Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
de är bra grejjer det:) jag har en liggande hemma fast som är glapp... men ska slänga på en aero snurra i sommar tror jag alltid kul med mer å kör med:)
needu, jag vill inte säga för mycket men mitshi turbon är ju garett turbo också:) så det vill säga att om din saab är en 2.0T och inte en 2.0t så har den en mitshi turbo orginal iaf enligt det jag har lärt mig, ifall jag har fel så rätta mig:)
ja jag lovar ingenting men så vitt jag vet så är 2.0T en mitshi snurra, men sen tror jag ju att det är garett som är fabrikatet iaf för jag har då aldrig sett en saab snurra där det står mitshibishi
härligt med lite kvinnofolk! ser bra ut med toningen relativt lätt tonade rutor tycker jag:) har dock inte gett mig på bakrutan ännu, får bli till sommarn eller nån kväll när man har garaget för sig själv;) men de ser bra ut:)
Grattis till tjejen får man väl säga, hehe. Bakrutan sägs vara svår enligt många, men det löser du nog.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Stojf : Jo dem är inte jätte mörka men man ser inte in precis..
Bakrutan skall inte vara några problem.. måste bara få tag på en film som är bred nog.. dem jag hitta är bara 76mm ... och det är för litet tro jag..
Fast den jag använder nu är bara 50... så får mäta lite på det hela..
Mack: Tackar, jo en del säger det.. men jag tycker inte den verka vara några problem.. vi testade tona en polares bil i skolan dock hade han köpt skitfilm som ej gick att krympa så blev en massa veck... dock kostade hans film 140 kr och min gick på 59 kr.... och denna är jätte bra ändå tycker jag
Bild om hur det blev
Slängde ihop en sidoruta med... blir andra sidan ikväll när man kommit hem då man snart skall iväg...
Ser ut som den släppt i vänstra hörnet.. men de va bara smuts
ja jag lovar ingenting men så vitt jag vet så är 2.0T en mitshi snurra, men sen tror jag ju att det är garett som är fabrikatet iaf för jag har då aldrig sett en saab snurra där det står mitshibishi
Mitsubishi-turbon som heter TD04HL-15T sitter bara i Aero original, har du hittat den i en 2.0t är den helt enkelt utbytt en gång i tiden.
I den trimmade 192hk varianten av 9-5 sitter det fortfarande Garrett GT17-agget i, programvara och spridare som skiljer på dom bilarna.
Garrett och Mitsubishi är 2 skilda märken och hänger inte ihop. På Mitsubishiturbos står det inte fabrikat på aggen i saabarna som det gör på Garretturbon, men bara för det är det inte samma grejer
Mitsubishi-turbon som heter TD04HL-15T sitter bara i Aero original, har du hittat den i en 2.0t är den helt enkelt utbytt en gång i tiden.
I den trimmade 192hk varianten av 9-5 sitter det fortfarande Garrett GT17-agget i, programvara och spridare som skiljer på dom bilarna.
Garrett och Mitsubishi är 2 skilda märken och hänger inte ihop. På Mitsubishiturbos står det inte fabrikat på aggen i saabarna som det gör på Garretturbon, men bara för det är det inte samma grejer
Precis! Stojf kämpade för en konstig åsikt, Hur skulle Garret kunna vara en Mitsubishi?? Aero har Mitsubishi och alla andra har Garret punkt