Nissan 300zx

jax85
31 maj 2012 · 3 Inlägg

Var får m,an tag i delar så som lister till targan,bussningar,driv knutar mmm till z31

Senast redigerat av jax85 (31 maj 2012)

jax85
31 maj 2012 · 3 Inlägg

och hur mycket olika är delarna mellan z31 och z32

PerfectionR Japanese Engineering
1 juni 2012 · 690 Inlägg

Bra fråga, kan vara svårt att hitta delar till Z31 men det ska gå. Vet själv inga sidor som kan hjälpa dig men fråga gärna på andra forum tex amerikanska och engelska.

Z31 och Z32 skiljer sig ganska mycket. Tror inte jag kommer på något som inte skiljer sig.

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti
Johan_e2
1 juni 2012 · 1 105 Inlägg

Kika www.rhdjapan.com finns det inte på sidan så kan dom säkert beställa hem det du behöver.

Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
--> Projekt-tråden <--
Nissan Skyline R33 GTS25T "BAYSIDE" (1994)
Infiniti FX35 "FXn" (2003)
Nissan Primera "Barnvagnsbilen" (2000)
PerfectionR Japanese Engineering
1 juni 2012 · 690 Inlägg

Johan_e2 skrev:
Kika www.rhdjapan.com finns det inte på sidan så kan dom säkert beställa hem det du behöver.

Jag letade lite snabbt där, det han vill ha finns inte. Dock så kan han som du säger fråga om de kan ta hem delar.

Finns heller inte på många av de andra stora sidorna, kollade även upp begagnade delar i Japan men fanns inte där heller. Verkar vara sjukt svårt att få tag på drivknut till Z31!

Om TS vill så kan jag kontakta några personer jag känner i Japan som kanske kan få fram delar till ett rimligt pris.

Någon som har FAST som kan kolla upp delarna? Jag har det inte på min nya dator.

Senast redigerat av PerfectionR (1 juni 2012)

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang