Angående, veteranfordon till filminspelning i Västra Götaland hösten 2012

Anna-Karin
17 augusti 2012 · 6 Inlägg

Hej!
Jag vill hitta veteranfordon å förare som vill synas på bioduken! Bilar, Moppar, MC, Lastbilar, cyklar från 1960-70 tal. Jag arbetar med rekvisita för långfilmsinspelning, vi ska filma en historia som utspelar sig i en svensk stad 1972-73 samt 1979. Produktionsbolaget bakom heter Filmlance International AB.

Alla vardagsfordon i svensk mellanstor stad söks, ju nyare de är 1972 alt 1979 ju finare skick! å tidigare årsmodeller i det skick de bör ha vid tiden för vår film. Vi har flera scener som utspelar sig i stadsmiljö där tidsenliga fordon ska synas, både i rörelse och parkerade, med lr utan förare i bild. Alla fordon körs av sin egen förare vid inspelningstillfället om vi inte kommer överens om annat.

Vi kommer att filma med start 18e september i Uddevalla, Vänersborg, Göteborg samt Luleå och beräknas vara klara i början av november. I skrivande stund har vi inte en klar inspelningsplan så jag kan inte säga när vi filmar på de olika platserna, jag är tacksam att få veta vem som vill å kan deltaga på olika platser under perioden!

Kanske är det ett förslag på klubbutflykt? Kontakta mig på cameronsfilmfordon@gmail.com Väl mött i 1970talet!

Fridens Liljor!
Anna-Karin

SkepticalHippo
19 augusti 2012 · 65 Inlägg

Amazon -69:a kanske?

Har även en Puch Dakota -77:a

Anna-Karin
30 augusti 2012 · 6 Inlägg

Hejsan!
Tack, en sån fin pärla! Visst är den intressant å önskad, även moppen smile
Jag sitter just med ett rykande färsk planering i handen å ber om att få ringa dig om ett par dagar!

Fridens Liljor!
Anna-Karin

Glansen
30 augusti 2012 · 1 310 Inlägg

Har en moped från 70 talet om är bra? smile

Anna-Karin
30 augusti 2012 · 6 Inlägg

Strålande! har du möjligen en bild på den är jag glad att få den till cameronsfilmfordon@gmail.com smile
Tack för uppbackningen!!
Anna-Karin

P-K Everyday´s my birthday, cause bitches love cake.
4 september 2012 · 501 Inlägg

Har en kompis farsa som har renoverat upp en gammal fin veteranare från 60-70 tal i helt originalskick. han kanske är intresserad!

Senast redigerat av P-K (5 september 2012)

Stil>Funktion
Viinikka92
5 september 2012 · 363 Inlägg

En Golf mk1? smile

Honda Civic (1992)
Honda Civic ED "JDM" (1988)
Anna-Karin
5 september 2012 · 6 Inlägg

P-K! lämna min mejl till honom om han är intresserad, cameronsfilmfordon@gmail.com
Viinikka92! Visst vill jag ha en Golf, men är inte din stylad bort från orginalet lr är jag bara okunnig på modellen?!
Tack alla goa folk här på Garaget för uppbackningen jag får, attans det blir snyggt det här!

Viinikka92
6 september 2012 · 363 Inlägg

Jo, det är ju stukad. Så den är ju inte original, visade bara ett intresse. Lycka till med att hitta deltagare! big_smile

Honda Civic (1992)
Honda Civic ED "JDM" (1988)
Anna-Karin
6 september 2012 · 6 Inlägg

Tack tack! det var ju synd, en annan gång kanske du har vad jag söker smile

Shalle89
13 september 2012 · 705 Inlägg

Min kusin har en chrysler hunter i original skick. Kan kolla med honom om den e intressant för er.
//shalle

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Anna-Karin
15 september 2012 · 6 Inlägg

Tack Shalle! Den är ju himla fin, vill han hänga på oss får han mejla mig på cameronsfilmfordon@gmail.com!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang