Dodge Magnum/Chrysler 300

LarssonSarah
5 juli 2012 · 54 Inlägg

japp nog blev det en bil allt smile dock en 2.7 men det duge åt lilla mig smile Blev helt förälskad i bilen och den är en 08 som endast gått 8500 mil så jag  är toppen nöjd smile kolla gäna in bilen på min sida=)

MeepMeep Finraggare
5 juli 2012 · 2 381 Inlägg

Omedelbums - sänkfjädrar!!!

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
LarssonSarah
5 juli 2012 · 54 Inlägg

hehe lugn o fiin nu smile nyss ftt hem den ^^ går den inte stötigt med sänkningfjädringar? kostar?

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
5 juli 2012 · 17 520 Inlägg

LarssonSarah skrev:
hehe lugn o fiin nu smile nyss ftt hem den ^^ går den inte stötigt med sänkningfjädringar? kostar?

Grattis. Skippa sänkfjädrarna!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
MeepMeep Finraggare
5 juli 2012 · 2 381 Inlägg

Va? Vad snackar ni om? Det beror helt på vad du köper för fjädrar den bilen skulle må så bra av att komma ner en... fem cm smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Chrysler_Matte
18 juni 2013 · 25 Inlägg

Förvisso är tråden snart 1 år gammal, men va fan..
Måste bara få skryta lite om att min 300c touring crd, nöjer sig med strax under halv tank (35L)
på 46 mil, med många gas pådrag och inspirerande körning.  Dock med org 18" och inte 22" som den annars rullar på. Rätt bra för en bil med hyfsat stor motor och många kilon att förflytta. smile

SportPilot Ubåtsingenjör
18 juni 2013 · 7 234 Inlägg

Chrysler_Matte skrev:
Förvisso är tråden snart 1 år gammal, men va fan..
Måste bara få skryta lite om att min 300c touring crd, nöjer sig med strax under halv tank (35L)
på 46 mil, med många gas pådrag och inspirerande körning.  Dock med org 18" och inte 22" som den annars rullar på. Rätt bra för en bil med hyfsat stor motor och många kilon att förflytta. smile

jo mercedes gör bra motorer wink

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang