barkaby osvosv.

Men veteranbils träffarna o cruisingarna finns ju här :-)


Klart du ska komma med s12an smile

Då gör jag nog så! smile
kanske får med mig några fler bilar cool

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
Gc8 Lackerare
4 juni 2012 · 587 Inlägg

kommer om det inte regnar smile

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
Widing_ Ödesutmanare
4 juni 2012 · 389 Inlägg

braman skrev:
hallå alla tjejer och killa för de som kommer från Eskilstuna vi kan samlas åka tillsammans eller de som kommer ändå förbi Eskilstuna.

är datumen spikat om det är spikat från vilken tid börja träffen så vi åka i tid.

Yes det är spikat 9 juni smile 20:00 är tiden satt! :-)

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!
kimztah 30 slak
4 juni 2012 · 169 Inlägg

Då pappa blå har mitt körkort för tillfället så vet jag inte riktigt hur det blir, men vi får se smile
Får hoppas på bra väder bara.

Gc8 Lackerare
4 juni 2012 · 587 Inlägg

kimztah skrev:
Då pappa blå har mitt körkort för tillfället så vet jag inte riktigt hur det blir, men vi får se smile
Får hoppas på bra väder bara.

låter inte  så roligt hmm

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
kimztah 30 slak
4 juni 2012 · 169 Inlägg

audi-fjar skrev:

kimztah skrev:
Då pappa blå har mitt körkort för tillfället så vet jag inte riktigt hur det blir, men vi får se smile
Får hoppas på bra väder bara.

låter inte  så roligt hmm

Nej, men det är snart tillbaka smile

Widing_ Ödesutmanare
4 juni 2012 · 389 Inlägg

audi-fjar skrev:
kommer om det inte regnar smile

Enligt SMHI nu så regnar de på dagen, men ska upphöra 20:00 då träffen börjar och sedan hålla sig till natten ngngång smile

Så det är bara att hoppas på att det stämmer! :-)

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang