Ja då va det då min tur att starta ett projekt. Har på mina tidigare bilar funderat på att lägga upp ett projekttråd men det har inte blivit av. Så nu tänkte jag få tummen ur och lägga upp det här. Bilen i fråga är en Volvo S80II... Visa mer
Tack! Jag är helnöjd men det är som sagt lite pill kvar. Kommer köra så här ett tag och se om jag tycker att slutrören är för små eller om man ska ha något grövre och snygga till lite runt slutrören för verkstaden "vågade" inte kapa för mycket.
Tack! Jag är helnöjd men det är som sagt lite pill kvar. Kommer köra så här ett tag och se om jag tycker att slutrören är för små eller om man ska ha något grövre och snygga till lite runt slutrören för verkstaden "vågade" inte kapa för mycket.
Jag kan photoshoppa om det är nåt speciellt du vill se innan du lägger ut pengar på det..
Jag kan photoshoppa om det är nåt speciellt du vill se innan du lägger ut pengar på det..
Idag lämnades bilen in för byte av bromsbelägg samt bromsbackar. Visade sig att även bromsskivorna bak var slut så de ska också bytas ut. Passade även på idag och lämnade in däck och fälg idag så de får krängt på gummina på däcken. Blir förmodligen montering imorgon.
Idag lämnades bilen in för byte av bromsbelägg samt bromsbackar. Visade sig att även bromsskivorna bak var slut så de ska också bytas ut. Passade även på idag och lämnade in däck och fälg idag så de får krängt på gummina på däcken. Blir förmodligen montering imorgon.
Ska bli riktigt najs att se de nya hjulen på plats!
Fan va nice:-) Mina ligger hos Intera nu och skall hämtas om nån timme:-) Bra sugen på att få på dem snart:-)
Ska bli riktigt najs att se de nya hjulen på plats!
Ja det ser jag verkligen fram emot. Får se om de vanliga hjulbultarna passar och om det blir snyggt med kromade eller om man kanske ska se sig om efter svarta.
Fan va nice:-) Mina ligger hos Intera nu och skall hämtas om nån timme:-) Bra sugen på att få på dem snart:-)
Tyvärr har man ett barn där hemma med vattkoppor men om hon är lika pigg som idag då blir det att åka ner tidigt på efterkontroll på bilprovningen sen montering av fälgarna. Klart du ska kränga på dom snart.
Idag stod efterkontroll på bilprovningen på schemat. Efter det bar det av till däckverkstan. Lovar att jag ska ta bättre bilder men en riktig kamera för det va svårt att få till några bra bilder med iPhone.