2641
Sök

Vad för roliga saker finns det på Ebay?

Meldem
4 137 Inlägg
11 juli 2012
Trådstartare
Tja !

Gör en tråd för er som köper på Ebay.

Det jag har köpt är HDMI kablar, USB kablar till iPoden, skärmskydd till mobil och iPod och lite billiga ficklampor.

Dela gärna med er av vad ni har köpt, då mina ideer på köp har slocknat.. tongue
Vill bara ha tips på roliga saker man kan köpa på Ebay helt enkelt.. smile

Ingen himmel är så blå som min
2 983 Inlägg
11 juli 2012
Glödlampor (specialare till TTn jag ägde en gång), EML 327 (blåtands-OBDII-läsare), mobil-skal, laddare, frontläpp till Roccen, SATA-USB-mojt, present till tjejen ("knapp" till hennes stetoskop, hon är veterinär) mm mm...

/Mattias

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
11 juli 2012
Fjärrkontroll till systemkameran (21kr inkl. frakt), 10 skärmskydd till mobilen (34kr inkl frakt).

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
11 juli 2012
ISO-kablar till sterion
Toslink-kablar
Större batteri till telefon
Minneskort till kameran
ELM327
Massor med dioder
USB-mottagare till min 360-kontroll

Om jag letar småsaker så går jag direkt till eBay, slår aldrig fel!

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Meldem
4 137 Inlägg
11 juli 2012
Trådstartare
Bebben skrev:
Fjärrkontroll till systemkameran (21kr inkl. frakt), 10 skärmskydd till mobilen (34kr inkl frakt).

Det var en bra ide, tjejen håller på med kameror och sånt.
Men vet inte hur ofta hon kommer använda den smile

Meldem
4 137 Inlägg
11 juli 2012
Trådstartare
Vad gör man med ELM 327? Jag har sett att det är nån Bluetooth sak, men vad gör den exakt?

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
11 juli 2012
TouchOfRed skrev:
Vad gör man med ELM 327? Jag har sett att det är nån Bluetooth sak, men vad gör den exakt?

OBD Felkodsläsare som man kopplar till telefonen/datorn beronde på vilken modell man köper.

Jag använde min senast i helgen för att lösa ett problem med laddtrycket på min Saab smile
Eftersom den kan läsa av bilens dator så kan man se all data som bilen kan se. Väldigt smidigt om man tycker ngt inte riktigt stämmer
Senast redigerat av LeafBox (11 juli 2012)

Meldem
4 137 Inlägg
11 juli 2012
Trådstartare
LeafBox skrev:
TouchOfRed skrev:

OBD Felkodsläsare som man kopplar till telefonen/datorn beronde på vilken modell man köper.

Jag använde min senast i helgen för att lösa ett problem med laddtrycket på min Saab smile
Eftersom den kan läsa av bilens dator så kan man se all data som bilen kan se. Väldigt smidigt om man tycker ngt inte riktigt stämmer

Aha ! smile
Passar den till alla bilar? Eller passar den bara vissa modeller/märken?

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
11 juli 2012
TouchOfRed skrev:
LeafBox skrev:
TouchOfRed skrev:

Aha ! smile

Passar alla bilar som har OBD2 uttag. (dvs att den BORDE passa alla efter -98, och ett par innan. Finns säkerligen undantag)

Meldem
4 137 Inlägg
11 juli 2012
Trådstartare
LeafBox skrev:
TouchOfRed skrev:
LeafBox skrev:

Aha ! smile

Passar alla bilar som har OBD2 uttag. (dvs att den BORDE passa alla efter -98, och ett par innan. Finns säkerligen undantag)

Oh fan. smile

Sök