du skulle kört 2 färgat på andra viset,http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=61598&image=929366 Typ gfafitgrå nertill och svart upptill eller svart nertill och saffran upptill tror de skulle bli kalas och sen lacka fälgarna i samma som botten eller om du har skål,lacka skålarna i samma färg som botten och centrumet som toppen på bilen,lite förslag som du skulle kunna ha i åtanken
Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
du skulle kört 2 färgat på andra viset,http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=61598&image=929366 Typ gfafitgrå nertill och svart upptill eller svart nertill och saffran upptill tror de skulle bli kalas och sen lacka fälgarna i samma som botten eller om du har skål,lacka skålarna i samma färg som botten och centrumet som toppen på bilen,lite förslag som du skulle kunna ha i åtanken
ja jag vet inte riktigt, Tror jag står fast vid saffran å vit sen över övergångarna på vita å saffran funderar ja på en linje av en annan färg! kommer inte direkt vara nått ögat fastnar på eftersom det blir endel dekaler! Och samtidgt får inte linjen bli nått man reagerar på!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Våtslipade hela bilen idag, och ikväll/natt kommer den att lackas! Saffran, Silver. silver Perl vit. vit pearl. kommer bli en fin lekbil/isbil Bara för det är en isbil betyder inte det att man ska krocka sönder den och allmänt bonna med den!
Är igång nu! blir nog en lång natt, hem en vända och tar kaffe å en mars. så man kan tejpa sen! Är svinkallt ute så svårt att hålla värmen i verkstan men ligger runt 17+ inne där!
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
kl 4 vart den klar! var på gränsen att silvern räckte till. skulle gärna varit på en skvätt till, men nu är även klarlacken lagd, 5 liter blev de! så nu ska de väl fan blänka på sjön