Gammla lådan!
![http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/479756_10151149427838170_1700993538_n.jpg]()
![http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/18278_10151149431293170_1630213912_n.jpg]()
![http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/182496_10151149428293170_1035556968_n.jpg]()
![http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/18278_10151149431293170_1630213912_n.jpg]()
"Nya Lådan"
![http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/559284_10151149427448170_893771772_n.jpg]()
![http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/522349_10151149435018170_587048494_n.jpg]()
![http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/302860_10151149434838170_183308908_n.jpg]()
![http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/59008_10151149431408170_2064599116_n.jpg]()
Ser 2 markanta skillnader på dessa 2 lådor även fast båda ska bara m46 med overdrive!
Kopplings grejjen verkar vara för en annan sorts kopplings anordning min är Hydralisk
och det jacket för "tändningen" ? eller nån sensor som läser av svänghjulet finns inte på den nya lådan!
samt att den nya lådan är P/J Type och min gammla är bara J Type!
går detta att ordna till genom att bara byta själva "kåpa delen" ? eller har jag gjort bort mig och köpt fel låda?
samt att jag ännu inte skruvat bort kopplings anordningen, då jag är rädd att inte få dit den rätt igen när jag ska sätta dit den igen, hur ska jag centrera kopplingen efter bortagande ? samt hur låser jag upp kopplingen för att kunna dra bort insekts skruvarna som håller fast kopplingen ?
massa frågor hoppas jag kan få svar på några fortsätter imorgon! tack på förhand för alla svar! MVH J.J
ps kan jag på nått sätt se om lamellerna är dåliga utan att plocka bort skiten ?
