6235
Sök

Hobby/garage-plats i närheten utav uppsala?

196 Inlägg
20 maj 2012
Trådstartare
Jag är på jakt efter en hobby/garage-plats där man kan meka och förvara bilen i närheten utav Uppsala, i värsta fall kan Stockholm också fungera.

Hade ett garage där farsan bor, men en granne klaga på mig sad så nu letar jag efter ett hobbygarage.

Någon som har möjligheten och hyra ut någon plats? eller vet något som jag inte vet? Tips & förslag uppskattas smile

164 Inlägg
20 maj 2012
Va ere nån jävel som klagat på dig me? Hörde att shivan hade problem med nån som klagat förr.

16 Inlägg
20 maj 2012
Jag måste ha bättre minne än jag trodde, fick för mig att jag sett en garage-tråd i Uppsala för inte så länge sen, och voila: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=244789  smile

Något liknande du tänkt dig?
Vet ju förstås inte om det fortfarande är ledigt, men du kan ju kolla med honom iallafall..
Senast redigerat av Boss_time (20 maj 2012)

196 Inlägg
20 maj 2012
Trådstartare
Sebus skrev:
Va ere nån jävel som klagat på dig me? Hörde att shivan hade problem med nån som klagat förr.

Ja du vet gubben med Röda S40:n, bredvid han har det dykt upp någon ny snubbe, en gammal mazda 626, riktig dryg jävel. Har ju köpt en kompressor, så var nere och testa den och han spydde ut sin äckliga kommentar "Är det någon verkstad här eller". Tänkte vafan kan inte folk sköta sitt eget, jag menar vi stör ju ingen förfan, han ska ju bara parkera sin biljävel.

Sa det till farsan och han skulle snacka med honom.

164 Inlägg
21 maj 2012
Miniblock skrev:
Sebus skrev:

Ja du vet gubben med Röda S40:n, bredvid han har det dykt upp någon ny snubbe, en gammal mazda 626, riktig dryg jävel. Har ju köpt en kompressor, så var nere och testa den och han spydde ut sin äckliga kommentar "Är det någon verkstad här eller". Tänkte vafan kan inte folk sköta sitt eget, jag menar vi stör ju ingen förfan, han ska ju bara parkera sin biljävel.

Sa det till farsan och han skulle snacka med honom.

Ahh okej fan va trist va e det för färg på hans 626?

196 Inlägg
21 maj 2012
Trådstartare
Vinröd.

Sök