Fan va tid och energi du lägger ner på denna. Trodde nästan den var "klar" i somras, men det ser jag ju nu att den inte var på långa vägar! Aja kommer nog bli jäkligt tufft när den är klar:) Btw ska du ha en repstege så att folk i min längd kan ta sig in i bilen sen eller?
Fan va tid och energi du lägger ner på denna. Trodde nästan den var "klar" i somras, men det ser jag ju nu att den inte var på långa vägar! Aja kommer nog bli jäkligt tufft när den är klar:) Btw ska du ha en repstege så att folk i min längd kan ta sig in i bilen sen eller?
Nackdelen med en projektbil är väll att de aldrig blir klara hehe kul att du tycker om det iaf! Din 50ia är verkligen inte fel den heller!
Lowmotion: "Prem lagd :-) din går uppåt och min åt andra hållet :-)"
Härligt! Gött att åka lågt också, Lycka till med bygget!
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
7 mars 2013
Mofflan skrev:
Thunderbird88 skrev:
Korvkiosk dunk får du nog så det räcker och blir över! Kul projekt som fan!
Tackar! Du råkar inte ha en M90 kompressor till salu? Tänkte eftersom du meckar mycket thunderbird och har för mig dessa sitter orginal där?
ironscull: "Blir nog jävligt roligt när du får ihop den å får testa den "
Haha ja vi får hoppas på det Är inte så långt kvar nu så ska försöka boka hjulinställning sedan blir det in på bes med den!
Nej tyvärr Men kika på skroten. Jag kan tänka mig att det finns en hel del skrotade Thunderbird SC till salu. Eller köp från USA, en M90 kompressor hittar du för max några hundra dollar ^^ Dom satt original på Thundebrird SC (Super Coupe) där den satt ovanpå en V6 Roliga små bilar kan jag tänka mig.
helvete va sjukt detta kommer bli som färdig product!
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D