Only-volvo skrev:
Hade kört på svarta speglar.
Det lutar åt svarta

Dennisdenko skrev:
Alltid kul att läsa dina updates! så fint allt är!

lacka speglarna svarta, blir snyggast så. Sen dom handtagen jag visa bild på, sitter standard i 740 taxi bilar, det var från en sådan jag tog mina

Tackar

Ja jag tror det bli svart

Aha okej där ser man

gromitSWE skrev:
Svart speglar på en originalbil såklart!

tror det blir bäst så jag också

volvoqq skrev:
Så du köpte vindavvisare också:P hur mycket gick dom på utan personalrabbat:P.
japp!

768kr kostade dom. 23kr billigare har dom ju blitt sen förra året då dom kostade 791kr då
ironscull skrev:
Som andra sagt kör du med orginalutseende så tycker ja svarta speglar

Men jäkla fint jobb du lägger ner

Dum fråga som kommit upp förr vad kostade tvätten och vart är den köpt "Orkar inte leta igen alla dina sidor efter vart du köpt den" LAT=ja

Yes
tackar

kom knappt ihåg med har för mej det var runt 1000 lappen och den är köpt på biltema

Equium skrev:
ironscull skrev:
Som andra sagt kör du med orginalutseende så tycker ja svarta speglar

Men jäkla fint jobb du lägger ner

Dum fråga som kommit upp förr vad kostade tvätten och vart är den köpt "Orkar inte leta igen alla dina sidor efter vart du köpt den" LAT=ja

Denna tror jag det är:
http://www.biltema.se/sv/Hem/Stad-och-t … -W-191541/
Stämmer bra!

jakobsson740 skrev:
tycker vita speglar är riktigt snyggt!

hehe svårt o bestämma sej ibland

BlueScreeen skrev:
vita speglar hade jag lätt sagt! MEN iochmed att du kör med original stuket så ska du ha svarta!

som nån sa så passar svarta speglar i bra skick också

Jag tror det blir bäst så

SpendeX skrev:
Vita speglar skulle nog klä bilen riktigt bra

vi får se

RightFront skrev:
Svarta speglar utan tvekan
tror också på detta

volvoglracing skrev:
Vita speglar är helt fint men svarta passar nog original-stuket bättre.

blir nog svart

Erikzxz skrev:
Såg din tråd (
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=286475) du skrev för några månader sen.
Jag har samma problem med min bil, trodde det försvunnit men finns kvar, dock inte lika allvarligt verkar det som. När den stått några timmar i sol och typ 25-30+ grader så är den lite surstartad och tuggar extra på startmotorn och går sen igång men på riktigt låga varv och sen långsamt jobbar uppåt.
Däremot så har jag inte samma problem riktigt som du skrev utan att när jag väll fått igång min bil så startar den utan problem hela dagen, och speciellt om den startas tätt inpå senast (t.ex. efter affären) så startar den EXTREMT snabbt (ungefär ett halvt varv på startmotorn) den liksom bara flyger igång så fort jag vrider nyckeln i princip!
Vad tror du det är?
Hoppas det är okej att fråga dig här föresten

fråga mer i den tråden om det är något

Jiiimmie skrev:
Vet ej om du bestämt dig ännnu men kör på svarta, annars så tycker jag du ska styla till resten av bilen också.

precis

svarta tror jag det blir

Wunderbaum-adde skrev:
Länge sen de var uppdate här!
Även jag har nu köpt en ultraljudtvätt men tycker inte den tar bort smutsen så bra, vad kör du för medel i din?
Jag kör på diskmedel+vatten
hehe jag vet, haft fullt upp på kvällarna men i helgen eller kanske imon kväll kommer det update

Jag lör med ett medel som heter pajax grovrent

Lolloowh skrev:
Alltså nu har jag suttit och försökt ta igen allt jag missat på grund av min inaktivitet, och jag blir alldeles glad i själen, snudd på tårögd, allting blir ju så fint! Man kan verkligen se att du lagt ditt hjärta och din själ i detta arbete, och du ska vara stolt över dig själv som gjort nästan allting på egen hand! Stor eloge till dig!
Och på tal om speglarna... jag röstar för vita! Du kör ju inte 100% original, så varför inte lyxa till det lite? Min 740 var ju all plast lackad i samma kulör som bilen, och det blev fint som fan!

Heehehe du är ju för goo du

Jag blir alltid så himla glad av att läsa dina kommentarer

Fint ska det ju va

Du ska ha ett riktigt stort tack för kommentaren!!

einar- skrev:
Tror faktiskt svarta speglar passar bäst på den bilen och mot vindavvisarna. Men GLE lackade kofångare med reflextejpen hade nog varit som en käftsmäll då de ser lite halvfärdig ut utan detta

tänkte ordna detta, måste bara ha ett par nya kofångare först

den fram är smälld i sidan o ser inte rolig ut o den bak sitter med hjälp av spännband,ståltråd, o buntband då fästena har ärgat sönder. men att hitta ett par i bra skick verkar vara svårt

svarta tror jag också blir bäst

Donic skrev:
tror också svarta speglar blir snyggare

.
ja det blir nog fint