Så gör du en mall från ditt motor rum. ta bort din befintliga luftlåda. Så tar du kartonger och placerar in den som ett upp en ner på V med ett tak över. Ja som på bilden, så ritar du på mallen vart slangen från fronten och slangen från LMM och ritar upp så är det bara till att skära ut i plåt och sätta på en list på topp kanten så du inte skär dig eller någon annan. ( Snyggare också )
Så gör du en mall från ditt motor rum. ta bort din befintliga luftlåda. Så tar du kartonger och placerar in den som ett upp en ner på V med ett tak över. Ja som på bilden, så ritar du på mallen vart slangen från fronten och slangen från LMM och ritar upp så är det bara till att skära ut i plåt och sätta på en list på topp kanten så du inte skär dig eller någon annan. ( Snyggare också )
Ska du köpa chip så köp Autotech o inte ngt BSR skit. Hade BSR i min innan o det var bara skit. Grym skillnad när autotech kom i, fast de e en kopia. Billigt va de med.
Ska du köpa chip så köp Autotech o inte ngt BSR skit. Hade BSR i min innan o det var bara skit. Grym skillnad när autotech kom i, fast de e en kopia. Billigt va de med.
tackar för tipset , jag har både bra erfarenheter från både autotech och bsr chipen som ska provköras i bilen ej dom på bilderna har vi tagit fram själva med höjt varvstopp ändrat ladd bränsle osv..
tjejen va på ullared igår o då fick jag ju hem lite saker som behövs då allt medel är slut samt svampar blir nog bra det där.
hon köpte även black shine som jag tänkte köra på listerna.
här ser man iallafall skillnaden hur det blev sidan + bak till skillnad mot fram.
ser ju faktiskt rätt bra ut på bilderna iallafall men så tillbaka till verkligheten , det blir flammigt direkt kontakt med vatten gör att det " färgar av sig " det rinner bort och ja , jävligt missnöjd
någon som har tips o vet hur man tar bort listerna fram bak sidor. om man behöver ta bort hela fronten o baken eller hur man nu behöver göra så blir jag tacksam för svar för det kommer spraylackas istället !
Ett tips som jag brukar köra med låt listerna torka ordentligt kör med svart skokräm låt torka å lägg på ett lager till å håll på så till listen ä "mättad" ta en ren trasa å torka bort det överflödiga
Ett tips som jag brukar köra med låt listerna torka ordentligt kör med svart skokräm låt torka å lägg på ett lager till å håll på så till listen ä "mättad" ta en ren trasa å torka bort det överflödiga
tack för tipset , tror jag lackar ändå det är 3 olika nyanser på listerna fram bak o sido =/
hållt på lite och fixat med bilen idag , dammsugit tvättat rent i o , putsat lite med black shine skitmedel igen även lite i motorn.
imorgon är det besiktning
en liten bildbomb från mobilen från idag..
innan ..
efter..
någon som observerade att det ser ut som jag har världens bucka ovanför sidoblinkersen på framskärmen ?? det är en liten bucka men inte så stor knasig mobilkamera.
Blev ju fint ut ! Hade faktiskt varit snyggt om tryckröret från intercoolern till insuget också var i chrome Listen vid framrutan och upp mot taket får du fixa svart igen