Årets sista Stance/tyskstuk-träff Med karavan ner till Barkarby

Tyskstukare
22 augusti 2012 · 4 Inlägg

Tjena!

Nu kör vi sista stanceträffen för iår och till en början var de tänkt att vi skulle köra den 29e Sep. Men de ändrar vi på nu och kör träffen den 22a sep(lör).

Schema:

11.00: Vi samlas och kör våran egna träff på samma ställe som sist. För er som inte var där så höll vi då till i Sundsvalls hamn. Kolla vår evenemangsgrupp för mer info och kartor om hur ni hittar dit.

14.30 så samlas vi alla och gör oss klar för en karavan mot den stora träffen i Stockholm!

14.45 vi lämnar Sundsvall.

~17.00-17.30 Vi käkar i Gävle och plockar upp folk från Gävle(och närliggande orter) som vill följa med i karavanen.
Vi käkar ungefär 30-45 min. Vi kommer käka på McDonald´s i Gävle (Södra Kungsvägen 28)

~19.00-19.30 Vi anländer i Barkarby och vi försöker hitta en plats för alla att parkera i grupp.

Regler:
Inga som helst buskörningar, vi arrangörer kan få skit för det. Vi åker tidigt i från Sundsvall just för att inte behöva stressa.

Inga fortkörningar såklart

Nykterhet är självklart!


Vi gör en lista här där ni skriver om ni kommer till träffen och åker med karavanen eller om ni bara kommer till träffen men skippar sthlm.
Så fyll på listan:)

1. ZleeM - Träff & karavan
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Fyll på listan eftersom...

Zleem Fitted North
23 augusti 2012 · 468 Inlägg
Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd
Stripz Voodoo
2 september 2012 · 1 444 Inlägg

jag är på  samt benz_89,
SpeedOfLight

http://maxboom.fi Finsk Bilstereo forum
Audi 100 avant "Slammed" (1993)
Volkswagen Jetta Ls "Bettzy" (1981)
AndrAAx
2 september 2012 · 742 Inlägg

Åker med!

Opel Astra Kombi | VW Polo Variant Open Air | VW Lupo | VW Golf 4 Kombi
www.BilstereoOnline.se - Overloud, SP Audio, SPL Lab
Buick Grand National "Fast And The Furious" (1986)
Zleem Fitted North
2 september 2012 · 468 Inlägg

AndrAAx skrev:
Åker med!

härligt=D

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd
Replay
2 september 2012 · 23 Inlägg

1. ZleeM - Träff & karavan
2.Replay - Träff ev. karavan
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Chevrolet Malibu "Jänken" (1973)
PerArne Mycke vill ha mer...
12 september 2012 · 611 Inlägg

Jag kommer hänga på karavanen, har ingen bil att ställa ut. Ingen annan karavan härifrån stan heller så....

//Per-Arne
Audi_powah
12 september 2012 · 1 515 Inlägg

Lite off topic, men är inte ofta man ser någon åka ifrån Sundsvall ner till Stockholm för en Parkeringsträff! Lite komiskt smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Zleem Fitted North
12 september 2012 · 468 Inlägg

Audi_powah skrev:
Lite off topic, men är inte ofta man ser någon åka ifrån Sundsvall ner till Stockholm för en Parkeringsträff! Lite komiskt smile

Med tanke på hur många tusen som är på dessa träffar är de inte så konstigt:)

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd
Audi_powah
12 september 2012 · 1 515 Inlägg

Zleem skrev:

Audi_powah skrev:
Lite off topic, men är inte ofta man ser någon åka ifrån Sundsvall ner till Stockholm för en Parkeringsträff! Lite komiskt smile

Med tanke på hur många tusen som är på dessa träffar är de inte så konstigt:)

Nee, det är iof sant! Men kan tänka mig att ni är redigt trötta när ni kommer hem big_smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Zleem Fitted North
12 september 2012 · 468 Inlägg

Audi_powah skrev:

Zleem skrev:

Audi_powah skrev:
Lite off topic, men är inte ofta man ser någon åka ifrån Sundsvall ner till Stockholm för en Parkeringsträff! Lite komiskt smile

Med tanke på hur många tusen som är på dessa träffar är de inte så konstigt:)

Nee, det är iof sant! Men kan tänka mig att ni är redigt trötta när ni kommer hem big_smile

Så är de. Sist vi åkte ner så drog vi in till city och käkade. Parkerade i continentalgaraget, och när vi kommer tillbaka hade dom låst de. Fick lösa ut bilarna för 800 spänn. Sugen man var på att åka hem då!wink

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd
Audi_powah
12 september 2012 · 1 515 Inlägg

Zleem skrev:

Audi_powah skrev:

Zleem skrev:

Med tanke på hur många tusen som är på dessa träffar är de inte så konstigt:)

Nee, det är iof sant! Men kan tänka mig att ni är redigt trötta när ni kommer hem big_smile

Så är de. Sist vi åkte ner så drog vi in till city och käkade. Parkerade i continentalgaraget, och när vi kommer tillbaka hade dom låst de. Fick lösa ut bilarna för 800 spänn. Sugen man var på att åka hem då!wink

Haha fifan! big_smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
Stripz Voodoo
12 september 2012 · 1 444 Inlägg

Audi_powah skrev:
Lite off topic, men är inte ofta man ser någon åka ifrån Sundsvall ner till Stockholm för en Parkeringsträff! Lite komiskt smile

Jag kmr åka ända från norrbotten dit;) ca 200mil tur och retur tongue och kmr köra i ett:)

http://maxboom.fi Finsk Bilstereo forum
Volkswagen Jetta Ls "Bettzy" (1981)
Audi 100 avant "Slammed" (1993)
Tyskstukare
19 september 2012 · 4 Inlägg

Hej!
Vi kommer uppdatera ca 3 mil innan dessa städer:

Hudiksvall

Söderhamn

Gävle (stannar vi för matuppehåll i 45 min, McDonald´s Södra)

Tierp

Uppsala

Har ni funderingar eller vill veta vart vi är finns vi på: 072-706 42 29

smacklund
20 september 2012 · 14 Inlägg

jag kommer försöka åka med på karavanen för vet inte om imprezan är så mycket till tyskstuk haha wink men ska dock åka till stockholm så karavan vore skoj smile får justera lite camber så blire nog bra big_smile

Volvo v70 2,5d "evrymod" (2000)
Tyskstukare
20 september 2012 · 4 Inlägg

smacklund skrev:
jag kommer försöka åka med på karavanen för vet inte om imprezan är så mycket till tyskstuk haha wink men ska dock åka till stockholm så karavan vore skoj smile får justera lite camber så blire nog bra big_smile

Du är så välkommen ändåsmile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang