Tråkigt värre att sånna här saker får anslutning till träffen och förbannat trisst att det ska behöva stryka med folk på köpet

Där har ni kanske en anledning att jag och två grabbar till stod å skrek "Backa bakom starten" i industriområdet.
Passar på att kritisera domhär, i mitt tycke, helt tokiga vajerräckena som man kombinerar med de mera tokiga 2 till 1 vägarna.
Hjänrsläpp trafikverket. Sluta förstör våra landsvägar sådär. Dom hävdar så bestämt att vajerräckerna fångar en bil och gör mindre skada. Man behöver inte vara raketforskare för att dra en slutsats nu. Tänk på hojåkarna VS ett sånt räcke. Ingen kul scen.
I övrigt så håller jag med om det positiva, var rätt så städat å trevligt på träffen i sig. Burnandet sköttes fint och hölls innanför "betongrinken", inte bland parkerade bilar. Toppen !
Väl väl värt resan från min håla allt som allt. Ta med er i tankarna nästa gång: Ta det lungt till å från träffarna. Rejsa gör man på nogorlunda avlyst område, eller åtminstonde inte där det finns så många andra som är väldigt glada i gasen och inte riktigt kan riskerna. Även om man själv vet precis vad sin bil klarar så kan motparten kanske inte veta det riktigt, trisst att ha hetsat nån till krock.