Har dock ej gjort den snyggaste kabeldragningen och imorgon om man orkar efter jobbet blir det att koppla in mitt Zachry steg och skruva fast det också.. sen när man nån gång fixar en täckskiva så blir det att klä det och dra allt lite snyggare=)
Känns de går lite segt nu
Var dessutom och hämtade bilen igår.. spinner som en liten katt nu men läcker dock lite olja men hoppas bes inte bryr sig..
Bilder:
Dragit fast mitt Audison steg + säkring.
Högtalarkabel + Remote och RCA kablar på plats! samt + och -
Här är då vad som gömmer sig bakom.. efter och kört i framsätet i 20 min med inte i närheten av max så känner man sig lite mörbultad i ryggen..
Så länge det inte droppar så brukar dom kunna godkänna lite oljeläckage, men farsan fick ombesiktning en gång då han hade fyllt på olja i sin bil och råkat spilla lite utanför på motorn..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Så länge det inte droppar så brukar dom kunna godkänna lite oljeläckage, men farsan fick ombesiktning en gång då han hade fyllt på olja i sin bil och råkat spilla lite utanför på motorn..
De där känns ju lite väl..
Mja men de droppa inget... de läcker typ nånstans mellan växellåda och motor pratade han som fixade det om.
Och det är tydligen ett vanligt problem på Saabarna .. :s
många har haft problem med att det börjar droppa någon droppe ur diffen(kring diffklumpen) men jag tror det var mestedels -98an som hade problem med det
Länkarm vänster fram rostskadad.. de va hål i den.. eller rättare sagt de blev de så som han stod med hammare och bankade... den hade lätt hållt ett år till utan problem om han inte bankat så mycket.. så ja .. och pris på dem är väl ca 2000......
Länkarm vänster fram rostskadad.. de va hål i den.. eller rättare sagt de blev de så som han stod med hammare och bankade... den hade lätt hållt ett år till utan problem om han inte bankat så mycket.. så ja .. och pris på dem är väl ca 2000......