Erfarenheter av European Sports Cars AB mottages tacksamt.

Busgrabb Rejsa ?
16 maj 2012 · 2 959 Inlägg

Kollar på en bil från denna firman och skulle vilja har era erfarenheter.
Tack på förhand!

Senast redigerat av Busgrabb (17 maj 2012)

Autotech
BMW 335D (2008)
Jetti
19 augusti 2012 · 99 Inlägg

Jag undrar också så vore fint om någon har någon feedback om dessa!

Nissan 200sx s14a "Damson Purple" (1997)
Muttley
19 augusti 2012 ·

Finns väl 2.  Vet att för några år sen var de mycket strulbilar.  Idag vet jag inte. 
Finns info om man söker

Dannemanz
21 augusti 2012 · 24 Inlägg

Jag har personligen bara gott att säga om ESC.
Köpte min supra där för 3 månader sedan. Visst, det dök upp lite småsaker med bilen i efterhand men det var bara småsaker, som de iofs fixade. Inget snack.
De är oerhört lätta att få tag på! Jag ringde en lördag, kl 18:00 och fick svar, varpå jag mötte upp säljaren dagen efter och provkörde 3 supror (var där i 5 timmar) och körde hem utan att köpa något.

Finns mycket att skriva ner men om du vill bilda dig en uppfattning slå dem en signal och bara snacka lite & förklara vad du är intresserad av. Eller titta förbi, även om du inte köper något finns det en hel del bilar att glo på..
Släng iväg ett PM om du undrar något!

_Nille_ Patrik
5 februari 2013 · 124 Inlägg

Jag har personligen köpt ifrån ESC
bra killar att göra med va ner till och med under hälgen och kollade på 3 supror. valde en supra ska stå där i två månader nu. sen ska den hämtas så det går att göra köra den på sommar däck. fick bettalla handpenging där .
vet att det går att låna viss mycke pengar av dom också om det fattas.
vet det på grund av att en kompis har köpt sin där. bästa är att man kan få den inräggad och besiktad när man ska köra där ifrån den .

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang