Volvo 850 t5 hittad idag utan plåtar i Västerås

angrybirds
10 juni 2012 · 5 Inlägg

idag när jag var ute med hunden så hittade jag en bil en Volvo 850 T5 då den står på en hyrd långtids parkering vid en skola med sönderskurna däck saknar blinkers fram men har extraljus kvar och 2 rutor sönderslagna och bilen är mörkblå . är det nån som känner igen beskrivningen kan den höra av sig för jag är sugen på delarna på den . ej stöld skyddad så ser inte nåt regnummer på nån ruta

reeLay
10 juni 2012 · 443 Inlägg

Ta chassinumret och ring transportstyrelsen, på så sätt får du tag på ägaren.

angrybirds
10 juni 2012 · 5 Inlägg

reeLay skrev:
Ta chassinumret och ring transportstyrelsen, på så sätt får du tag på ägaren.

Var sitter det ? öppnade huven o såg det var bortfilat men ska ner o kika vilken p-plats den är på o ringa värden o fråga vem som hyr platsen .. om du inte har koll var chassinummer sitter mer ?

reeLay
10 juni 2012 · 443 Inlägg

Brukar kunna sitta längst ner på b-stolpen. På vissa bilar finns det också instansat under sätet. Vet inte hur det är på 850 däremot

Wiper_Swe
10 juni 2012 · 93 Inlägg

Bild?
Kanske min gamla ?
http://www.garaget.org/?car=162918

MDS / LackOn Upplands Väsby / Hybalu (Hydraulic Performance) / Tudor Exide / Stefan Andersson Bil & Plåt Orminge /
Audi RS4 B5 (2001)
Dennis_999 Jag gjorde en liten hest!
10 juni 2012 · 2 100 Inlägg

Chassinumret sitter mellan vindrutetorkarna under huven. Antagligen det som är bortfilat. Sedan finns det en bricka längs sidan där batteriet sitter. På den brickan står det även färgkod, inredningskod osv. Kan sitta en uppe på instrumentbrädan också.

Tja!
angrybirds
10 juni 2012 · 5 Inlägg

efter ha kollat närmare på bilen. beigh skinnklãdsel,automat saknar vänster bakdãck och sitter en lapp på framrutan med besöksparkering från 2007

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang