fått väldigt mycket gjort, men inte orkat/hunnit uppdatera så mycket.
satt tillbaka alla aluplåtar i bagaget efter att ha gjort klart nya balken för lustgas tuben samt soppa pumparna. beställt alla AN kopplingar och slangar osv som behövs, hoppas att jag får det till helgen ska försöka bli duktigare på att uppdatera om intresset finns!
gjort klart baklyktorna. väntar på delar så tagit tag i små saker under tiden. det satt original baklyktor på bilen när jag köpte den, dock utan lampor/lamp hållare i eller dragen el osv osv. så jag fick en liten idé att sätta ihop allt med lite egen design! plockade isär baklysen ifrån en saab 9-3 och tog diod plattorna ifrån en höger och en vänster lyckta (för att det ska bli symetriskt, såklart!) och satte in dom i monte carlons baklysen. vart riktigt fränt! fick bygga om plattorna lite och koppla bort 4 utav dom, behövde bara 2 på varje. väldigt nöjd med resultatet! la den övre plattan i lite lutning så att den följer linjen på bilen om man kollar bakifrån, svårt att se på bilderna, ska försöka fota med bättre kamera och inte min sketna mobil hela tiden haha...