Blev ju fint ut ! Hade faktiskt varit snyggt om tryckröret från intercoolern till insuget också var i chrome Listen vid framrutan och upp mot taket får du fixa svart igen
Det röret är plast så blir svårt ja listen ska nog fixas någongång ingen prio
Du e inte den ända som har problem med literna. Har det med på min. Ska lacka Lister o stänkskydd tills nästa år. Blir en grym skillnad. Men risken e ju stor som "eatsleeprace" sa att dem flagnar. Se hur man kan göra för o förhindra det.
Du e inte den ända som har problem med literna. Har det med på min. Ska lacka Lister o stänkskydd tills nästa år. Blir en grym skillnad. Men risken e ju stor som "eatsleeprace" sa att dem flagnar. Se hur man kan göra för o förhindra det.
Men vafan, sån plastic dip ( eller vad dem heter ) Borde la funka fint eller ?
Jo det vet jag, men tänkte om do88 eller någon hade ett rör eller om man tillverkar ett eget
ja eget eller köpa går säkert , men det blir så jäklans mkt krökar och slang mellan på det blir nog inte snyggt kan sitta svart , tänkte lacka lite delar i motorn vita ? vet ej om det blir snyggt !
tror 98% av alla 850 har problem med blekta lister det blir ju så tråkigt nog, jag skickar iväg mina till lackeraren i början av våren där nu när det snart börjar snöa och salt o allt kommer så är det ovärt iaf för mig !
Men vafan, sån plastic dip ( eller vad dem heter ) Borde la funka fint eller ?
plastic dip känns " overkill " känns inte som det borde funka , men en fräsh plastfärg vore guld , jag vill dock köra en matt färg , sett många som kör blanka lister och det faller inte mig i smaken !
vi får väl se hur länge denna finns kvar , besiktning imorn är det inte allt för blodigt så får han nog stanna kvar lite längre , så ska jag svetsa lite stag till fram och bakvagnen + avgas snarast
resultatet ifrån bilprovningen jävla 2a och falla på
som läget ser ut nu som kommer jag bli tvungen att sälja av bilen då jag ska börja jobba mindre och bilen är inte gratis , samt att vi flyttar in till stan så blir närmre till allt , men om jag kan ha den kvar så får den självklart stanna kvar !!
hur som skriv något om någon är intresserad för köp av bilen !
Va synd om du ska behöva göra av med den. Men funkar det inte o ha den kvar så e det ju inte mycke o göra åt. Men pappret från SBP såg bra ut i alla fall.
Va synd om du ska behöva göra av med den. Men funkar det inte o ha den kvar så e det ju inte mycke o göra åt. Men pappret från SBP såg bra ut i alla fall.
verkar inte bättre just nu i stunden iallafall.
den va faktiskt fin under med . synd o falla på skit men men det är så det är fixa det så den är nybes sen sälja den =/