Forza Horizon

Noart Cykelhatande yrkeschaufför.
16 oktober 2012 · 241 Inlägg

Ja den svenska dubbningen i Horizon fick mig tamejfan att kräkas.. Jag kommer att skaffa det bara för när jag känner mig sugen på att köra Need for Speed-style.

Eradicator
16 oktober 2012 · 8 Inlägg

Seriöst gubbar och tjejer. NFS och Forza är två olika spel. Forza är Forza ännu, det är inte en NFS stämpel, och jag, gentemot er andra, föredrar att det äntligen finns ett modernt bilspel med bra grafik och bra bilar som ÄR dubbad till svenska.

Jag tycker det blir spännande med att det är lite lättare kontroller för en gångs skull, gör ju att en nybörjare som vill försöka drifta t.ex. kan känna sig som ett proffs. Att man får undvika trafik båda dag och natt är också välkommet och spännande.

Ni alla som tycker spelet suger, TYCK SÅ DÅ. men håll Käft och låt oss andra som tycker det verkar kul och så tycka det.

FORZA HORIZON LIKE A BAWS

LeafBox Lat Perfektionist
16 oktober 2012 · 6 359 Inlägg

Så man ska bara få uttrycka åsikter som är "bra"?
Låter inte speciellt demokratiskt tongue

Och gillar man någonting så ska man väll absolut klaga på det som man tycker är fel, så att produkten kan utvecklas och bli bättre!

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Noart Cykelhatande yrkeschaufför.
16 oktober 2012 · 241 Inlägg

Att tycka att spelet är likt Need for Speed är inte alltid en negativ sak. Ibland så är man sugen på arkadkörning, bara inte med en fjortis som tjatar i bakgrunden, vilket för övrigt är det enda jag har att klaga över än så länge.

Till och med jag som inte gillar pimpade bilar kan uppskatta sådana spel ibland.roll

Senast redigerat av Noart (16 oktober 2012)

Eradicator
16 oktober 2012 · 8 Inlägg

men som ni pratar så klagar ni på typ allt i spelet, främst det här med att det är dubbat till svenska.

Stoner_fuzz Bitter optimist.
16 oktober 2012 · 1 561 Inlägg

HAHA svenskan är ruskigt lökig!

Citroën 2CV "deux chevaux" (1972)
Volkswagen Golf GLI "1.8 8v GTi" (1986)
Eradicator
16 oktober 2012 · 8 Inlägg

lökig?

LeafBox Lat Perfektionist
16 oktober 2012 · 6 359 Inlägg

"Pinsam" är nog rätt ord

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Eradicator
16 oktober 2012 · 8 Inlägg

inte om du frågar mig. Btw, fredag nästa vecka smäller det

Mogel KUNG
16 oktober 2012 · 441 Inlägg

Tycker lite synd om er att ni tycker ni är pinsamma varje gång ni pratar? :-/ eller pratar ni egelska i Sverige?

Stoner_fuzz Bitter optimist.
16 oktober 2012 · 1 561 Inlägg

Mogel skrev:
Tycker lite synd om er att ni tycker ni är pinsamma varje gång ni pratar? :-/ eller pratar ni egelska i Sverige?

Det är ungefär samma som att jag inte ser på svenskdubbade filmer smile plus att hon låter som en fjortis.

Volkswagen Golf GLI "1.8 8v GTi" (1986)
Citroën 2CV "deux chevaux" (1972)
christAfer Wärmland
16 oktober 2012 · 943 Inlägg

Eradicator skrev:
men som ni pratar så klagar ni på typ allt i spelet, främst det här med att det är dubbat till svenska.

Man måste väl få klaga? Du klagar ju på personer som klagar

Ööööööööööööh.....
Eradicator
16 oktober 2012 · 8 Inlägg

och? jag är knapppast den ända som glr detta

christAfer Wärmland
16 oktober 2012 · 943 Inlägg

Eradicator skrev:
och? jag är knapppast den ända som glr detta

Säger bara att man inte ska kasta sten i glashus roll

Ööööööööööööh.....
Stoner_fuzz Bitter optimist.
16 oktober 2012 · 1 561 Inlägg

Är du toknöjd över allt Eradictor?

Citroën 2CV "deux chevaux" (1972)
Volkswagen Golf GLI "1.8 8v GTi" (1986)
Noart Cykelhatande yrkeschaufför.
16 oktober 2012 · 241 Inlägg

Eradicator skrev:
och? jag är knapppast den ända som glr detta

Vi ber inte folk att hålla käften bara för att vi inte har samma åsikter om ett tvspel.roll

Mogel KUNG
17 oktober 2012 · 441 Inlägg

Stoner_fuzz skrev:

Mogel skrev:
Tycker lite synd om er att ni tycker ni är pinsamma varje gång ni pratar? :-/ eller pratar ni egelska i Sverige?

Det är ungefär samma som att jag inte ser på svenskdubbade filmer smile plus att hon låter som en fjortis.

Jag gillar inte heller när det är dubbat men jag tycker inte det är pinsamt. Jag kommer spela mitt horizon på engelska då jag tycker det passar bättre in i spelet det är liksom bara att ändra i inställningarna om jag fattat det rätt.

LeafBox Lat Perfektionist
17 oktober 2012 · 6 359 Inlägg

Mogel skrev:

Stoner_fuzz skrev:

Mogel skrev:
Tycker lite synd om er att ni tycker ni är pinsamma varje gång ni pratar? :-/ eller pratar ni egelska i Sverige?

Det är ungefär samma som att jag inte ser på svenskdubbade filmer smile plus att hon låter som en fjortis.

Jag gillar inte heller när det är dubbat men jag tycker inte det är pinsamt. Jag kommer spela mitt horizon på engelska då jag tycker det passar bättre in i spelet det är liksom bara att ändra i inställningarna om jag fattat det rätt.

Just nu måste man säga till xboxen att man bor i tex england/usa för att den ska byta språk. SÄGS DET, inget jag testat själv.

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Fimp3n Random
17 oktober 2012 · 480 Inlägg
Mogel KUNG
18 oktober 2012 · 441 Inlägg

Min första design till horizon festivalen.

  https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91224/91224-32d5921be84e5fff729cb2cbe9fb2d1e.jpg

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang