Inför: Västerås Träff #2 2012

wama
17 juli 2012 · 991 Inlägg

2_Hot_Golf skrev:
Datum?

Ska vi samåka dit??

Seat Cupra R550 "Wama Edition" (2011)
JHarnborg Pedantisk Perfektionist
17 juli 2012 · 232 Inlägg

Här är några bidler för folk som undrar hur mycket bilar som brukar komma, bilderna är från första träffen i år.
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1634647
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1634648
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1634649
Bilder från www.dbfoto.se

BMW/Alpina - Only the best is good enough
Mitsubishi EVO IX "RalliArt" (2006)
Jading
17 juli 2012 ·

om du åker från sthlm så är vi ett gäng som åker tsm. du är välkommen att haka på oss

wama skrev:

2_Hot_Golf skrev:
Datum?

Ska vi samåka dit??

Turbo_Putte Med-lm
17 juli 2012 · 132 Inlägg

kommer troligtvis smile

MeepMeep Finraggare
17 juli 2012 · 2 381 Inlägg

Ta med en tjock bunta sedlar - bettan är till salu wink

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
eklund11
17 juli 2012 · 9 Inlägg

Kommer troligtvis!wink

road_runner Team Midnight Racing
17 juli 2012 · 65 Inlägg

vi i T.M.R kommer, med två stycken nymappade skyline:s och en lite skrämd 200 också och säkert fler.
detta får man inte missa

T.M.R
Team Midnight Racing
Nissan Skyline R33 GTS25T "svarten" (1994)
wama
17 juli 2012 · 991 Inlägg

Jading skrev:
om du åker från sthlm så är vi ett gäng som åker tsm. du är välkommen att haka på oss

wama skrev:

2_Hot_Golf skrev:
Datum?

Ska vi samåka dit??

Jag tänke åka från STHLM redan vi 18 tiden. Då kan man välja vilken plats man vill stå på.
Funkar det för er så hakar jag gärna på smile

Seat Cupra R550 "Wama Edition" (2011)
Jading
18 juli 2012 ·

jaha, jag la upp en tråd om samåkning ifrån stäket vid 19. så vi är väl ett gäng som åker vi den tiden, blir jobbigt att ändra tid för så många.. men jobbigast för mig för jag slutar på jobbet kl 18 och de är på andra sidan stan från stäket tongue

wama skrev:

Jading skrev:
om du åker från sthlm så är vi ett gäng som åker tsm. du är välkommen att haka på oss

wama skrev:

Ska vi samåka dit??

Jag tänke åka från STHLM redan vi 18 tiden. Då kan man välja vilken plats man vill stå på.
Funkar det för er så hakar jag gärna på smile

wama
18 juli 2012 · 991 Inlägg

Jading skrev:
jaha, jag la upp en tråd om samåkning ifrån stäket vid 19. så vi är väl ett gäng som åker vi den tiden, blir jobbigt att ändra tid för så många.. men jobbigast för mig för jag slutar på jobbet kl 18 och de är på andra sidan stan från stäket tongue

wama skrev:

Jading skrev:
om du åker från sthlm så är vi ett gäng som åker tsm. du är välkommen att haka på oss

Jag tänke åka från STHLM redan vi 18 tiden. Då kan man välja vilken plats man vill stå på.
Funkar det för er så hakar jag gärna på smile

Ja det blir nog enklare ifall en person anpassar sig istället smile

Seat Cupra R550 "Wama Edition" (2011)
trippelturbo Trucker
18 juli 2012 · 2 710 Inlägg

road_runner skrev:
vi i T.M.R kommer, med två stycken nymappade skyline:s och en lite skrämd 200 också och säkert fler.
detta får man inte missa

Se till o leka senare på kvällen då, vill ej missa ngt! Är nog klar ti 20.00 från jobbet så är nog där ute ti 21, om allt går som tänkt smile

Fart missbrukare
danielalmgren
18 juli 2012 · 5 Inlägg

kommer! smile

Subaru Impreza 2.0 GT "Subban" (1997)
MrInsane
18 juli 2012 · 70 Inlägg

Jag kommer med . Kommer i min svarta 850 t5 med över 500 hk smile Hoppas man kan få racea mot en bil med mer än 200 hk denna gång ....

evilaudio
18 juli 2012 · 16 195 Inlägg

MrInsane skrev:
Jag kommer med . Kommer i min svarta 850 t5 med över 500 hk smile Hoppas man kan få racea mot en bil med mer än 200 hk denna gång ....

fast de är väl en TRÄFF å inte en uppsamling för race?


för är de det så stannar jag hemma.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
MrInsane
18 juli 2012 · 70 Inlägg

evilaudio skrev:

MrInsane skrev:
Jag kommer med . Kommer i min svarta 850 t5 med över 500 hk smile Hoppas man kan få racea mot en bil med mer än 200 hk denna gång ....

fast de är väl en TRÄFF å inte en uppsamling för race?


för är de det så stannar jag hemma.

Det är en träff , Dock brukar folk vilja leka efteråt så inte så kul o man vill ju ha mer action så därav hoppas ja nån vill köra lite efteråt trots allt 22 mil ToR

MeepMeep Finraggare
18 juli 2012 · 2 381 Inlägg

Kan vi försöka att INTE prata om saker som INTE är tillåtna på forumet?

Vill ni köra snabbt rakt fram - anmäl er till en tävling eller åk till strippen.

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Bianco mest bara galen :)
18 juli 2012 · 80 Inlägg

Kör själv streetracing... Skulle dock aldrig komma med racebilen, eller för den delen medverka i nåt kalleanka-race. Vi i västerås med omnejd har den lyckliga turen att få köra en cup om 6 deltävlingar lagligt! Ganska dumt att köra olagligt då?

MeepMeep Finraggare
18 juli 2012 · 2 381 Inlägg

Komma med samma bil man kör rejs med kan man väl - men man behöver ju för den delens skull inte bryta mot några regler...

kan vi lämna detta nu så inte hamilton låser tråden?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Fear38
18 juli 2012 · 658 Inlägg

Förstör inte träffen nu med massa dumheter där säger jag bara så inte det händer nån mer eller mindre olycka, och lek inte så mycket. Åk dit lugnt med era underbara fina byggen och låt sen det vara så. Gå runt o njut kika på allt fint och tänk inte ens tanken. Menar så onödigt förstöra för dessa själar som lägger ner massa tid på sina bilar och den här träffen. Det händer en olycka så lätt..........

Miiicke Fotograf
18 juli 2012 · 145 Inlägg

Om någon är sugen på strålkastarfilm kommer jag förmodligen ha med mig det till träffen smile

PM:a för intresse

BMW 1M (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang