Audi A4 2.0 Tfsi.

A4 2.0 TFSI Quattro, OEM Style mods and Upgrades black and red RS edition.
  • 145 Följare
  • 118 212 Visningar
  • Projektet avslutat 5 augusti 2016
Hökan_T
24 januari 2013 · 223 Inlägg

Rökfärgad film på bakljus och dimljus idag, måste säga att jag är imponerad över filmen endå! Biltema!!tongue

https://www1.garaget.org/gallery/images/24/23264/23264-1be896d01ab3e16e565f4f366be9de7b_large.jpg

Never Give Up Trying!
Audi S3 8L "IMOLA GELB" (1999)
RaekmAcKaN
25 januari 2013 · 399 Inlägg

Måste säga att det blev jävligt snyggt Hökis !

DropShop "Östersundsmaffian"
it_mutt Avstängd
25 januari 2013 · 10 388 Inlägg

Hökan_T skrev:

it_mutt skrev:

Hökan_T skrev:

Har kommit över lite info om att det går att installera instrument panel med "färgdisplay" i färddatorn så forskar lite på det nu, inte så nödvändigt men coolt.

Visst går det, frågan är om det är värt pengarna. Men absolut; its doable

Kosta mej 2000:- spänn så absolut värt big_smile

Ja, instrument + inkodning antar jag?

Visst sen varierar det väl från bil till bil vad man tycker det är värt att lägga och hur "högt" på priolistan det står. O jodå, biltemafilmen funkar bra. O snyggt blev det

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Hökan_T
25 januari 2013 · 223 Inlägg

it_mutt skrev:

Hökan_T skrev:

it_mutt skrev:

Visst går det, frågan är om det är värt pengarna. Men absolut; its doable

Kosta mej 2000:- spänn så absolut värt big_smile

Ja, instrument + inkodning antar jag?

Visst sen varierar det väl från bil till bil vad man tycker det är värt att lägga och hur "högt" på priolistan det står. O jodå, biltemafilmen funkar bra. O snyggt blev det

Slantar för instrumentet kodning fixar jag och en polare, han jobbar på VAG,

så jäkligt att folk valde hellre en finare färddator än finare inredning, fler med tygklädsel som har färg disp, än bilar med skinn, så tyckte det kan löna sej att stoppa i det endå smile

och nått måste man ju lägga pengarna på tongue

Ja filmen funkade kannon, riktigt imponerad och kostar inte så mycke om man må rycka bort det på besiktningen.

Never Give Up Trying!
Audi S3 8L "IMOLA GELB" (1999)
it_mutt Avstängd
25 januari 2013 · 10 388 Inlägg

Hökan_T skrev:

it_mutt skrev:

Hökan_T skrev:

Kosta mej 2000:- spänn så absolut värt big_smile

Ja, instrument + inkodning antar jag?

Visst sen varierar det väl från bil till bil vad man tycker det är värt att lägga och hur "högt" på priolistan det står. O jodå, biltemafilmen funkar bra. O snyggt blev det

Slantar för instrumentet kodning fixar jag och en polare, han jobbar på VAG,

så jäkligt att folk valde hellre en finare färddator än finare inredning, fler med tygklädsel som har färg disp, än bilar med skinn, så tyckte det kan löna sej att stoppa i det endå smile

och nått måste man ju lägga pengarna på tongue

Ja filmen funkade kannon, riktigt imponerad och kostar inte så mycke om man må rycka bort det på besiktningen.

Ah, ja jag tänkte för "gemene man" typ (själv kodar jag ...ehm...själv)

Ja, det var/är lite förvirring där gällande vilka bilar som har färgdisplay och inte. Men absolut, det är ju inte direkt så att du behöver lägga dessa på en hellack eller liknande

Ja, ser man till meterpriset på biltemafilmen så ja, det är oslagbart

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Hökan_T
25 januari 2013 · 223 Inlägg

it_mutt skrev:

Hökan_T skrev:

it_mutt skrev:

Ja, instrument + inkodning antar jag?

Visst sen varierar det väl från bil till bil vad man tycker det är värt att lägga och hur "högt" på priolistan det står. O jodå, biltemafilmen funkar bra. O snyggt blev det

Slantar för instrumentet kodning fixar jag och en polare, han jobbar på VAG,

så jäkligt att folk valde hellre en finare färddator än finare inredning, fler med tygklädsel som har färg disp, än bilar med skinn, så tyckte det kan löna sej att stoppa i det endå smile

och nått måste man ju lägga pengarna på tongue

Ja filmen funkade kannon, riktigt imponerad och kostar inte så mycke om man må rycka bort det på besiktningen.

Ah, ja jag tänkte för "gemene man" typ (själv kodar jag ...ehm...själv)

Ja, det var/är lite förvirring där gällande vilka bilar som har färgdisplay och inte. Men absolut, det är ju inte direkt så att du behöver lägga dessa på en hellack eller liknande

Ja, ser man till meterpriset på biltemafilmen så ja, det är oslagbart

Får se om det blir en lack av fronten huv och skärmar framöver, lite stenskott och sådant finns det ju som vore skönt att bli av med. dock är en lack är så grova summor så det är inget man gör i en handvänning. och inte på vinterhalvåret då man lika gärna kan bli påkörd eller kör på nått vilt här ute i skogen. hmm

Never Give Up Trying!
Audi S3 8L "IMOLA GELB" (1999)
J-
25 januari 2013 · 54 Inlägg

Hökan_T skrev:
så jäkligt att folk valde hellre en finare färddator än finare inredning, fler med tygklädsel som har färg disp, än bilar med skinn, så tyckte det kan löna sej att stoppa i det endå smile

Woho! Antar att han jag köpte min bil gjorde "rätt" val då med tanke på att jag har både skinn och färgskärm smile

Btw: Riktigt snyggt det du gjort hittills smile

Senast redigerat av J- (25 januari 2013)

Hökan_T
25 januari 2013 · 223 Inlägg

J- skrev:

Hökan_T skrev:
så jäkligt att folk valde hellre en finare färddator än finare inredning, fler med tygklädsel som har färg disp, än bilar med skinn, så tyckte det kan löna sej att stoppa i det endå smile

Woho! Antar att han jag köpte min bil gjorde "rätt" val då med tanke på att jag har både skinn och färgskärm smile

Btw: Riktigt snyggt det du gjort hittills smile

Ja han visste vad han höll på med wink har du svart innertak med? då gjorde han allt rätt utom svart optik på lister och dyligt:)

Tackar så mkt.

Never Give Up Trying!
Audi S3 8L "IMOLA GELB" (1999)
IzaaL
25 januari 2013 · 49 Inlägg

Ser kanon ut. har oxå biltemafilm till bakljusen liggandes men har inte orkat sätta på ännu.

Hökan_T
2 februari 2013 · 223 Inlägg

monterade ur alla lister i veckan och folierade dem sitenmatt svart, bort med all aluminium look tongue

https://www1.garaget.org/gallery/images/24/23264/23264-af0ad75f3366273bf61e840872291f44_large.jpg

Never Give Up Trying!
Audi S3 8L "IMOLA GELB" (1999)
IzaaL
2 februari 2013 · 49 Inlägg

Peerfekt! Vart ifrån köpte du foleringen?

TouchOfRed Meldem
2 februari 2013 · 4 137 Inlägg

IzaaL skrev:
Peerfekt! Vart ifrån köpte du foleringen?

Ebay??

Volkswagen Polo FSI "Mammas räcer" (2012)
Hökan_T
2 februari 2013 · 223 Inlägg

TouchOfRed skrev:

IzaaL skrev:
Peerfekt! Vart ifrån köpte du foleringen?

Ebay??

Det är HEXXIS folie som min kompis använder på sin firma smile samma folie som används när man folierar bilar utvändigt.

Never Give Up Trying!
Audi S3 8L "IMOLA GELB" (1999)
Hökan_T
2 februari 2013 · 223 Inlägg

Sitter även i fälgbytar tankar och funderar på om man ska Rulla BBS eller Rotiform!!??

Jag lär dock inte åka så bagat som a4 med NUE men dom ser nog bra ut endå.

https://www1.garaget.org/gallery/images/24/23264/23264-1a4fa5a61cee0300914458fec2f77c34_large.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/24/23264/23264-e870a9a4e70e261ee1507ed410d3b31c.jpg

Never Give Up Trying!
Audi S3 8L "IMOLA GELB" (1999)
Wolkan
2 februari 2013 ·

Ser riktigt bra ut!

Prem lagd.

RaekmAcKaN
3 februari 2013 · 399 Inlägg

Hökis! Johan verkar ju ska sälja sin Bora, Why not kanske köra på Skrotiformarna, eller var det till 3an du var sugen på dom ?

Måste säga att BBSarna såg RUGGIT bra ut, är den static ?

DropShop "Östersundsmaffian"
TouchOfRed Meldem
3 februari 2013 · 4 137 Inlägg

Hökan_T skrev:

TouchOfRed skrev:

IzaaL skrev:
Peerfekt! Vart ifrån köpte du foleringen?

Ebay??

Det är HEXXIS folie som min kompis använder på sin firma smile samma folie som används när man folierar bilar utvändigt.

Jasså jasså smile

Volkswagen Polo FSI "Mammas räcer" (2012)
TouchOfRed Meldem
3 februari 2013 · 4 137 Inlägg

Hökan_T skrev:
Sitter även i fälgbytar tankar och funderar på om man ska Rulla BBS eller Rotiform!!??

Jag lär dock inte åka så bagat som a4 med NUE men dom ser nog bra ut endå.

http://www1.garaget.org/gallery/images/ … _large.jpg

http://www1.garaget.org/gallery/images/ … d3b31c.jpg

BBS, helt klart ! Fan så snyggt

Volkswagen Polo FSI "Mammas räcer" (2012)
Wolkan
3 februari 2013 ·

Vad säger besiktiningen om blank svarta ramar inne i lysena?

Hökan_T
3 februari 2013 · 223 Inlägg

Wolkan skrev:
Vad säger besiktiningen om blank svarta ramar inne i lysena?

på verkar ju inte lysets funktion överhuvud taget så säger dom nått så ska dom få höra på annat. tongue

Never Give Up Trying!
Audi S3 8L "IMOLA GELB" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang