Hej söker nån som gillar att fiska och åka Jänkare =)

Cadillac_The_King
4 juli 2012 ·

Tjenare då jag söker lite nya vänner så nu när sommarn har kommit smile

Skulle va kul och om någon eller några i Jönköpings län skulle vilja åka ut och fiska
har egen båt och en. Jänkare så vore kul om ni hade samma intressen med så vi kunde åka fiska
och åka på crusingar och ha en kul sommar hör gärna av er detta kanske låter galet men skulle vilja lära känna nytt .Folk som är intresserad av fiske och bilar mm ha det gött så länge //Johan

Conceited GARAGET V.D.
4 juli 2012 · 900 Inlägg

Chevrolet_v8 skrev:
Tjenare då jag söker lite nya vänner så nu när sommarn har kommit smile

Skulle va kul och om någon eller några i Jönköpings län skulle vilja åka ut och fiska
har egen båt och en. Jänkare så vore kul om ni hade samma intressen med så vi kunde åka fiska
och åka på crusingar och ha en kul sommar hör gärna av er detta kanske låter galet men skulle vilja lära känna nytt .Folk som är intresserad av fiske och bilar mm ha det gött så länge //Johan

jätte intressant smile synd att jag bor långt borta.. älskar att fiska, bara ligga i båten och chila.
hoppas att du hittar nya vänner. lycka till smile

kika gärna på mina bilar
-----------------------------------------------------------
var glad över det du har.. innan du förlorar det..
Volvo xc70 "summum sport edition" (2014)
Cadillac_The_King
4 juli 2012 ·

Jo det var synd fiska och åka jänk är ju livet :-)

KBAragger
6 juli 2012 · 961 Inlägg

precis jänkare är det bekvämaste man kan åka, bara älskar sättet man sjunker ner i säterna på dem, sedan finns det gott om plats och en mysig motor där fram, det är livet cool

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
Cadillac_The_King
7 juli 2012 ·

Jo det är livet sj är man i Västerås och kör syrrans pontiac 58 :-) men nästa helg bär det av till Varberg med cadillacen :-)

KBAragger
7 juli 2012 · 961 Inlägg

Chevrolet_v8 skrev:
Jo det är livet sj är man i Västerås och kör syrrans pontiac 58 :-) men nästa helg bär det av till Varberg med cadillacen :-)

varberg är en fin stad smile inte ofta man är där då det är närmare till göteborg, men tycker fan Varberg är finare inte lika mkt folk som götet dessutom smile du borde prova kungsbacka, ganska fint här med smile

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
Cadillac_The_King
7 juli 2012 ·

Jo älskar Varberg jo kanske det

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang