hur lång tid tog det för er att inse att så gott som alla rallysträckor var vägar som redans fanns i spelet fast dom var omgjorda till grus/jord och hade lite annorlunda kurvor samt mer hopp

vad jag minns så sa dom på playground games att anledningen till att rallysträckorna inte skulle läggas på den fria "världen" som redans fanns va för att det blir svårt att synka vid tex online körning då endel kanske inte har rallypaketet.
personligen tror jag snarare det va för att dom inte gjorde helt nya vägar utan bara gjorde om dom vägar som redans fanns i spelet, visst förstår jag det där med synkning vid onlinekörning men ändå, dom kunde ju ha gjort helt nya vägar för det tycker jag

menmen, är iaf grymt nöjd över expansionen, gillar verkligen sträckorna och dom nya uppgraderingarna till alla bilar
körde det från 11 igår förmiddag och då hade jag först maxtrimmat alla nya bilar och testat dom i frikörningen innan jag började med rallyt, vid 5 igår eftermiddag ungefär var allt avklarat

körde 3 av rallyna med en rallykonverterad Lamborghini Gallardo LP570-4 Spyder Performance

gick som bara fan