Fan, man skulle haft hälften av din kunskap. Riktigt snyggt bygge. Sen att du är en fena på stereo gör mig ganska avundsjuk. Hade du inte haft ELMIA som mål så hade jag låst in dig i mitt garage.
#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar
Fan, man skulle haft hälften av din kunskap. Riktigt snyggt bygge. Sen att du är en fena på stereo gör mig ganska avundsjuk. Hade du inte haft ELMIA som mål så hade jag låst in dig i mitt garage.
Fina ord men är inte så grym, men greja kan man ju och intresse sen är det bara våga o satsa det man inte kan får man testa sig fram på.
Fina ord men är inte så grym, men greja kan man ju och intresse sen är det bara våga o satsa det man inte kan får man testa sig fram på.
Visst är det så, men att ha lite baskunskaper inom bilstereo är ju en bra början iaf
#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar
Nu funkar inte bilen.. får ingen kontakt med styrenhet och broms boxen.. massa lampor lyser, står att jag ska lägga i parkeringen (fast den redan är på P) piper hela tiden. startspärr är i. Verkar skita sig med Elmia
Bilen kommer jag inte få igång... jävligt irriterande.. och allt detta krångel har tagit tid och lust så blir som d blir.. har fixat stort släp nu iaf så bilen kommer finnas på plats !