BlueScreeen skrev:
Ser inget annat än bra ut!

snyggare än när den rullade ut från fabrik

Hehe hade vart roligt att se den när den va ny

tack så mycket

Only-volvo skrev:
Grymt bra jobbat, ser riktigt fint ut.
Tackar så mycket, det blev riktigt bra måst ja säga

Gunnlaug skrev:
Vackert!
Så jä#*a vackert !!!
Ställer mig upp och bugar!
Bra jobbat.
hehe då får man tacka så mycket
Ja det blev himla bra o smidigt o fint gick allt o sätta ihop

Mack skrev:
Henkix skrev:
Mack skrev:
Due..jag vill ju inte vara en partypooper eller så men..16:e bilden uppifrån..är det rost som krypit fram i nederkant av det vitlackade?
Nej det är märken i godset eller hu man ska säga. Märken i balken helt enkelt som vart där hela tiden. Rost hade jag aldrig målat över!

Bra! Nej..jag hade inte förväntat mig det heller men..hade varit förbannat tråkigt om så hade varit fallet.
Jag tar av mig hatten inför mästaren!
hehehehe

oscargrundstrom skrev:
riktigt bra jobbat!
man tackar tackar

BOLIN_ skrev:
Ser jäkligt bra ut Henke!

Har dock ingen förståelse för din användning av all kopparpasta du använder tyvärr.
Tackar du

det blev himla bra

Lite kopparpasta tycker jag är bra o ha på gängorna så minskar risken att gängorna rostar/skär ihop i framtiden, tänk om dom lagt på lite kopparpasta från fabrik, då hade det kanske det tagit en eftermiddag att demontera framvagnen istället för 2 dagar

Chrrille skrev:
Du skrev att när du skulle montera styrleden så gick allt bara runt. Titta längst upp på bulten på styrleden så ser du att du måste ha en insexnyckel som du använder för att "låsa" bulten vid åtdragning av muttern

Har själv vart med om samma problem när man inte har kollat ordentligt

Plastlådan du hade hittat i källaren är en originaldel till Volvo 700 serien. Den ska placeras i någon utav sido baljorna i bagaget. Men vad man ska ha i den, vette fan
Trevlig uppdatering var det iaf

Jag gjorde det men det fans inget att "låsa" med utan det var bara helt slätt där
nämen sedär ja fränt det måste jag prova

man får tacka för det

SpendeX skrev:
Fyfan vilken snygg bil det blir

javisst fint ska det vara!

tackar

werd skrev:
Mästerverk in the making!
Helt otroligt fint och prydligt. Du ska vara RIKTIGT stolt! Blir bara så glad över det här!

hhehe.
javisst fint ska det ju vara

hehe nja, det är när motorn sitter i o går på tomgång jag kommer känna mej stolt över allt jag gjort
sawier skrev:
Så sjukt vackert allt blir, mäkta imponerad av dit slit!
jajjamän, de e så det ska va

hehe tackar

Djo skrev:
Ser bra ut

Men att gunga bilen sen moment dra alla bussningar i framvagn utan motorn i känns lite ogjort den kommer ju sjunka 10-15 cm med motorn i då hamnar dom ju ändå i annat läge.

hehe det har du ju rätt i, varför tänkte jag inte på det? xD ää det var söndag kväll när jag gjorde det så får skylla på det

Får ta o lossa på dom när motorn åkt i, tror du man kan dra dom 2 gånger? dom är helt nya

Tack för du skrev det

Lillkanto skrev:
Satt och kollade igenom sida 1 o 2 i tråden din igår... Haha vilket skitjobb du gjorde då, men lika glad var du för det! Blir alltid glad av att läsa dina updates även om jag var sur eller less innan

hehe jadu, har lärt mej mycket sen projektets början

hehe jajjamän

volvo-93 skrev:
Du är så noga med att momentdra allt ett stort + för det

fortsätt så här det är så kul varje gång man loggar in på garaget och ser att du har laddat upp bilder

javisst! stod ju ändå i haynesboken hur allt skulle dras så varför inte?

hehe roligt o höra

Jiiimmie skrev:
du skulle haft vita bromsok

njae, guld eller rött är de ja tycker är snyggast

Jaha gott folk, man får tacka änu en gång för alla härliga kommentarer jag fått, det gör mej som absolut inte har något självförtroende alls (eller vad man säger) himla glad o att man lyckades få ihop allt såhär bra

mvh