Eftersnack: Linköpingsträffen 25/8-12

Supraner VIP Medlem
28 augusti 2012 · 251 Inlägg

M-Axelsson skrev:
fick en video ifrån racet...måste finnas fler som har då det var en jäkla massa mobiler uppe :-)

http://player.vimeo.com/video/48358822

vet inte hur man vrider på bilden så klaga inte.

mmm.. mumma!! Synd bara att du inte fick med det andra racet också big_smile

DalleRacing
28 augusti 2012 · 1 738 Inlägg

Mitox89 skrev:
om de där ska va pikat mot mej så tycker ja du kan åka på frälsningsarmens gruppresor ist! åkte ut o runda den där 2 ggr. och inte en bil i närheten!
håller med när folk kör som svin bland bilarna att det är fel! o inte tala om glasflaskor o alkohol !
ska vi börja prata säkerhet så ska du nog inte äns tänka på o åka på racen imellan åt, folk springer rak över när man åker tillbaka, fick " rädda " en vän som höll på o bli överkörd vid linen osv!
Inget o tjafsa om! tyckte de var lite löjligt!

Såg din bil nu o det var isf en liten pik mot dig, kom ingen bil? Finns dom som kommer utan lyse, det kunde gått folk/ barnvagn m.m o de skulle du aldrig sett med den lilla sekunden du har att kolla för att inte tappa kontrollen över bilen o köra in i nåt annat! Jag vet jag kör själv, behövs inte köras runt som en dåre balnd stolparna o kundvagns parkeringen enligt min mening, varför inte nöja sig med en redig rökridå o hänga runt nån stolpe bara! Mycket mer kontrolerat o mindre risk för att förstöra våra träffar med o köra sönder nåt!

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
BoB__
28 augusti 2012 · 231 Inlägg

Fick bara 2 stycken videor på folk som leker denna träffen, håller på att ladda upp dom.
Batteriet hade dött till rejsen så fick tyvärr inte med dom. Och märker att ett nytt objektiv och nått stabiliserings apoparajs är något jag måste införskaffa till nästa säsong.

"Har du inte hyfs nog att ljuga?"
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."
Ford Focus ST "Pendlarn" (2007)
Toyota Celica Supra "Mkii" (1986)
Aerodynamik ...
28 augusti 2012 · 7 120 Inlägg

Helvete_racing skrev:
så jävla tröttsamt att inte en ända jävel kan lägga upp det dom filmar. något cred ska man väl få för man riskerar att köra sönder sin bil bara för att folk ska få lite kul att titta på..

Så den enda anledningen till att du gasar är för att någon ska få med det på film? Du får väl be någon innan då så blir alla nöjda och glada. smile

Skwie
28 augusti 2012 · 80 Inlägg

BoB__ skrev:
Fick bara 2 stycken videor på folk som leker denna träffen, håller på att ladda upp dom.
Batteriet hade dött till rejsen så fick tyvärr inte med dom. Och märker att ett nytt objektiv och nått stabiliserings apoparajs är något jag måste införskaffa till nästa säsong.

Hojta till när dina filmer är uppe smile

BMW E30 S38 (1989)
Helvete_racing Arg Snickare
28 augusti 2012 · 875 Inlägg

Aerodynamik skrev:

Helvete_racing skrev:
så jävla tröttsamt att inte en ända jävel kan lägga upp det dom filmar. något cred ska man väl få för man riskerar att köra sönder sin bil bara för att folk ska få lite kul att titta på..

Så den enda anledningen till att du gasar är för att någon ska få med det på film? Du får väl be någon innan då så blir alla nöjda och glada. smile

inte bara. men det kan ju vara kul att få se något race också inte bara köra i dom. syftar inte bara på filmer på mig, utan på alla race.

Helvete_racing Arg Snickare
28 augusti 2012 · 875 Inlägg

tobbe_ek skrev:

Helvete_racing skrev:
så jävla tröttsamt att inte en ända jävel kan lägga upp det dom filmar. något cred ska man väl få för man riskerar att köra sönder sin bil bara för att folk ska få lite kul att titta på..

Jag lägger gärna upp vet bara inte hur jag dra bära mig åt hmm

skapa ett konto på youtube. sen borde du reda ut resten själv

Volvo_Taz_240
28 augusti 2012 · 40 Inlägg

Litet ihopklipp från kvällen...

http://www.garaget.org/video/127039

Kvinnor är som dockor,man kan leka med dom,slänga dom när man vill.
Men vet du vad? Riktiga män leker inte med dockor...
BoB__
28 augusti 2012 · 231 Inlägg

Skwie skrev:

BoB__ skrev:
Fick bara 2 stycken videor på folk som leker denna träffen, håller på att ladda upp dom.
Batteriet hade dött till rejsen så fick tyvärr inte med dom. Och märker att ett nytt objektiv och nått stabiliserings apoparajs är något jag måste införskaffa till nästa säsong.

Hojta till när dina filmer är uppe smile

Dom får laddas upp någon annan dag. Går bara å h-vete idag. Filerna är alldeles för stora och mitt internet har den mest värdelösa uppladdnings-hastigheten man kan tänka sig.

Får sätta mig och förminska dom och ladda upp nu under natten.

"Har du inte hyfs nog att ljuga?"
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."
Ford Focus ST "Pendlarn" (2007)
Toyota Celica Supra "Mkii" (1986)
syabo
29 augusti 2012 · 1 278 Inlägg

Några bilder, ni får använda de om ni vill! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … &saved

Street Knight
GTI-TDI bass i stora lass
30 augusti 2012 · 203 Inlägg

Blir det en till träff i september?

Puffen92 DinoSaurie
30 augusti 2012 · 216 Inlägg

GTI-TDI skrev:
Blir det en till träff i september?

29:de om jag inte minns fel? tror nån SKC hade skrivit att de var en träff då

Senast redigerat av Puffen92 (30 augusti 2012)

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
Skwie
30 augusti 2012 · 80 Inlägg

Är det inte någon som har en film på när jag driftar med min e34 540 och den andra snubben med en nissan s15? smile Skulle vara jätte kul och se lite från den körningen smile

BMW E30 S38 (1989)
Aerodynamik ...
3 september 2012 · 7 120 Inlägg

Mängder av bilder hittar ni i länken nedanför! smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 5#p3390925

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang