Efterlyser bilder på min vita BMW 1M med personliga skyltar MR OOI Vore tacksam ifall ni kunde maila bilderna till mrooi@mrooi.se
Efterlyser även den blåa m3 e36 med gopro camera. Du låg bakom mig innan jag släppte förbi dig, vore trevlig ifall man fick ta del av den videon också
Kompensation utgår om ni har något vettig att komma med
Tjena Mr OOI
Här har du den blåa E36ans ägare! Filmen är just nu under redigering och kommer självfallet att finnas till hands även för dig! Vad gäller bilder från banan så får du götna säga till om du hittar några där vi båda fastnat
MVH Robban
Hej!
Det är jag som är ägaren till gopro kameran som satt på robbans bil och håller på för fullt med den! Bilder har jag också ganska många på din bil, skickar över dom lite senare till din mail!
Mvh
Grymt Tack Robban och Vitto
Väntar med spänning på bilderna samt filmen!
Dyker det upp bilder på din bil lovar jag att dela med mig
Efterlyser bilder på min vita BMW 1M med personliga skyltar MR OOI Vore tacksam ifall ni kunde maila bilderna till mrooi@mrooi.se
Efterlyser även den blåa m3 e36 med gopro camera. Du låg bakom mig innan jag släppte förbi dig, vore trevlig ifall man fick ta del av den videon också
Kompensation utgår om ni har något vettig att komma med
Tjena Mr OOI
Här har du den blåa E36ans ägare! Filmen är just nu under redigering och kommer självfallet att finnas till hands även för dig! Vad gäller bilder från banan så får du götna säga till om du hittar några där vi båda fastnat
MVH Robban
Hej!
Det är jag som är ägaren till gopro kameran som satt på robbans bil och håller på för fullt med den! Bilder har jag också ganska många på din bil, skickar över dom lite senare till din mail!
Mvh
Den filmen vill ja gärna se! sen om de finns några bilder på min bil skulle de va kul att se dom..
Om det är någon/några som har bra film/bild -material så tar jag gärna åt mig att göra en film utav detta då jag har extremt tråkigt när jag nu är ledig i 2 veckor!
Tackar Och som sagt, är det nån som vill ha bilder (originalen eller Photoshop'ande) så är det bara att PM'a. Kan naturligtvis hjälpa till att redigera dem...