Inför: Staffanstorps Motorshow Veteranbilar 2012, 8-9 juni

Andy818
27 maj 2012 · 12 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/103/102751/102751-f31fdf37297adbd0e5c565a49ea815fd.jpg
Alla med fordon 30 år eller äldre är VÄLKOMMNA, ingen anmälan behövs.

Senast redigerat av Andy818 (30 maj 2012)

mussepigg66 SKÅNE
28 maj 2012 · 41 Inlägg

Synd att att bilen  måste vara 30 år gammal var där  förra år var himla trevligt !!!!

sommar 2007
Saab 96 "SAAB 96" (1969)
Saab 92B "Svensk Tiger" (1955)
Akilles
29 maj 2012 · 114 Inlägg

kasst att det samma datum som bug run i mantorp är!

Skaune
29 maj 2012 ·

De här får man åka o kika på, helt klart! cool

Andy818
29 maj 2012 · 12 Inlägg

mussepigg66 skrev:
Synd att att bilen  måste vara 30 år gammal var där  förra år var himla trevligt !!!!

Du är självklart välkommen som besökare!!

Andy818
29 maj 2012 · 12 Inlägg

Akilles skrev:
kasst att det samma datum som bug run i mantorp är!

Tyvärr har det varit så alla åren, men har ändå varit sjukt mycket folk tex i fjol....

mussepigg66 SKÅNE
29 maj 2012 · 41 Inlägg

Andy818 skrev:

mussepigg66 skrev:
Synd att att bilen  måste vara 30 år gammal var där  förra år var himla trevligt !!!!

Du är självklart välkommen som besökare!!

Vet inte förra året var min bil välkommen dit så får väl se var man åker !!Jag tycker att en motorfestival skall alla bilar vara välkommen  till inte bara gamla bilar ! Man bör ju kalla det för Classicmotorfestival  för alla andra motor festivaler är alla typer av bilar välkommen till !

sommar 2007
Saab 96 "SAAB 96" (1969)
Saab 92B "Svensk Tiger" (1955)
Skaune
29 maj 2012 ·

mussepigg66 skrev:

Andy818 skrev:

mussepigg66 skrev:
Synd att att bilen  måste vara 30 år gammal var där  förra år var himla trevligt !!!!

Du är självklart välkommen som besökare!!

Vet inte förra året var min bil välkommen dit så får väl se var man åker !!Jag tycker att en motorfestival skall alla bilar vara välkommen  till inte bara gamla bilar ! Man bör ju kalla det för Classicmotorfestival  för alla andra motor festivaler är alla typer av bilar välkommen till !

tycker det finns tillräckligt med träffar/festivaler för stylade moderna bilar, klart att de ska finnas en festival för rediga gammeldags bilar! Ser inget konstigt med det! Står ju i beskrivningen också klart o tydligt vad de gäller för bilar.

Andy818
30 maj 2012 · 12 Inlägg

T-Gul_ skrev:

mussepigg66 skrev:

Andy818 skrev:
Du är självklart välkommen som besökare!!

Vet inte förra året var min bil välkommen dit så får väl se var man åker !!Jag tycker att en motorfestival skall alla bilar vara välkommen  till inte bara gamla bilar ! Man bör ju kalla det för Classicmotorfestival  för alla andra motor festivaler är alla typer av bilar välkommen till !

tycker det finns tillräckligt med träffar/festivaler för stylade moderna bilar, klart att de ska finnas en festival för rediga gammeldags bilar! Ser inget konstigt med det! Står ju i beskrivningen också klart o tydligt vad de gäller för bilar.

Tyvärr måste vi dra gränsen någonstans, vi har tyvärr inte obegränsat med plats.

Senast redigerat av Andy818 (30 maj 2012)

chrizz Administratör
30 maj 2012 · 11 783 Inlägg

Trådskaparen: läs forumreglerna och rubriksanvisningarna innan du skapar en tråd tack. Fixade rubriken denna gång.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
F103
1 juni 2012 · 61 Inlägg

Trevligt! Men tyvärr ingen info på de ansvarigas hemsida! http://svwv.se/traffar/

Så...
Vilka är "de olika platserna" i Staffanstorp?
Tänkte om man inte kommer förän till middags-tid smile

MVh

Senast redigerat av CiscoKid (1 juni 2012)

Andy818
3 juni 2012 · 12 Inlägg

CiscoKid skrev:
Trevligt! Men tyvärr ingen info på de ansvarigas hemsida! http://svwv.se/traffar/

Så...
Vilka är "de olika platserna" i Staffanstorp?
Tänkte om man inte kommer förän till middags-tid smile

MVh

Hej, jag har bara tillgång till den info som visas på hemsidan men vet nu att dom olika platserna är Gästis, restaurang Mi&Ni, balders hage, torget, mårtensplatsen, valhallavägen. Du med vw ska sikta in dig mot Balders hage ( brevid Valhallavägen ) men bered dig på mycket folk och bilar vid 12.tiden dock finns det alltid plats för en till.

F103
4 juni 2012 · 61 Inlägg

Tackar för informationen.

Håller tummarna för fint väder till helgen så blir detta ännu trevligare!

Mvh

Andy818
4 juni 2012 · 12 Inlägg

CiscoKid skrev:
Tackar för informationen.

Håller tummarna för fint väder till helgen så blir detta ännu trevligare!

Mvh

Bra väder hoppas vi på, har aldrig haft dåligt väder så vi hoppas, hoppas.

horbybonnen
4 juni 2012 · 1 160 Inlägg

buhu  min bil är bara 28 år  buhu

Andy818
5 juni 2012 · 12 Inlägg

horbybonnen skrev:
buhu  min bil är bara 28 år  buhu

Kom som besökare då...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang