3645
Sök

855 Bakdörr har självlåsit

219 Inlägg
2 augusti 2012
Trådstartare
Tjena! nu e det så att min höger bakdörr har låsit sig själv och det går inte att få upp den varken innefrån eller utifrån så vad ska jag göra för att få upp den? smile MVH

Forummoderator
26 484 Inlägg
2 augusti 2012
Händer inget när du drar upp knoppen inifrån?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

219 Inlägg
3 augusti 2012
Trådstartare
har ej provat de smile men kan även säga att när dörren gick att få upp så gick den ej heller att varken låsa eller öppna med centrallåset hmm

Forummoderator
26 484 Inlägg
3 augusti 2012
LuddizR skrev:
har ej provat de smile men kan även säga att när dörren gick att få upp så gick den ej heller att varken låsa eller öppna med centrallåset hmm

Hm okej. Min ena bakdörr på V70:in går att låsa med centrallåset, men inte låsa upp. Det får man göra inifrån.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

518 Inlägg
3 augusti 2012
Oj..vilken osis..sad...jag hade så på en audi en gång men jag lämnade in detta till en audiverkstad....jahg minns tyvärr hur de lyckades fixa det

My car Brings Me Women

219 Inlägg
3 augusti 2012
Trådstartare
okej men ska testa det där med knoppen! ah det e osis men ska försöka lösa det på nåt sätt! men det där att den inte går med centrallåset vad kan det vara?

Jag gjorde en liten hest!
2 100 Inlägg
3 augusti 2012
Demontera dörrsidan och försök pilla upp låsknobben. Kolla även om det är någon kabel som gått av eller har glappkontakt.

Tja!

2 075 Inlägg
3 augusti 2012
Ja antingen är det väl någon kabel som är lös eller av. eller så är det något stag som hoppat ur eller fästet gått sönder.

219 Inlägg
3 augusti 2012
Trådstartare
tack ska prova smile vilket fäste är av?

219 Inlägg
4 augusti 2012
Trådstartare
har fått upp dörren nu smile

Jag gjorde en liten hest!
2 100 Inlägg
4 augusti 2012
LuddizR skrev:

Får någon annan detta problem och söker efter svar får du gärna skriva det här hur du gick tillväga! Så slipper man en massa trådar om samma sak wink

Tja!

518 Inlägg
5 augusti 2012
Well done smile

LuddizR skrev:

My car Brings Me Women

219 Inlägg
5 augusti 2012
Trådstartare
Jo jag fick upp den där pluppen en liten bit sen fick jag trycka själva armen som man låser upp innifrån utåt och sen  öppna då gick det! smile

Sök