far på närmsta skrot och kolla om du hitta några där du kan ta å slipa upp å måla så kommer besiktningen inte säga något på säkert två år
Jo men nu har jag beställt en ny då den andra sidan bara va bra att veta.. och budgeten säger stopp och för 1194 kr för en ny med alla bussningar och styrled samt frakt tycker jag de va bra pris
Förresten
Kunde ju inte låta bli att testa med blått i parkeringen istället..
Blev trevligt dock bytte jag tillbaka då farbror blå inte hade gillat de blåa
ska jag vara ärlig så tycker jag att det är fräckare med gult sken finns ju även många som tonar sina lycktor för att få det där gula skenet nämen smaken är som baken, delad
''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
ska jag vara ärlig så tycker jag att det är fräckare med gult sken finns ju även många som tonar sina lycktor för att få det där gula skenet nämen smaken är som baken, delad
Nja de håller jag verkligen inte med om.. ser mycket bättre IRL dock!
som de flesta nya bilar?
-danskt ordspråk
kanske det, jo det ger ju en ren look, men gula lampor tycker jag ger en bättre känsla
håller verkligen inte med dig där! köpte xenonkungens xenonlook (vita) halvljus till min 9-5a å ljuset blev extremt mycket trevligare! blev absolut inte bättre eller sämre ljusbild men blev skönare ljus! (ur min synvinkel iaf! )
kanske det, jo det ger ju en ren look, men gula lampor tycker jag ger en bättre känsla
håller verkligen inte med dig där! köpte xenonkungens xenonlook (vita) halvljus till min 9-5a å ljuset blev extremt mycket trevligare! blev absolut inte bättre eller sämre ljusbild men blev skönare ljus! (ur min synvinkel iaf! )
Håller helt och klart med där!
Tänkte med sätta i XenonLook Lampor !
Förresten vad tycker ni?
Blå slinga i bagaget med eller köra lite eget där? Typ rött i bagaget? Eller snyggare om de matcher resten av bilen med blått?
Håller helt och klart med där!
Tänkte med sätta i XenonLook Lampor !
Förresten vad tycker ni?
Blå slinga i bagaget med eller köra lite eget där? Typ rött i bagaget? Eller snyggare om de matcher resten av bilen med blått?
lör med blått, åså får de blinka i takt med musiken
-danskt ordspråk
Felet med sakerna från Blueride är att de mesta kopplas via ciggplugg :p
Värdelöst tycker jag då måste man klippa kablarna för att kunna koppla in dem på vanlig + och - och då har du absolut ingen returrätt ifall du ångrat dig
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jo sant.. men hade hellre lagt dem pengarna på t ex bensin eller tona rutorna.. nu får toning tyvärr vänta tills våren
Jajo men..är man tvungen så är man tvungen..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.