jaha, bjud la på liten update såhär på kvällskvisten

paket!

![https://www1.garaget.org/gallery/images/183/182654/182654-625be6f06832fc33b31d9ff18edfc70b.jpg]()
nämen titta vad har vi här då

![https://www1.garaget.org/gallery/images/183/182654/182654-b62d039a6080df86324bbbb5011b8cfd.jpg]()
liten provkörning också, funkar fint

![https://www1.garaget.org/gallery/images/183/182654/182654-39af6e4d4214ec8f8528a909f5f2a8ba.jpg]()
någon som vet vad jag måste ha för att båda lägena på fläkten ska fungera automatiskt? skulle tro jag behöver 2 st termostatgivare som styr den eller? reläet till fläkten har jag

över till annat.
som ni säkert minns så vart ju denna bilen så jävla orolig o hoppig kall o efter att ja bytte lmm i somras så blev det mycket bättre, inte helt bra men bättre iaf. nu i vecka så helt plötsligt när den vart kall så var det samma skit igen orolig o hoppig fast denna gång pendlade även tomgången mellan 800-1100 varv typ.
plocka bort de skitiga gallerna o körde i ultraljudstvätten o sprayade lmm ren invändigt med breakecleaner eller hur det nu stavas
![https://www1.garaget.org/gallery/images/183/182654/182654-40aec0e0d34df4db77681b80bfee5ce9.jpg]()
satte tillbaka de o monterade lmm igen. skillnad märktes på en gång igen. tomgången pendlar inte och inte lika ryckig men fortfarande lite bara.
få se hur länge det håller i sej denna gång

![https://www1.garaget.org/gallery/images/183/182654/182654-9c1c57dc95dd731c346ce88caf659852.jpg]()
undra vafaan det kan vara som gör den så. förra året vart den lika dan men då löste jag det så den gick perfekt kall. då vred jag bara fördelaren max åt ena hållet. men nu är den ju ändå inställd med lampa så bör ju inte vara det igen. men ska prova o gööra att igen o se hur den blir

eftermonterat ecc i instruktionsboken nu också

![https://www1.garaget.org/gallery/images/183/182654/182654-6f530a0337994276b9edec4cd459bfa4.jpg]()
råkade misshandla lite dimljus innan också när ja vart på jakt efter nya fiskesjöar
hitta en sjö som det tillomed vart en liten väg till. diket såg inte djupt ut alls tänkte det måste ju gå o köra över. men inte då. det vart så jävla surt. fronten bara sjönk o det tog tvärstopp.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/183/182654/182654-746d2ccbc2970472a1a2a3fbda53bc7f.jpg]()
hoppsan!

![https://www1.garaget.org/gallery/images/183/182654/182654-869c72b0894544ec2ac57232cceec378.jpg]()
jävla plastaskit
![https://www1.garaget.org/gallery/images/183/182654/182654-05759c23779e9cc3b56fd1f3438350ba.jpg]()
som tur är ligger det 3 kompletta dimljus med fäste i källaren, så ska sno ett fäste från ett av dom

få se när jag orkar det ändå snart dags o skruva ner den igen. får nog va så tills nästa år

tips på det här med givare till fläkten mottages gärna!

läste nån stans att en givare på nedre kylarslangen kunde styra lågfarten o en givare i toppen/övre kylarslang kunde styra högfarten. eller om det var tvärt om?
mvh