Lägger upp lite bilder på den nya handbromsen, har inte dragit några slangar än, men det kommer! men eftersom att jag inte vill att framhjulen ska låsa sig när man drar i kryckan så blir det ett nytt system För det är grymt krångligt att köra på samma system, alltså att bygga det! backventiler och bypass t kopplingar hit och dit! inte alls sugen på sånt! haha
Bestämt mej för att de blir en bur också!
(ej nått seriöst, fortfarande bulig på sina ställen) ska tydligen bara gå 3-4 tävlingar
Jerry bilen har ju 2 bromskretsar via lag så om du drar om dom så att du får ena kretsen till framhjulen och andra till back hjulen så ska det inte vara något problem med att du bromsar framhjulen med handbromsen.
Får ta itu med de där sen, eller så får man väl köra utan bromsar på bakhjulen från pedal! och måste man panikbromsa så får man väl dra i kryckan och pedalbromsa samtidigt eller nått! Hoppa ur i farten och glida efter! hehe
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
prata med en snubbe här i stan som har en 240 med fullbur och allt o han hade bara kopplat på en hydralisk handbroms bak och de funka för jag fråga om han inte behövde backventiler o sånt men de hade han inte,kanske är annat system på 240:in e inte så insatt i den modellen
Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
prata med en snubbe här i stan som har en 240 med fullbur och allt o han hade bara kopplat på en hydralisk handbroms bak och de funka för jag fråga om han inte behövde backventiler o sånt men de hade han inte,kanske är annat system på 240:in e inte så insatt i den modellen
får testa mej fram, finns säkert nått på internet som man kan läsa om!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått